Przetargi.pl
Remont dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz – ul. Rembowskiego

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, pl. Jana Pawła II 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    pl. Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    REGON: 472057721
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz – ul. Rembowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni drogi o długości ok. 883 m oraz chodników i zjazdów ul. Rembowskiego w Zgierzu stanowiącej drogę gminną zlokalizowaną na działkach nr ewid. 29/11, 29/4, 91, 29/6, 29/7, 231 w obrębie 129 oraz 198/3, 203/1, 213/5, 213/2, 213/4 w obrębie 128. Zamawiający posiada zgłoszenie budowy lub wykonania innych robót budowlanych (PB-2) z adnotacją o nie wniesieniu sprzeciwu, stanowiące załącznik nr 1 do OPZ oraz opis techniczny z projektem zagospodarowania terenu stanowiący załącznik nr 2 do OPZ. Przedmiar robót (załącznik nr 3), należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty.Zakres robót obejmuje:1. Rozbiórkę zdegradowanych nawierzchni jezdni i chodników2. Remont podbudowy zjazdów oraz chodników z dostosowaniem do nowej nawierzchni3. Remont nawierzchni jezdni, chodników oraz zjazdów4. Regulację lub wymianę w razie konieczności istniejących włazów/studni/zaworów uzbrojenia podziemnego5. Zastosowanie w obrębie przejść dla pieszych rozwiązania umożliwiającego osobom niewidomym wyczucie kierunku poruszania się za pomocą rodzaju/struktury nawierzchni, tj. płytki kierunkowe oraz płytki sygnalizacyjne6. Odnowienie oznakowania poziomego oraz pionowego zgodnie ze stałą organizacją ruchu – 2 przejścia dla pieszych7. Wycinkę 6 szt. drzew oraz wykonanie nasadzeń zastępczych w ilości 10 szt. Lipa drobnolistna „Rancho” o obwodzie pnia 14-16 cm, mierzonym na wysokości 100 cm.Ustala się termin wykonania robót budowlanych na dzień 15 grudnia 2022 r.Szczegółowe wymagania i warunki realizacji zamówienia:1) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia , są to m. in.: koszty prób, badań, usunięcia ewentualnych kolizji, regulacji wysokościowych.2) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty.3) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt: wykona badania geologiczne podłoża gruntowego, pozyska wszystkie wytyczne, warunki i uzgodnienia niezbędne do właściwego zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia.4) Przed rozpoczęciem robót należy uzyskać uzgodnić tymczasową organizację ruchu na czas robót.5) Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić z jak najmniejszą uciążliwością dla mieszkańców , zapewniając im dostęp do posesji. 6) O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem.7) Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.8) Materiał z rozbiórki nadający się do wbudowania należy składować na paletach i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego.9) Zamawiający wymaga zakupu i montażu tablic informacyjnych projektowych w liczbie 2 szt. wskazujących na współfinansowanie zadania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, zgodnie ze wzorem, który zostanie udostępniony przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach