Przetargi.pl
„Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1618K Limanowa – Szyk – Mstów w km 11+332,70 - 11+439,70 w miejscowości Szyk wraz z rozbudową przepustu nr K00161800005 w km 11+374”

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 3375-831 , fax. 0-18 3375-832
  • Data zamieszczenia: 2020-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Józefa Marka 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 0-18 3375-831, fax. 0-18 3375-832
    REGON: 49189888000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. pzd.limanowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1618K Limanowa – Szyk – Mstów w km 11+332,70 - 11+439,70 w miejscowości Szyk wraz z rozbudową przepustu nr K00161800005 w km 11+374”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1618K w km 11+332,70 - 11+439,70 – obejmująca przebudowę i rozbudowę istniejącej drogi, zmianę łuku poziomego i pionowego wraz z poszerzeniem jezdni; przebudowa i rozbudowa przepustu nr K00161800005 w celu poprawy stanu technicznego; wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji w skali 1:500. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) rozbiórkę nawierzchni, wyposażenia drogi, 2) poszerzenie drogi powiatowej poprzez wykonanie nasypu drogowego i rozbudowę istniejącego przepustu: - rozbiórkę progu na wylocie z przepustu, - przebudowę ustroju nośnego przepustu polegającą na wykonaniu wzmocnienia za pomocą prefabrykowanego powłokowego ustroju stalowego wraz z wypełnieniem pomiędzy starym i nowym przepustem z betonu, oraz wydłużeniu przepustu w celu dostosowania do nowego układu drogowego, - wykonanie fundamentu pod dobudowaną część przepustu, - wykonanie ścianek czołowych wraz ze skrzydłami, - zabezpieczenie wlotu i wylotu przepustu budowlami kamiennymi, 3) wykonanie powłok malarskich na powierzchniach betonowych, 4) wykonanie nasypu w miejscu zmienionej trasy drogi, 5) wykonanie kanału technologicznego, 6) korektę niwelety drogi na dojazdach, 7) wykonanie warstw podbudowy drogowej pod nawierzchnię, 8) wykonanie nawierzchni asfaltowej na jezdni, 9) utwardzenie poboczy jezdni, 10) montaż wyposażenia (bariery drogowe). Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji przetargowej, w szczególności: w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót i wzorze umowy – stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonania przez niego przedmiotu zamówienia, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów, w tym: 1) zapoznania się z zakresem robót drogowych w ciągu drogi powiatowej wynikającym z opracowanej dokumentacji projektowej związanych z: wykonaniem nowej nawierzchni bitumicznej wraz z jej poszerzeniem do 6,0 mb i wzmocnieniem geosiatką, ulepszeniem pobocza gruntowego, umocnieniem przepustu oraz skarp, budową kanału technologicznego telekomunikacji, montażem barier ochronnych, 2) zapoznania się z warunkami terenowymi w którym realizowane jest zamówienie, 3) zakres prowadzonych robót winien być prowadzony w wyznaczonym pasie drogowym, bez naruszenia własności osób trzecich. 4. W ramach zamówienia wykonawca winien uwzględnić: 1) W przypadku naruszenia własności osób trzecich, poniesienie kosztów z tytułu wyrządzonych szkód we własnym zakresie. 2) Realizację wykonania nawierzchni asfaltowej warstwy ścieralnej w ciągu jednolitym całą szerokością jezdni. 3) Wykonanie badań nośności i zagęszczenia wykonanej podbudowy przed położeniem nawierzchni bitumicznej jezdni oraz badań laboratoryjnych pobranych próbek wykonanej nawierzchni bitumicznej i innych materiałów wg. wskazań inspektora nadzoru. 4) Wykonanie badań laboratoryjnych w jednostce wskazanej przez Zamawiającego lub zaakceptowanej przez Zamawiającego, jeżeli jednostkę badającą wskaże Wykonawca. 5) Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia winien dokonać (na własny koszt i we własnym zakresie) opracowania dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru na tym zarządzeniem) oraz zabezpieczyć i oznakować roboty. 6) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w skali 1:500 wraz z ewentualną aktualizacją użytków gruntowych nieruchomości zajętych pod pas drogowy drogi powiatowej – w ilości 3 egz. oraz forma elektroniczna (płyta CD). 5. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 36 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 Lp. 2 SIWZ. Kryterium nie dotyczy gwarancji na oznakowanie poziome cienkowarstwowe, dla którego Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000.00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach