Gmina Zgorzelec ogłasza przetarg
- Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Kościuszki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 77 21 400 , fax. 75 77 56 564
- Data zamieszczenia: 2019-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zgorzelec
ul. Kościuszki 70
59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
tel. 75 77 21 400, fax. 75 77 56 564
REGON: 23082136800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina.zgorzelec.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa istniejącego Przedszkola publicznego o nową część budynku przeznaczoną na żłobek w Jędrzychowicach” w ramach Programu „Maluch +” 2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy istniejącego budynku Przedszkola Publicznego o budynek żłobka i przebudowę części istniejącego budynku przedszkola. Dobudowa dotyczy budynku jednokondygnacyjnego z częściowym podpiwniczeniem. Połączenie obu budynków należy wykonać poprzez łącznik prowadzący z budynku istniejącego do projektowanego budynku parterowego na planie prostokąta z wcięciem od strony południowej z zlokalizowanym tam tarasem. W budynku znajdować się będą sale dla dzieci 2,5-3 lata, i 1,5-2 lata, toalety dla dzieci i personelu, szatnię, pomieszczenia magazynowe, gospodarcze, wózkownię, pomieszczenia administracyjne, gabinet pielęgniarki z przylegającym gabinetem do prowadzenia terapii polisensorycznej. Budynek żłobka zostanie połączony z istniejącym budynkiem poprzez przeszklony łącznik. Budynek wyposażony w instalacje: wodna instalacja zewnętrzna i wewnętrzna, kanalizacyjna instalacja zewnętrzna i wewnętrzna, elektryczna, wewnętrzna instalacja elektryczna, uziemiająca, centralnego ogrzewania wentylacji mechanicznej, gazowa – instalacja wewnętrzna, monitoringu, instalacja alarmowa – instalacja wewnętrzna i zewnętrzna. Budynek o powierzchnia zabudowy - 708,12 m2, powierzchni użytkowej - 567,53 m2 i kubaturze - 4 149,8 m3. W zakres prac wchodzi również konieczność wykonania komunikacji zewnętrznej, placu manewrowego, przyłączy do budynku oraz placu zabaw. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania oferty w wysokości 62.000,00 zł (sześćdziesiąt dwa tysiące zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu – jedynie w formie przelewu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek w odniesieniu do kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem robót posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w tej specjalności. Kierownik robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodne z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Tabelę Elementów Ceny Ryczałtowej sporządzoną wg załącznika nr 3 do SIWZ; c) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z Działem XI pkt 2 SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ), e) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, f) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), g) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich - Zadanie nr 2: Modernizacja otoczenia wokół Przedszkola Publicznego przy ul. Sikorskiego 2 w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-04-25 - „Rozbudowa wraz z przebudową budynku domu pogrzebowego(...)w Kamieńcu Ząbkowickim w podziale na 2 zadania”.Projekt współfinansowany ze środków RządowyFunduszPolskiŁad: ProgramInwestycjiStrategicznych.
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa drogi wraz z infrastrukturą w ul. Przemiłowskiej we Wrocławiu na odcinku od posesji nr 10 do posesji nr 22
Dodano: 2024-04-05 - Budowa świetlic wiejskich w gminie Sobótka wraz z elementami infrastruktury.
Dodano: 2024-03-26 - „Rewitalizacja Mauzoleum Rodowego w Mrokociniu – etap I”. Projekt współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
Dodano: 2024-03-17 - Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Siekierczyn
Dodano: 2024-02-29 - Przebudowa drogi wraz z infrastrukturą w ul. Przemiłowskiej we Wrocławiu na odcinku od posesji nr 10 do posesji nr 22
Dodano: 2024-02-21 - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich - Zadanie nr 2: Modernizacja otoczenia wokół Przedszkola Publicznego przy ul. Sikorskiego 2 w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-02-13 - „Rewitalizacja Mauzoleum Rodowego w Mrokociniu – etap I”. Projekt współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
Dodano: 2024-01-24 - Rozbudowa bazy turystycznej poprzez zakup oraz montaż dwóch altan biesiadnych wraz z paleniskiem.
Dodano: 2023-11-02