Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na budynek wielorodzinny z trzema mieszkaniami socjalnymi.

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 071 3102295
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 071 3102295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na budynek wielorodzinny z trzema mieszkaniami socjalnymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku gospodarczego wraz z rozbudową i zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny z trzema mieszkaniami socjalnymi. Obiekt położony jest w Obornikach Śląskich przy ul. Górnej na działce o numerze geodezyjnym 59/2 AM-24 obręb Oborniki Śląskie. Zakres robót obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe: - dobudówka o pow. 15,00 m2; - demontaż schodów przed istniejącym wejściem; - demontaż posadzek i podłóg; 2) roboty budowlane: - przygotowanie istniejących ścian i murów; - wymiana gruntu w strefi przy ścianach zewnętrznych budynku, na głębokość 80 cm; - wykonanie opaski żwirowej wokół obiektu; - wykonanie docieplenia elewacji metodą lekką-mokrą przy użyciu polistyrenu ekstrudowanego oraz styropianu; - wykonanie wypraw wierzchnich i kolorystyki; - wymiana stolarki okiennej, parapetów i podokienników; - wymiana obróbek blacharskich; - wymiana systemu odwodnienia (rynny i rury spustowe); - uzupełnienie istniejącego pokrycia dachu (dachówka ceramiczna) w miejscach wyprowadzenia kominów; - budowa ganków - ściany murowane z cegły pełnej; - budowa zadaszeń ganków - konstrukcja drewniana, pokrycie dachówka ceramiczna; - wykonanie ścian działowych mieszkań (murowane z cegły pełnej oraz w technologii lekkiej z płyt gipsowo-kartonowych); - docieplenie stropu; - wykonanie kominów systemowych z przewodami spalinowymi i wentylacyjnymi; - wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej; - wykonanie instalacji gazowej; - wykonanie instalacji c.o.; - wykonanie instalacji elektrycznych. 3)Program funkcjonalny: a) mieszkanie I: - przedsionek - 1,60 m2; - łazienka - 3,10 m2; - pokój dzienny - 18,00 m2; - kuchnia - 5,70 m2; b) mieszkanie II: - przedsionek - 1,60 m2; - pokój dzienny - 17,30 m2; - kuchnia - 5,30 m2; - łazienka - 3,00 m2; c) mieszkanie III: - przedsionek - 1,70 m2; - pokój dzienny - 18,50 m2; - łazienka - 6,40 m2; - aneks kuchenny - 3,20 m2. 4) Dane liczbowe obiektu: - powierzchnia użytkowa - 85,40 m2; - powierzchnia zabudowy - 117,76 m2; - kubatura - 286,25 m3. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ przedmiar robót oraz projekt budowlano-wykonawczy. Zamawiający żąda, przed złożeniem oferty, wizji lokalnej w terenie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonanie tego żądania wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem będącym załącznikiem do oferty. Roboty muszą być wykonane zgodnie z posiadaną przez zamawiającego dokumentacją projektową opatrzoną stosownym pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi normami technicznymi i prawnymi. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami, protokołami, dopuszczeniami do użytkowania oraz dokumentacją geodezyjną powykonawczą. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń, obsługi geodezyjnej i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-10-12 do godz. 09:55. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich 83 95830009 0000 1007 2000 0017, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach wskazanych w punktach b, c, d, e, oryginały dokumentów zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich, a potwierdzone za zgodność z oryginałem ich kopie dołączyć do oferty. Kasa w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich jest czynna w godzinach: - od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy - od 09:00 do 12:00; - w środę - od 12:00 do 15:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający wniesienie przez Wykonawcę wymaganego wadium. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://oborniki-slaskie.ibip.wroc.pl/public/?id=1161
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach