Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa pawilonu sportowego przy ul. Wieluńskiej 23 w Osjakowie z wypożyczalnią sprzętu turystycznego i punktem informacji turystycznej

Starostwo Powiatowe w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8434280 , fax. 043 8434263
  • Data zamieszczenia: 2010-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wieluniu
    Pl. Kazimierza Wielkiego 2 2
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8434280, fax. 043 8434263
    REGON: 73093489000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa pawilonu sportowego przy ul. Wieluńskiej 23 w Osjakowie z wypożyczalnią sprzętu turystycznego i punktem informacji turystycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia dotyczącego realizacji projektu pn. Wzmocnienie roli szlaku bursztynowego i innych szlaków tematycznych w zintegrowanym produkcie turystycznym województwa łódzkiego, zwanego dalej projektem, znajdującego się na Indykatywnym Wykazie Indywidualnych Projektów Kluczowych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, są roboty budowlane polegające na rozbudowie i przebudowie pawilonu sportowego przy ul. Wieluńskiej 23 w Osjakowie z wypożyczalnią sprzętu turystycznego i punktem informacji turystycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, stanowiąca Załącznik nr 3 do SIWZ - Ogólny opis projektu i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót podzielono na dwie części, stosowanie do zakresu realizowanego na rzecz poszczególnych Zamawiających i przez nich finansowanych. Na część pierwszą, zamawianą przez Powiat Wieluński składają się prace polegające na: - wykonaniu ław i stóp fundamentowych żelbetowych monolitycznych wylewanych na mokro, - wykonaniu ścian fundamentowych zewnętrznych wraz z ociepleniem, - wykonaniu ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych wraz z ociepleniem, - wykonaniu fasady aluminiowo-szklanej, w dobudowywanej części budynku, - dociepleniu istniejących ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych jak i fundamentowych, - wykonaniu bądź zamurowaniu otworów okiennych i drzwiowych w istniejącej części budynku, - wyburzeniu istniejących ścianek działowych, - wykonaniu posadzek w części projektowanej jak i w przebudowywanej, - wykonaniu nad pomieszczeniami parteru i piętra stropów pefabrykowanych Teriva, - wykonaniu dachu wielospadowego o konstrukcji drewnianej, płatwiowo-krokwiowej, dach pokryty papą termozgrzewalną, Na część drugą, zamawianą przez Gminę Osjaków, przypada cały pozostały zakres robót. W załączniku nr 3 znajdują się dwa rysunki, na których schematycznie przedstawiono elementy przedmiotu zamówienia, które będą realizowane w imieniu i na rzecz Powiatu Wieluńskiego (część pierwsza) oraz w imieniu i na rzecz Gminy Osjaków (część druga). Dodatkowo zakresy robót przypadające na poszczególne części zawierają przedmiary robót. Od wykonawców oczekuje się, że dokonają wizji lokalnej przyszłego terenu prac i na podstawie tych oględzin oraz dokumentacji projektowej opracowanej dla całości zadania (obydwu części), mając na uwadze podział robót ze względu na ich odbiorcę zawarty w ww. rysunkach, ewentualnie zweryfikują przedmiary robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 18 000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach