Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzeniu Wielkim

Prowod Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 46-020 Czarnowąsy, ul. Kośnego 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4691 181 , fax. 77 4691 184
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prowod Sp. z o.o.
    ul. Kośnego 3 3
    46-020 Czarnowąsy, woj. opolskie
    tel. 77 4691 181, fax. 77 4691 184
    REGON: 53094456400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prowod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzeniu Wielkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. Przedmiotowe postępowanie obejmuje zamówienie na roboty budowlane w ramach przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzeniu Wielkim, realizowane w formule prawnej WARUNKÓW KONTRAKTOWYCH DLA BUDOWY dla Robót Inżynieryjno-Budowlanych Projektowanych przez Zamawiającego (tzw. czerwona książka), przygotowanych i opublikowanych przez: Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria oraz czwarte wydanie angielsko-polskie z 2006r., przygotowane i opublikowane przez: Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców - SIDIR, 00-074 Warszawa, ul. Trębacka 4, lok. 334, III p., budynek Krajowej Izby Gospodarczej, tel./faks: +48 22 826 16 72 i +48 22 826 56 49, e-mail: biuro@sidir.pl. ZAŁOŻENIA. Przedsięwzięcie będzie realizowane w ramach funkcjonującej oczyszczalni ścieków w Dobrzeniu Wielkim. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje realizacje robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzeniu Wielkim. W związku z licznymi problemami eksploatacyjnymi, a także w celu osiągnięcia założonej przepustowości oczyszczalni oraz wymaganego efektu ekologicznego (jakości ścieków czyszczonych odprowadzanych do odbiornika) konieczna jest gruntowna zmiana istniejącego układu technologicznego obejmująca: - likwidację większości istniejących obiektów technologicznych, - modernizację i/lub przebudowę pozostałych istniejących obiektów technologicznych, - budowę nowych obiektów technologicznych i towarzyszących wraz ze związaną z nimi infrastrukturą podziemną (fragmenty sieci wodociągowej, rurociągi technologiczne kable elektryczne, sterownicze, itd.), - modernizację i rozbudowę istniejącego systemu AKPiA, - dostosowanie istniejącej infrastruktury podziemnej (likwidacja potencjalnych kolizji) do nowego zagospodarowania terenu oczyszczalni. Ponadto niezbędne będzie: - przeprowadzenie kompleksowego remontu istniejącego budynku socjalnego z zapleczem technicznym mające na celu dostosowanie go do obowiązujących przepisów prawnych oraz potrzeb oczyszczalni po rozbudowie i przebudowie, - przeprowadzenie modernizacji i przebudowy istniejącej stacji transformatorowej, - wykonanie nowego rezerwowego źródła zasilania w postaci agregatu prądotwórczego wyposażonego w układ samoczynnego załączania rezerwy (SZR), o mocy zapewniającej podtrzymanie pracy wszystkich urządzeń technologicznych i instalacji (oświetlenie i ogrzewanie) niezbędnych do zachowania ciągłości procesu oczyszczania ścieków, - wykonanie nowego ogrodzenia, - przebudowanie istniejącego wjazdu, - wybudowanie dodatkowej drogi dojazdowej zakończonej wjazdem na teren oczyszczalni biegnącej wzdłuż zachodniej granicy terenu oczyszczalni (nowego ogrodzenia), -zagospodarowania terenu oczyszczalni (wykonanie dodatkowych lamp oświetleniowych, dróg wewnętrznych, placów manewrowych oraz ciągów pieszych), - wykonanie systemu monitoringu terenu oczyszczalni opartego na kamerach przemysłowych z centralną rejestracją zbieranych danych. W trakcie trwania rozbudowy i przebudowy oczyszczalni istniejący układ technologiczny będzie traktowany jako ciąg rezerwowy eksploatowany do momentu uruchomienia nowych obiektów technologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w SIWZ: 1) DZIALE II: Kontrakcie; 2) DZIALE III: STWiORB; 3) DZIALE IV: Przedmiarze Robót; 4) DZIALE V: Dokumentacji Projektowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WYSOKOŚĆ WADIUM. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 600.000,00 PLN (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100). 2. FORMA WADIUM 2.1. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007 roku, poz. 275 z późn. zm.). 2.2. Gwarancja bankowa i gwarancja ubezpieczeniowa powinny być sporządzone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa i muszą zawierać w swej treści następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) kwotę gwarancji; 4) termin ważności gwarancji; 5) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające jego oświadczenie, iż: a) Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania Kontraktu na warunkach określonych w ofercie, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Kontraktu, lub c) zawarcie Kontraktu stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.3. Postanowienia pkt 2.2. ppkt 5 stosuje się również do poręczeń, o których mowa w pkt 2.1. ppkt 2 i 5. 3. SPOSÓB I TERMIN WNIESIENIA WADIUM. Wadium winno być wniesione do dnia terminu składania ofert. Gdy wadium wnoszone będzie w pieniądzu, termin ten będzie uważany za zachowany, jeżeli przelew Wykonawcy zostanie uznany na rachunku bankowym Zamawiającego w banku BGŻ o/Opole o numerze: 65 2030 0045 1110 0000 0043 3010 przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu. Gdy wadium wnoszone będzie w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty stosowny dokument. Jeżeli gwarancja lub poręczenie nie będą spełniać warunków określonych w pkt 2.2. i 2.3., to oznaczać to będzie, że oferta Wykonawcy nie została zabezpieczona wymaganym wadium. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie oraz w wymaganym terminie, zostanie wykluczony z postępowania. 4. ZWROT WADIUM. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, według zasad określonych przepisami Prawa zamówień publicznych (art. 46). Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana będzie zwrócone wówczas, kiedy Wykonawca podpisze Kontrakt i dostarczy wymagane zabezpieczenie należytego wykonania Kontraktu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej Gwarancji Jakości i Rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach