Przetargi.pl
ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W URSZULINIE 
Z DOSTOSOWANIEM CZĘŚCI ROZBUDOWYWANEJ NA POTRZEBY SALI WIDOWISKOWO-KONCERTOWEJ w ramach projektu: „Przebudowa i rozbudowa obiektów bibliotek na potrzeby multimedialnych ekspozycji dotyczących dziedzictwa kulturowego Polesia"

Gminna Biblioteka Publiczna w Urszulinie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-234 Urszulin, Lubelska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 510826424, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna w Urszulinie
    Lubelska 31
    22-234 Urszulin, woj. brak
    tel. 510826424, , fax. -
    REGON: 11020031400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gbpurszulin.bip.mbnet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W URSZULINIE 
Z DOSTOSOWANIEM CZĘŚCI ROZBUDOWYWANEJ NA POTRZEBY SALI WIDOWISKOWO-KONCERTOWEJ w ramach projektu: „Przebudowa i rozbudowa obiektów bibliotek na potrzeby multimedialnych ekspozycji dotyczących dziedzictwa kulturowego Polesia"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W URSZULINIE Z DOSTOSOWANIEM CZĘŚCI ROZBUDOWYWANEJ NA POTRZEBY SALI WIDOWISKOWO-KONCERTOWEJ w ramach projektu: „Przebudowa i rozbudowa obiektów bibliotek na potrzeby multimedialnych ekspozycji dotyczących dziedzictwa kulturowego Polesia”. 2. Zakres zamówienia obejmuje rozbudowę budynku biblioteki publicznej o dodatkowe skrzydło od strony południowo-zachodniej i windę od strony wschodniej oraz przebudowę obejmującą głównie roboty budowlane związane z połączeniem funkcjonalnym części dobudowywanej z istniejącą częścią budynku. Zakres robót do wykonania w szczególności: − Wykonanie wszelkich robót budowlanych związanych z wybudowaniem nowej części budynku, przeznaczonej na salę widowiskowo-koncertową wraz 
z instalacjami wewnętrznymi (wod-kan, elektrycznymi, teletechnicznymi) 
i wyposażeniem (scena, siedziska) oraz oświetleniem zewnętrznym, − Wykonanie szybu windowego oraz windy dla osób niepełnosprawnych, − Adaptację akustyczną sali widowiskowo koncertowej, − Rozbudowę budynku o projektowaną część, zgodnie projektem architektoniczno budowlanym − Wykonanie utwardzenia terenu. Uwaga: Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania instalacji fotowoltaicznej, tym samym Wykonawca nie wycenia tego zakresu prac w cenie ofertowej. Parametry budynku: − Wysokość budynku - 8,58 m, − Powierzchnia zabudowy istniejącej - 541,17 m2, − Powierzchnia zabudowy projektowanej - 475,03 m2, Łącznie powierzchnia zabudowy - 1016,20 m2, − Powierzchnia użytkowa istniejąca - 1322,90 m2, − Powierzchnia użytkowa projektowana - 551,55 m2, Łącznie powierzchnia użytkowa - 1874,45 m2, − Kubatura istniejąca - 5901,76 m3, − Kubatura projektowana - 2910,06 m3, Łącznie kubatura - 8811,82 m3, 2.3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: − Projekt budowlany − Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), − Przedmiar robót. W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter kosztorysowy przedmiary robót załączone do SIWZ są wiążące. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego w oparciu o otrzymane od Zamawiającego przedmiar robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT. Kosztorys ofertowy powinien być zgodny z przedmiarami robót i powinien zawierać podstawę wyceny robót, opis robót zgodny z opisem ujętym w przedmiarze robót, obmiar zastosowany w przedmiarze robót oraz zryczałtowaną cenę jednostkową netto dla każdej pozycji przedmiaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,000 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Cycowie nr rachunku: 85 8191 1026 2002 2000 0316 0042 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: GBP/271/2/2019 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową 
i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie 
z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 
z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, 
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego 
na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, 
jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia 
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach