Przetargi.pl
Przydomowe oczyszczalnie ścieków na terenie gminy Byczyna - - Kostów, Jakubowice, Janówka, Miechowa i Ciecierzyn-w formule zaprojektuj-wybuduj

Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-220 Byczyna, Rynek 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 413 41 50 , fax. 77 413 41 50
  • Data zamieszczenia: 2015-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie
    Rynek 1 1
    46-220 Byczyna, woj. opolskie
    tel. 77 413 41 50, fax. 77 413 41 50
    REGON: 53141299300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przydomowe oczyszczalnie ścieków na terenie gminy Byczyna - - Kostów, Jakubowice, Janówka, Miechowa i Ciecierzyn-w formule zaprojektuj-wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu 52 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków. FAZA PROJEKTOWANIA -Wykonanie według opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej w oparciu o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych całości robót stanowiących przedmiot umowy . -Złożenie do Starostwa Powiatowego w Kluczborku prawidłowego i kompletnego zgłoszenia planowanych robót. FAZA BUDOWY a) Przystąpienie do wykonania robót budowlanych nie wcześniej niż po spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 Prawa budowlanego ustawa z dnia 07.07.1994 r. (Dz. U. 2010 r. nr 243. poz. 1623 z późn zm.) - Postępowanie poprzedzające rozpoczęcie robót budowlanych. b) Przystąpienie do wykonania robót budowlanych polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu kompletnych Przydomowych Biologicznych Oczyszczalni Ścieków (PBOŚ) spełniających wymogi zharmonizowanej normy PN-EN 12566-3+A1:2009 w liczbie nie mniejszej niż 52 sztuki c) PBOŚ zlokalizowane zostaną na terenie Gminy Byczyna. Wykaz działek poszczególnych sołectw, na których nastąpi montaż zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji przewidzianych do wybudowania oczyszczalni. d) Zapewnienie dozoru a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e)Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, f) Zakup, dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie pompowni ścieków w przypadkach, kiedy będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy oczyszczalni, g) Utrzymanie zaplecza budowy, h) Prace demontażowe, odtworzeniowe, porządkowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, i) Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej, j) Naprawa i doprowadzenie do stanu pierwotnego w przypadku wystąpienia jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzenia powstałych w toku realizacji, k)Przeprowadzenie szkolenia dla wszystkich użytkowników PBOŚ w zakresie sposobu ich użytkowania oraz przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi, l)Przeprowadzenie szkolenia dla serwisantów PBOŚ. FAZA PO ZAKOŃCZENIU PRAC BUDOWLANYCH. Poniższe czynności wykonywane będą w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji: a) Raport porealizacyjny, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków zgodnych z rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U. z 2006 r., Nr 137, poz. 984 z późn. zm.) jak dla oczyszczani poniżej 2000 RLM wg Załącznika nr 1 do ww. aktu wykonawczego, b)W terminie do 16.11.2015 r., wykonawca przedstawi wyniki badań (wykonanych przez kredytowane laboratorium) ścieków oczyszczonych z dziesięciu losowo wybranych przydomowych oczyszczalni, potwierdzające, że jakość ścieków jest zgodna z wymogami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U. z 2006 r., Nr 137, poz. 984 z późn. zm.) jak dla oczyszczani poniżej 2000 RLM wg Załącznika nr 1 do ww. aktu wykonawczego. 1.Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowa spełniała wymagania następujących aktów prawnych: -ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.), -ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 poz. 883 z późn. zm.), -ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2013 poz.1232 z późn. zm.), -rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2002 Nr 56 poz. 690, z późn. zm.), - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r., poz. 1129 z późn. zm.). 2. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem wniosku zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych Wykonawca uzyskał pisemną akcepta?cję od Zamawiającego rozwiązań projektowych zawartych w projekcie budowla?nym. 3.Dokumentacja projektowa winna być wykonana w niżej wymienionych ilościach egzemplarzy: a) projekt budowlany w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, b) dokumentacja kosztorysowa do celów rozliczenia projektu w 2 egzemplarzach - w układzie uproszczonym zawierającym podstawowe elementy, tj.: -projekt budowlany, -roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, -roboty budowlane -instalacje i urządzenia, -przyłącza do sieci zewnętrznych -roboty wykończeniowe 4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na własny koszt ekspertyz, opinii, operatów wodnoprawnych badań i innych dokumentów, które są niezbędne do prac projektowych i uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 5.Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania robót budowlanych i zbiorczego zestawienie kosztów. 6.Zamawiający zastrzega sobie konieczność uzgodnienia poszczególnych etapów prac projektowych dotyczących ich zakresu i rozwiązań materiałowych. 7.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac projektowych przez osoby posiadające stosowane kwalifikacje zawodowe uprawnienia budowlane oraz doświadczenie, zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną z należytą starannością wynikającą z zawodowego charakteru prowadzonej działalności oraz oczekiwaniami Zamawiającego. 8.Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców i przyjmuje wobec nich funkcję koordynacyjną. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: Program funkcjonalno - użytkowy- zał. Nr 9 do SIWZ, Warunki gruntowo - wodne - zał. Nr 10 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: 45.25.21.27-4 - roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków, 71.32.00.00-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 45.00.00.00-7 - roboty budowlane, 45.11.12.00-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45.23.24.21-9 - roboty w zakresie oczyszczania ścieków, 39.35.00.00-0 - urządzenia do obróbki ścieków, 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne. 3. Wykonawca przed sporządzeniem oferty powinien dokonać oględzin miejsca wykonania zamówienia, aby uwzględnić jego specyfikę w cenie swojej oferty. 4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość udzielanej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach