Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego dla potrzeb szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Środa Ślaska na sezon grzewczy 2009/2010

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3173052 w. 52 , fax. 071 3173405
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5 5
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3173052 w. 52, fax. 071 3173405
    REGON: 69291493227000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego dla potrzeb szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Środa Ślaska na sezon grzewczy 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego klasy EL spełniającego normę ZN/ITN-PKN S.A /NF - 219/2000 o parametrach : - wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg - zawartość siarki max 0,1 % m/m - gęstość w temp. 150 C max 860 kg/m3 , - parametr temperatura krzepnięcia nie jest parametrem znormalizowanym . w ilości orientacyjnej około 86 000.- litrów ogółem .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium 1000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .Posiadają uprawnienia do wykonania działalności w tym zakresie . a).Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . b)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . c).Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. d).Posiadają udokumentowaną wiedzę i doświadczenie w świadczeniu dostaw stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia - które w ciągu ostatnich trzech lat ( 2006-2008) zrealizowały zamówienie o podobnym zakresie. e).Podpiszą umowę na warunkach przedstawionych w ofercie . d).Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz oferty - wg wzoru - zał. Nr 1 2)oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi dodatek do SIWZ - zał. Nr 2 3) oryginał pełnomocnictwa ( pełnomocnictw) jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika . 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku , gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich . 5) dokument uprawniający do obrotu paliwami płynnymi - koncesję , zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznych, zwanym dalej zamówieniem . 6) dokumenty stwierdzające , że osoby które będą wykonywać zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 7) wypełniony i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy projekt umowy . 8) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw (2005-2007) a jeżeli okres działalności jest krótszy , należy przedstawić wykaz usług w tym okresie) z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 3) 9)zaświadczenie właściwej urzędowej instytucji kontroli jakości , potwierdzającego , iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.srodaslaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach