Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa wraz z wyposażeniem świetlicy wiejskiej w Pietrzykowie w Gminie Lipinki Łużyckie

Gmina Lipinki Łużyckie ogłasza przetarg

  • Adres: 68-213 Lipinki Łużyckie, Główna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 626 230, , fax. 683 626 241
  • Data zamieszczenia: 2019-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipinki Łużyckie
    Główna 9
    68-213 Lipinki Łużyckie, woj. lubuskie
    tel. 683 626 230, , fax. 683 626 241
    REGON: 97077062300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa wraz z wyposażeniem świetlicy wiejskiej w Pietrzykowie w Gminie Lipinki Łużyckie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i przebudowa wraz z wyposażeniem świetlicy wiejskiej w Pietrzykowie w Gminie Lipinki Łużyckie”: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach poddziałania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich ” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. W ramach przedmiotowego zadania przebudowany i rozbudowany zostanie budynek świe-tlicy wiejskiej w Pietrzykowie na działce nr 41. Rozbudowę i przebudowę zaprojektowano w technologii tradycyjnej, z użyciem ogólnodostępnych materiałów. Dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej. Ściany murowane zakończone wieńcem. Fundamenty w formie stóp i ław fundamentowych wylewane z betonu. Ogólny zakres prac obejmuje :roboty roz-biórkowe, roboty ziemne, roboty fundamentowe, wykonanie ścian podziemia i przyziemia (nośnych i działowych), montaż konstrukcji dachu z pokryciem, montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, wykonanie instalacji wodno -sanitarnej, wykonanie instalacji elektrycznej, montaż bezodpływowego zbiornika na ścieki i wykonanie przyłącza sanitarnego. Po stronie wykonawcy należy uwzględnić wszelkie koszty związane z obsługą geodezyjną jak również zorganizowanie energii elektrycznej, działka jest wyposażona w przyłącze energetyczne. Wyposażenie: - 80 sztuk krzesło TULIPAN PLUS, oparcie i siedzisko tapicerka skaj, rama stelaż ALU; - 12 sztuk stółów składanych RICO-4 o wymiarach 200x80, o metalowej podstawie, blat sto-łu wykonany z płyty melaminowej o grubości 18mm, rama stelaż ALU; - Zestaw pętli indukcyjnej wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem (Proponowany do montażu w budynku świetlicy wiejskiej system pętli indukcyjnej obejmuje: wzmacniacz, mi-krofon, 2-kanałowy bezprzewodowy odbiornik, bezprzewodowy mikrofon, nadajnik kie-szonkowy z miniaturowym mikrofonem nagłownym, niezbędne okablowanie). Pętla indukcyjna to nazwa systemu wspomagania słuchu z pętlą indukcyjną (induktofo-niczną). Umożliwia ona osobie niedosłyszącej odbiór nieskazitelnie czystego i wyraźnego dźwięku poprzez cewkę telefoniczną (T), w którą wyposażony jest niemal każdy aparat słu-chowy. Najczęściej pętle indukcyjne stosuje się w miejscach, gdzie panuje duży hałas, o dużym pogłosie lub po prostu tam, gdzie potrzebna jest dobra zrozumiałość mowy. System wspomagania słuchu z pętlą indukcyjną składa się z odpowiednio zainstalowane-go w pomieszczeniu przewodu tworzącego pętlę oraz ze specjalnego wzmacniacza pętli indukcyjnej. Do wzmacniacza podłączone jest źródło dźwięku – mikrofon, system nagło-śnieniowy sali, itp. Po odpowiednim wzmocnieniu, wzmacniacz podaje na przewód pętli sygnał w postaci prądu. Prąd płynący przez przewód wytwarza zmienne pole magnetyczne wewnątrz pętli, które jest odbierane przez cewkę telefoniczną (T) aparatu słuchowego lub specjalny odbiornik indukcyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: -projekt architektoniczno – budowlany, branża architektura i konstrukcja, -projekt budowlany, branża sanitarna, branża elektryczna. -przedmiar robót, -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będącymi załącznikami do SIWZ oraz niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Tam, gdzie w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, pro-ducent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza ofero-wanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantu-ją one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. Wszelkie nazwy własne podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy traktować jako przykładowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wnie-sienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędno-ściowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pie-niężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Roz-woju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018r poz. 110 z późn. zm.). Dokumenty o których mowa w pkt b, c, d, e należy w oryginale złożyć w kasie Urzędu Gmi-ny w Lipinkach Łużyckich a kopie wpiąć do oferty przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się by te dokumenty były wpięte do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na rachunku bankowym Zama-wiającego przed terminem składania ofert. Za datę wniesienia wadium uważa się datę uznania wskazanego rachunku bankowego, tj. datę faktycznego wpływu środ-ków finansowych na podany rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr 63 1020 5460 0000 5802 0006 0582 Bank PKO BP Oddział Żary z dopiskiem: Przetarg o znaku SG.271.2.2019 Uwaga! Kopię potwierdzenia przelewu należy dołączyć do oferty. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu prosi się o podanie numeru rachunku bankowego, na który zamawiający ma dokonać zwrot wadium. 7. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczegól-nione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetka-mi. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświad-czenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę ja-ko najkorzystniejszej; 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umo-wy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemoż-liwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Z powyższego dokumentu powinno ponadto wynikać jednoznacznie, gwarantowa-nie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żąda-nie. 9. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty skła-dania ofert. 10. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w orygi-nale. 11. Wadium wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum uważa się za wnie-sione prawidłowo. 12. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z uwzględnie-niem postanowień art. 46 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach