Przetargi.pl
Rozbudowa infrastruktury FTTH w 23 lokalizacjach na terenie gminy Kleszczów

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2019-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kleszczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa infrastruktury FTTH w 23 lokalizacjach na terenie gminy Kleszczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa infrastruktury FTTH w 23 lokalizacjach na terenie gminy Kleszczów. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności rozbudowę telekomunikacyjnej sieci dostępowej w celu uruchomienia dostępu do telekomunikacyjnej sieci światłowodowej FTTH w 23 lokalizacjach, wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji projektowej. 3. Przewidywany zakres robót do wykonania w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: a) budowę, bezpośrednio w ziemi oraz w istniejącej kanalizacji kablowej, mikrokanalizacji z mikrorurek grubościennych – długość trasowa ok. 4,6 km, b) wciąganie mikrokabla 2J do mikrorurek w kanalizacji kablowej – długość trasowa ok. 4,6 km, c) budowę i uruchomienie instalacji abonenckiej FTTH – 23 szt. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ program funkcjonalno – użytkowy przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa infrastruktury światłowodowej FTTH na terenie gminy Kleszczów. Budowa przyłączy telekomunikacyjnych oraz instalacji telekomunikacyjnej budynków w technologii FTTH w 23 lokalizacjach na terenie gminy Kleszczów” oraz wymagania szczególne określone w niniejszej SIWZ i wzorze umowy określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 6. Wykonawca udzieli minimum 3-letniej gwarancji na cały przedmiot zamówienia – okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 7. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności faktyczne w trakcie realizacji zamówienia: - wykonania robót budowlanych w zakresie budowy mikrokanalizacji kablowej, budowy kabli telekomunikacyjnych, - wykonania robót ogólnobudowlanych. jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), z wyjątkiem przypadków określonych obowiązującymi przepisami prawa (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy). 9. W każdym czasie w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający może żądać przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 10. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym dodatek do SIWZ wraz z załącznikami do oferty podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowaną 2) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); 3) pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli dotyczy, 5) oświadczenie o powierzaniu części robót podwykonawcom, jeżeli dotyczy, 6) kosztorys ofertowy, 7) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach