Przetargi.pl
Rozbudowa i remont dróg gminnych na terenie miasta Mińsk Mazowiecki

MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI
    ul. Konstytucji 3 Maja 1
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    REGON: 711582598
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i remont dróg gminnych na terenie miasta Mińsk Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych” – wstępna promesa nr 01/2021/2695/PolskiLadCzęść I: Rozbudowa dróg gminnych w Mińsku Mazowieckim: ulicy Arynowskiej, Kusocińskiego oraz Żwirowej na odcinku od ulicy Działkowej do granicy miasta.Zadanie Nr 1 Budowa drogi gminnej ul. Arynowskiej w Mińsku MazowieckimW ramach inwestycji zostanie wykonane m.in.:- jezdnia o szer. 6,0m o nawierzchni z betonu asfaltowego,- chodniki wraz ze zjazdami z betonowej kostki brukowej,- ścieżka pieszo-rowerowa o nawierzchni z betonu asfaltowego,- przepusty w ciągu rowów pod jezdnią,- sieć oświetleniowa,- kanalizacja deszczowa wraz z wylotem do rowu odwadniającego,- przebudowana zostanie sieć elektroenergetyczna oraz sieć teletechniczna,- oznakowanie poziome i pionowe.Zadanie Nr 2 Budowa drogi gminnej ul. J. Kusocińskiego na terenie miasta Mińsk MazowieckiUlica Kusocińskiego – od skrzyżowania z ul. Leśną do skrzyżowania z ul. Krasickiego:W ramach inwestycji zostanie wykonane m.in. :- jezdnia o nawierzchni utwardzonej z betonu asfaltowego/kostki betonowej ,- chodników z betonowej kostki brukowej wraz ze zjazdami indywidualnymi,- pobocza,- sieć kanalizacji deszczowej,- rowu krytego,- przebudowę hydrantów sieci wodociągowej,- przebudowę doziemnej sieć teletechniczna,- przebudowę sieci elektroenergetycznej oraz sieci telekomunikacyjnej,- oznakowanie poziome i pionowe.Zadanie Nr 3 Rozbudowa drogi gminnej ulicy Żwirowej w Mińsku Mazowieckim na odcinku od ulicy Działkowej do granicy miasta W ramach inwestycji zostanie wykonane m.in. - jezdnia o nawierzchni z betonowej kostki brukowej;- obustronne pobocza z betonowej kostki brukowej;- zjazdów z betonowej kostki brukowej- odmulenie i profilowanie rowu,- drenaż,- oznakowanie poziome i pionowe,- humusowanie terenu z obsianiem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:- Dokumentacja projektowa pn. „Budowa drogi gminnej ul. Arynowskiej w Mińsku Mazowieckim” wraz z przedmiarem prac i SST – stanowiąca Załącznik nr 12 do SWZ;- Dokumentacja projektowa pn. „Budowa drogi gminnej ul. Kusocińskiego na odcinku od ul. I. Krasickiego do ul. Leśnej w Mińsku Mazowieckim” wraz z przedmiarem prac i SST – stanowiąca Załącznik nr 13 do SWZ;- Dokumentacja projektowa pn. „Rozbudowa ul. Żwirowej w Mińsku Mazowieckim” wraz z przedmiarem prac i SST – stanowiąca Załącznik nr 14 do SWZ;Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych” – wstępna promesa nr 01/2021/2695/PolskiLad Część II: Remont ulic: Mleczarskiej, Obwodu Armii Krajowej „Mewa-Kamień”, Langiewicza, Florencji, Żwirki, Rawskiego, Zygmuntowskiej, Bocznej, Traugutta, Łupińskiego, Łąkowej, Mireckiego, Zachodniej, Bagnistej, Chełmońskiego, Pięknej, Limanowskiego, Wyszyńskiego oraz Nowy Świat. W ramach inwestycji zostanie wykonane m.in.: frezowanie istniejącej nawierzchni do gr. 6 cm, następnie ułożeniu nowej nawierzchni jezdni - warstwy: wiążąca AC 16W o gr. 3cm i ścieralna AC 11S o gr. 5cm, regulacji pionowej istniejących studzienek włazów i zaworów infrastruktury technicznej oraz odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego w ulicach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:Plany sytuacyjne z naniesionymi zakresami robót oraz projektami organizacji ruchu wraz z przedmiarem prac – stanowiące Załącznik nr 15 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania przetargowego jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł w odniesieniu do każdej części odrębnie.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020r. poz. 299).3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust 1pkt 2 i 3 oraz ust.2.4. Przedłużenie terminu związania oferta jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, albo, jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim numer rachunku 33 9226 0005 0024 4185 2000 0050, z adnotacją wadium dot. postępowania WI.271.3.2023 – „Rozbudowa i remont dróg gminnych na terenie miasta Mińsk Mazowiecki – część I / II” – w zależności na którą część postępowania Wykonawca składa ofertę.6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi zostać złożone w oryginale. Skuteczne wniesienie wadium w formie gwarancji lub poręczenia wymaga złożenia dokumentu sporządzonego w postaci elektronicznej (np. zaopatrzonego w kwalifikowany podpis elektroniczny pracownika instytucji udzielającej poręczenia lub gwarancji, upoważnionego do sporządzenia i wydania dokumentu) zapewniającej spełnienie wymogu złożenia dokumentu w oryginale, chyba, że złożenie kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie ogranicza Zamawiającemu możliwości zatrzymania Wadium, a w przypadku wpłaty pieniężnej – kopii dowodu wykonanej operacji8. Uwaga: dokument gwarancji, poręczeń winien zawierać wyszczególnione warunki zapłaty kwoty wadium Zamawiającemu (zatrzymania wadium przez Zamawiającego), tj. gdy:- Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana;- Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 innych dokumentów i oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę:a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;b) którego oferta została odrzucona;c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynności unieważnienia albo upłynął termin jego wniesienia.10. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawca wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnejSzczegółowe informacje zostały zawarte w Rozdziale 16 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (dotyczy części 1 i 2 postępowania):Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (dotyczy części 1 i 2 postępowania) :Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (dotyczy części 1 i 2 postępowania):Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał i przedłożył Zamawiającemu ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 2 mln PLN.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Dla części 1:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonałco najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej, o długości co najmniej 300 m każda;b) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonałco najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni 2 000,00 m2 każda;c) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie/przebudowie kanalizacji deszczowej/sanitarnej, o długości co najmniej 300 m każda;W/w roboty mogą być wykonane w ramach oddzielnych umów.d) Wykonawca musi dysponować: 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która posiada doświadczenie zawodowe co najmniej 8 lat pracy od uzyskania uprawnień oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 1 osobą posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych, która posiada doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata pracy od uzyskania uprawnień oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 1 osobą posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, która posiada doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata pracy od uzyskania uprawnień oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 1 osobą posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, która posiada doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata pracy od uzyskania uprawnień oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.Dla części 2:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał dwie roboty budowlane polegające na układaniu nawierzchni asfaltowej, o powierzchni co najmniej 3 000 m² każdab) Wykonawca musi dysponować:- 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która posiada doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat pracy od uzyskania uprawnień oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach