Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa przedszkola w Spytkowicach z rozbiórką kolidującego budynku gospodarczego wraz z urządzeniami budowlanymi i infrastruktury technicznej- etap III

Gmina Spytkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34745 Spytkowice, Spytkowice
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 688 370 , fax. 182 688 961
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Spytkowice
    Spytkowice 26
    34745 Spytkowice, woj. małopolskie
    tel. 182 688 370, fax. 182 688 961
    REGON: 49079651600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa przedszkola w Spytkowicach z rozbiórką kolidującego budynku gospodarczego wraz z urządzeniami budowlanymi i infrastruktury technicznej- etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: Część I: Roboty wykończeniowe w budynku: - licowanie ścian płytkami ok.251 m2, - malowanie ścian ok. 1419 m2 - posadzki z wykładzin rulonowych, zgrzewanych z tworzyw sztucznych, - osłony na grzejniki ok. 32 m2, - balustrady schodowe ze stali nierdzewnej ok. 28 m, Część II: Zagospodarowanie terenu: - kanalizacja deszczowa, - oświetlenie zewnętrzne, - place zabaw- podbudowy wraz z krawężnikami, - drogi, chodniki, opaska wokół budynku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej stanowiące załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I część: w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy zł) II część w wysokości 13.000 zł (słownie: trzynaście tysięcy zł) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 12.04.2018 r. do godz. 930. 8.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 8.2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego 35 88 150002 0000 0000 9364 0017 (wskazanym jest aby kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji Wykonawca dołączył do oferty). 8.3. Dokument potwierdzający wpłatę wadium w innej formie niż w pieniądzu należy dostarczy do Zamawiającego do dnia i godziny wskazanej jako termin składania ofert w taki sposób, aby Zamawiający mógł zapoznać się z jego treścią. 8.3.1. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.2 muszą być w oryginale, podpisane przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien byćsporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a oraz art. 46 ust 5 ustawy PZP na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8.3.2. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust 4a i 5 ustawy PZP. 8.3.3. Ww. gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadza żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 8.4. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy, wspólników konsorcjum oraz innych podmiotów, na których zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, mieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej (zdefiniowanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 1422) o wartości robót co najmniej 200.000,00 zł brutto (część I), przynajmniej jednej roboty budowlanej polegajacej na wykonaniu parkingu, chodników, alejek, zagospodarowania terenu o wartości minimum 200.000 zł (część II). W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokona przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). Uwaga: w związku z art. 22a ust. 4: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, gdy podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane”. W związku z powyższym, w sytuacji gdy powyższy warunek będzie spełniany nie przez wykonawcę lub wspólników konsorcjum a przez „inny podmiot”, to „podmiot” ten musi by podwykonawcą części robót budowlanych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach