Przetargi.pl
dostawa środków czystości

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew ogłasza przetarg

  • Adres: 93-217 Łódź, ul. Grota-Roweckiego 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6771551 , fax. 042 6771550
  • Data zamieszczenia: 2010-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew
    ul. Grota-Roweckiego 30 30
    93-217 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6771551, fax. 042 6771550
    REGON: 00434557500066
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa środków czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1.Kody klasyfikacji Wspólnego słownika zamówień (CPV) : 39830000-9 środki czyszczące 2.Przedmiot zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby: -Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew ul. Grota Roweckiego 30 -Punkt Pracy Socjalnej ul Zbocze 2a -Punkt Pracy Socjalnej ul Wysoka 20/22 -Punkt Pracy Socjalnej ul Elsnera 12 -Punkt Pracy Socjalnej al. Piłsudskiego 67 -Świetlica Środowiskowa ul Ćwiklińskiej 5a -Świetlica Środowiskowa ul. Smetany 4 -Domu Dziennego Pobytu ul. Fabryczna 19 Domu Dziennego Pobytu ul. Ćwiklińskiej 18 Domu Dziennego Pobytu ul. Grota Roweckiego 30 -Domu Dziennego Pobytu ul. Smetany 4 -Domu Dziennego Pobytu ul. Zbocze 2a -Dziennego Ośrodka Adaptacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej ul. Ćwiklińskiej 5a . 3.Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawiera wykaz środków czystości oraz ich przewidywane ilości. Ilości te mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych środków będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 4.Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie stosowne dokumenty. 5.Na opakowaniach , środki czystości muszą obligatoryjnie zawierać następujące dane: -nazwę środka czystości -datę minimalnej trwałości albo termin przydatności -dane identyfikacyjne producenta środka czystości -dane identyfikacyjne kraj w którym wyprodukowano środek czystości -zawartość netto lub liczbę sztuk środków czystości w opakowaniu -warunki przechowywania; w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania -oznaczenie partii produkcji -klasę jakości handlowej 6.Wykaz środków czystości stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.Wykonawca musi zapewnić dostawę środków czystości na adres zamawiającego wskazany w zamówieniu w terminie 48 godzin, licząc od chwili otrzymania zamówienia. 8.Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00 9.Wykonawca dostarczy środki czystości , własnym transportem , na własny koszt i na własne ryzyko. 10.Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę do bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym. 11.Wykonawca musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień za pośrednictwem faksu, na podstawie składanych przez Zamawiającego zapotrzebowań. 12.Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi a także posiadać ważne terminy przydatności. 13.Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub załącznikach należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu i producenta. Zaoferowany przez Wykonawcę artykuł nie może być gorszy niż opisany przez Zamawiającego. 14.Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy b) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw , zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. c) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia , rozumiana jako staranność profesjonalna w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. d) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgodnione będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcę. e) reklamacje dotyczące stwierdzonych nieprawidłowości , wad , załatwiane będą z należyta starannością rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia w terminie nie dłuższym niż 2 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach