Przetargi.pl
Modernizacja piaskownika na Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Prudniku

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Poniatowskiego 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4363617 , fax. 077 4363617
  • Data zamieszczenia: 2016-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Sp. z o.o.
    ul. Poniatowskiego 1 1
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4363617, fax. 077 4363617
    REGON: 53055665500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwikprudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja piaskownika na Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Prudniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Miejscem prac jest piaskownik na Miejskiej Oczyszczalnia Ścieków w Prudniku, ul. Poniatowskiego 7, 48-200 Prudnik. Teren oczyszczalni jest ogrodzony ogrodzeniem stałym, teren wokół obiektu modernizowanego jest zagospodarowany. Piaskownik poziomy wykonany jest jako dwa równoległe koryta żelbetowe o przekroju prostokątnym z wykonanym w dolnej części korytem piaskowym. W celu zwiększenia skuteczności osadzania piasku doprowadzonej jest sprężone powietrze. Na koronie piaskownika na jego zewnętrznych ścianach zabudowany jest zgarniacz piasku, na pomoście zabudowane są dwie pompy do ewakuacji piasku. Zgarniacz pracuje w układzie automatycznym. Szlam ściekowy pompowany jest do rynny odciekowej zamontowanej na środkowej ścianie piaskownika. Parametry techniczne piaskownika: Długość ok. 25,90 m Szerokość 6,4 m Głębokość 4,2 m 2. Modernizacja piaskownia obejmować będzie: 1) Wykonanie ogrzewania torów jezdnych piaskownika, 2) Odbudowa uszkodzonej korony bieżnej na 1 i nr 2 zgarniacza na grubości ok. 30 cm, wraz z wykonaniem zabezpieczenia powierzchni bieżni zgarniacza materiałem o wysokiej odporności na ścieranie z uwzględnieniem ciężaru pomostu i urządzeń zgarniacza, 3) Wykonanie i zabezpieczenie wewnętrzne części koryta piaskowników na całej powierzchni powłoka chemoutwardzalną, 4) Wykonanie zabezpieczenie zewnętrznych ścian piaskowników na całej powierzchni, 5) Odbudowa i wykonanie dylatacji piaskownika, 6) Zabezpieczenie antykorozyjne barierek ochronnych i konstrukcji pomostów, 7) Demontaż i montaż istniejącej instalacji napowietrzającej oraz prowadnice pomostu zgarniacza piaskownika. 3. Zakres robót. Zakres prac przewidzianych dla niniejszego zamówienia przedstawiono w załączniku nr 10 - Szczegółowy opis robót modernizacyjnych i naprawczych piaskownika. Przekroje i rzuty piaskownika wraz z wymiarami przedstawiono w załącznikach nr 11a, 11b, 11c, 11d. Na ich podstawie Wykonawca musi zapoznać się z parametrami obiektu. 4. Wymagania organizacyjne: a) Przed przystąpieniem do robót budowlanych objętych umową Wykonawca musi przejąć od Zamawiającego i przygotować teren i gdzie będą prowadzone prace. b) Prace prowadzone przez wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia nie mogą zakłócić normalnej pracy oczyszczalni ścieków i nie mogą pogarszać parametrów oczyszczania ścieków. Prace należy prowadzić etapowo na działającym obiekcie w uzgodnieniu z Zamawiającym. c) Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za całość robót, za transport sprzętu i materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia, d) Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń podziemnych (kable energetyczne, telekomunikacyjne, wodne lub deszczowe) związane z wykonaniem prac, e) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem koniecznym do wykonania zamówienia, f) Wykonawca jest odpowiedzialny za utrzymanie porządku, uporządkowanie oraz przywrócenie terenu do stanu sprzed przystąpienia do robót, w szczególności do deformacji terenu spowodowanej sprzętem budowlanym, g) Wykonawca robót zapewni nadzór techniczny oraz obsługę geodezyjną zamówienia, nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny pracy, koordynację działań ewentualnych podwykonawców, zapewni pracownikom warunki socjalne, zabezpieczy zaplecze budowy, oznakuje i zabezpieczy teren wykonywania prac. h) Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnianie zaplecza higieniczno - sanitarnego oraz socjalnego dla swoich pracowników. i) Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. j) Wszelkie koszty mediów (energia elektryczna, woda, ścieki) związane z realizacja przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. k) Wykonawca musi ustalić z kierownictwem Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Prudniku sposób zabezpieczenia przed uciążliwością prac budowlanych. l) Wykonawca zapewnia materiały potrzebne do realizacji zadania. m) Zamawiający wymaga nadzór Producenta materiałów budowlanych nad przebiegiem prac remontowych. 5. Wykonawca zamówienia musi załączyć do oferty przetargowej opis, karty katalogowe i nazwę producenta dla materiałów budowlanych które zamierza wykorzystać w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca zamówienia musi załączyć do oferty przetargowej opis technologii i sposobu wykonania podgrzewanych torów jezdnych piaskownika. 6. Zamawiający powoła koordynatora (koordynatorów) robót. 7. Wizja lokalna: Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej na Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Prudniku, ul. Poniatowskiego 7, 48-200 Prudnik - w miejscu planowanych robót. Wizja lokalna ma na celu zapoznanie i zbadanie miejsca prowadzenia prac jak i jego otoczenia, oraz uzyskania potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej. Termin wizji lokalnej powinien być ustalony z Zamawiającym telefonicznie lub pisemnie, z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem. Wizja lokalna może odbyć się do dnia: 01.02.2016r., w godzinach od 7:00 do 13:00. 8. Warunki gwarancji: Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na cały zakres zamówienia określonego w SIWZ. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usuwania awarii, wad i usterek na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Niezależnie od gwarancji Zamawiający jest uprawniony do realizacji praw z tytułu rękojmi. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części prac lub w całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, wówczas zastosowanie mają art. 143b, 143c, 143d Pzp. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, lub powiadomić Zamawiającego o tym fakcie w trakcie realizacji inwestycji w formie pisemnej. Nadzór nad pracami podwykonawców sprawuje Wykonawca zamówienia. 10. Warunkiem odbioru robót będzie: 1). Pozytywnie przeprowadzone próby dla podgrzewanych torów jezdnych. 2). Przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi i konserwacji ogrzewanych torów jezdnych. 3). Przekazanie protokołów pomiarowych kontrolnych instalacji elektrycznej dla podgrzewanych torów jezdnych. 4). Przekazanie zamawiającemu: kart katalogowych, świadectw jakości dla materiałów budowlanych użytych w realizacji zamówienia. 5). Przedstawienie i przekazanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych. 6). Przeszkolenie pracowników Zamawiającego (w liczbie min. 10 osób) z obsługi i eksploatacji instalacji do ogrzewania torów jezdnych piaskownika. 7). Spisanie protokołu obioru końcowego. Przewiduje się odbiory częściowe przewidziane dla określonego rodzaju robót. Wykonawca zamówienia musi zgłosić zakończenie określonych robót celem kontroli w celu uzyskania pozwolenia do przystąpienia do kolejnych prac. Brak zgłoszenia Zamawiającemu zakończania prac ulęgających zanikowi i zakryci może spowodować wstrzymanie realizacji zadnia z winy Wykonawcy. 11. Wszędzie tam gdzie w SIWZ do opisu zamówienia użyto nazwy marki/producenta przyjmuje się, że mogą być zastosowane rozwiązania równoważne (nie gorsze) lub lepsze. Wskazane marki, typu czy producenta ma charakter jedynie przykładowy i użyte jest w celu określenia standardów, jakości i klasy wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania materiałów zamiennych. 12. Rozliczenie za wykonane roboty (bez zastrzeżeń), odbędzie się po dostarczeniu przez Wykonawcę zamówienia fakturę VAT z podanym kontem bankowym. Faktura powinna być z 30 dniowym terminem płatności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 6000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przepadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. O/Nysa. Nr rachunku: 58 1050 1490 1000 0022 7794 8770. Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię polecenia przelewu potwierdzoną: za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oryginału oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwikprudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach