Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących na potrzeby ŁOR i 21 BP w województwie łódzkim - w podziale na części

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 92-202 Łódź, Al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 756 700 , fax. (042) 674 60 92
  • Data zamieszczenia: 2019-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny
    Al. J. Piłsudskiego 84
    92-202 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 756 700, fax. (042) 674 60 92
    REGON: 10613083001080
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących na potrzeby ŁOR i 21 BP w województwie łódzkim - w podziale na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących na potrzeby ŁOR i 21 BP w województwie łódzkim”, w podziale na 2 części: I.Część I – „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń Lexmark”; II. Część II – „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do pozostałych urządzeń” 2.Przedmiotem zamówienia jest zakup, sukcesywna dostawa oraz rozładunek wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco – drukujących, eksploatowanych w Łódzkim Oddziale Regionalnym oraz Biurach Powiatowych ARiMR, a także bezpłatny odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych (nabytych w ramach aktualnie prowadzonego postępowania jak również w ramach uprzednio przeprowadzonych przez Zamawiającego postępowań). Zużyte materiały eksploatacyjne mogą pochodzić od innych, niż wymienione w niniejszym postępowaniu, urządzeń drukujących używanych przez Zamawiającego. 3.Dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych odbywać się będą sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia przez niego, zgodnie z bieżącymi potrzebami, indywidualnego zlecenia przesłanego pocztą elektroniczną lub faksem.4. Przedmiotem zamówienia są fabrycznie nowe, oryginalne materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta urządzenia lub materiały równoważne w rozumieniu zapisów SIWZ. 5. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą: 1. być fabrycznie nowe; 2. zostać dostarczone w oryginalnym opakowaniu producenta oraz posiadać umieszczoną na nim nazwę producenta, opis zawartości, datę przydatności do użytkowania i numer katalogowy. W przypadku dostawy materiałów równoważnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy dany materiał równoważny lub nazwy urządzeń, dla których są przeznaczone; 3. posiadać datę ważności - nie krótszą niż 24 miesiące od daty dostarczenia Zamawiającemu. 6. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie takie, które są firmowane przez producentów urządzeń, do których mają być zastosowane, oryginalnie zapakowane i opatrzone logo producenta odpowiedniego sprzętu, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, niefałszowane. 7. Za fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne Zamawiający uznaje materiały, do produkcji których zostały wykorzystane półprodukty w 100% nowe. 8. Za równoważny materiał eksploatacyjny Zamawiający uznaje produkt o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych niż wskazane: 1) fabrycznie nowy, nieregenerowany - przy jego produkcji musi być wykorzystane 100% nowych półproduktów; 2) w przypadku posiadania przez materiał oryginalnego inteligentnego układu elektronicznego - chipa przekazującego informację o stanie zużycia - produkt równoważny musi posiadać analogicznie działający, który nie jest wykrywany przez urządzenie jako nieoryginalny, układ; 3) hermetycznie zapakowany, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych; 4) o wydajności nie mniejszej niż wydajność produktu oryginalnego zalecanego przez producenta; 5) o jakości wydruku nie gorszej niż jakość produktu oryginalnego zalecanego przez producenta; 6) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety pozwalające na jego identyfikację; 7) nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu monitorującym stan zasobów; 8) nie narusza w żadnym stopniu praw patentowych oraz innej własności intelektualnej; 9) nie narusza praw gwarancyjnych producenta. 9. Zamawiający ma prawo żądać - w okresie obowiązywania umowy - dostarczenia dokumentów będących potwierdzeniem równoważności, tj. raportów z testów wydajności wg normy jakości ISO 19752:2017, 19798:2017, 24712:2007, 24711:2015, informujących o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą (przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczy). Dokumenty o których mowa, muszą być wystawione przez instytucje uprawnione do wydawania takich dokumentów. Przez instytucje uprawnione Zamawiający rozumie niezależne, zewnętrzne podmioty trzecie, uprawnione do kontroli oferowanych wyrobów będących przedmiotem dostawy, które powinny posiadać stosowną akredytację pod kątem przywołanych w SIWZ wymogów oraz norm ISO. Wykonawca, który zaproponuje - wykazując w formularzach cenowych nr 2.1 oraz 2.2 - produkty równoważne musi podać w kolumnie nr 2 „PRODUKT OFEROWANY” formularzy cenowych - ich oznaczenie oraz nazwę producenta produktu, a także dołączyć do oferty szczegółową specyfikację, z której w sposób niebudzący wątpliwości, powinno wynikać, że oferowany równoważny materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe jak/niż określone przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ostatecznej liczby zamawianych materiałów eksploatacyjnych lub do dokonania zmian ilościowych w ramach poszczególnych rodzajów materiałów eksploatacyjnych jak również prawo do zmiany ilości poszczególnych artykułów, polegającej na zwiększeniu ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu, kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innego typu - w ramach wartości brutto umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. Ilości wskazane w załącznikach nr 2.1 oraz 2.2. do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca z którym zawarta zostanie umowa nie przysługuje roszczenie o realizację przedmiotu umowy w ilościach podanych w tabelach załączników nr 2.1 oraz 2.2. do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej zostanie umieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach