Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 190518C Jedwabna – Warząchewka Nowa – Łagiewniki od km 1+560 do km 2+450 wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Warząchewka Polska, Gmina Włocławek

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Królewiecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2020-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    Królewiecka 7
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
    REGON: 91086690400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 190518C Jedwabna – Warząchewka Nowa – Łagiewniki od km 1+560 do km 2+450 wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Warząchewka Polska, Gmina Włocławek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej w podziale na następujące zadania: 3.2.1. Część I - Zadanie nr 1: „Rozbudowa drogi gminnej nr 190518C Jedwabna - Warząchewka Nowa - Łagiewniki od km 1+630 do km 2+450 wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Warząchewka Polska”. Rozbudowa drogi gminnej Nr 190518C Jedwabna – Warząchewka Nowa – Łagiewniki o dł.820m szer. 5 m w miejscowości Warząchewka Polska na terenie Gminy Włocławek. Droga Nr 190518C w całości posiada dł. 6550m i szer. 5.0m z wyjątkiem projektowanego odcinka dł. 820m od km 1+630 do km 2+450 o szer. 4,0m. Obecny zły stan nawierzchni jezdni dł. 820m oraz jej parametry uniemożliwiają bezpieczny dojazd do osiedli domków jednorodzinnych, gospodarstw rolnych i pół oraz szkoły podstawowej, kościoła, remizy, cmentarza. Obłamy i siatka spękań wymuszają wykonywanie ciągłych remontów cząstkowych zwłaszcza na krawędziowych fragmentach jezdni. Zakres prac w Części I obejmuje: 1) wykonanie robót przygotowawczych: - roboty geodezyjne- wytyczenie wg. granic wynikających z podziału, wytyczenie niezbędnych punktów granicznych; - wycinka drzew i krzewów wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Inwestora (drzewa znajdujące się na terenie Lasów Państwowych wycinają Lasy i zagospodarują we własnym zakresie Wykonawca usuwa korzenie. Na pozostałych działkach Wykonawca usuwa drzewa i korzenie i wywozi w miejsce wskazane przez Inwestora Pnie drzew należy pociąć na odc. 1,2m); - rozbiórkowe – frezowanie naw. bitumicznej grub.4cm na dł. 720m o pow. 2880m2 całej wraz z odwiezieniem urobku w miejsce wskazane przez Inwestora, rozbiórka podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o grub. 20 cm na pow. 1386m2 wraz z wywozem poza teren budowy; - rozbiórkę ogrodzenia z cegły klinkierowej -słupy, cokół, fundament wraz z wywozem Przęsła stalowe, furtka i 2 bramy do ponownego wbudowania, wykonanie ogrodzenia z nowej cegły klinkierowej dł. 44+18m, montaż furtki z odzysku i 2 bram z odzysku w nowej granicy działek nr 360/2, 361/2 i 362/2; - montaż rur osłonowych typu Arot fi 110mm na kablach teletechnicznych dł. 39m; 2) roboty ziemne: – usunięcie ziemi urodzajnej wraz z wywozem; - wykonanie korytowania pod potrzeby jezdni, zjazdów indywidualnych i publicznych oraz wykopy pod płytkie rowy bezodpływowe wraz z wywiezieniem urobku poza plac budowy; 3) wykonanie w-wy odcinającej z piasku grub. 10cm o pow. 2550,6m2; 4) wykonanie podbudowy tłuczniowej na poszerzeniach jezdni na odc. od 0+70 do 0+440 o grub. 15 cm pow. 680 m2 oraz dolnej podbudowie tłuczniowej grub. 16 cm na pow. 3831,6 m2 i górnej na pow. 3831,6 m2 z mieszanki żwirowo tłuczniowej; 5) ustawienie krawężników betonowych 15*30cm dł. 161m i 15*22cm dł. 454,9m na ławie z oporem o F=0,06m2 wzdłuż jezdni; 6) ułożenie warstwy profilowej bitumicznej w ilości 100kg/m2 – 63,6t na odc. od 0+770 do 0+890 i geosiatki na złączach w ilości 240m2; 7) ułożenie warstwy wiążącej AC 11W 50/70 grub. 4cm po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową na pow.4172,6m2; 8) ułożenie w-wy ścieralnej AC 11S 50/70 po uprzednim skropieniu emulsją asfaltową na pow. 4106 m2; 9) wykonanie chodników szer. 1,5m m grub. 6cm na w-wie odcinającej z piasku grub. 10cm o pow.1192,5m2 w tym kostka w kolorze szarym 974,2 m2 i kostka w kolorze czerwonym 318 m2 wraz z obrzeżami dł. 1366,4m; 10) wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki bet. grub. 8cm w kolorze grafitowym o pow. 751,6m2 na podbudowie z betonu C12/15 grub. 15cm w obrzeżach dł.249 m; 11) wykonanie zjazdów publicznych bitumicznych na podbudowie tłuczniowej ( grub. 6+16cm) z warstwą wiążącą z AC 11W 50/70 grub. 4cm o pow. 499,4m2 ścieralną AC11S 50/70 grub. 4cm o pow. 489,6 m2 oraz zjazdu publicznego z kostki o pow. 25m2 oraz poszerzenie łuku na wjeździe na drogę wykonany z kamienia polnego na podbudowie bet. w ilości 12m2. 12) wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki betonowej o grubości 8cm na podbudowie tłuczniowej i betonowej o pow. 35m2; 13) wykonanie oznakowania pionowego typ M szt 21szt,typ S -6szt, D-42, D43 szt 4 przestawienie znaków, ustawienie 1 szt. znaku aktywnego D-6 zasilanego solarem wraz z oświetleniem na wysięgniku dł. 5,5m i wys. 5,5m na przejściu dla pieszych ( parametry w SST) i 2 szt D-6 aktywnych zasilanych solarami, wykonanie oznakowania poziomego wykonanego materiałami grubowarstwowymi 21,6m2 zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu, odtworzenie oznakowania jezdni przy torach PKP materiałami grubowarstwowymi chemoutwardzonymi w kolorze czerwonym - 12,5m2; 14) wykonanie utwardzonych poboczy szer. 0,75m z tłucznia twardego 0/31,5 pochodzenia magmowego grub. 15cm na pow. 874,5m2 15) regulacja wysokościowa zasuw 4 szt.; 16) sadzenie 22 drzew – klon kulisty wys. 3 m z roczną pielęgnacją; 17) plantowanie terenu i rowów pow. 2228 m2; 18) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 3.2.2. Część II Zadanie nr 2: „Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 190518C Jedwabna - Warząchewka Nowa - Łagiewniki od km 1+560 do km 1+630 w miejscowości Warząchewka Polska”. Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej składa się z czterech odcinków , które łączą się z drogą gminną Nr 190520C Warząchewka Polska-Warząchewka Królewska. Układ przebudowywanych i rozbudowywanych dróg pozwala stworzyć sieć komunikacyjną, która dla różnych kierunków dróg (droga krajowa Nr 91, miejscowość Pińczata, Kowal, Warząchewka Nowa) utworzy dojazdy korzystne dla użytkowników. Zakres prac w Części II obejmuje: 1) wykonanie robót przygotowawczych: - roboty geodezyjne- wytyczenie, wg. granic wynikających z podziału, wytyczenie niezbędnych punktów granicznych; - rozbiórkowe – frezowanie naw. bitumicznej grub.3 cm na dł. 30,0 m o pow. 133,2m2 wraz z odwiezieniem frezowin w miejsce wskazane przez Inwestora; - przestawienie ogrodzenia z płyt prefabrykowanych na dł. 6 m wys. 2,0 m z wykorzystaniem płyt i słupów porozbiórkowych dz. Nr 277/2; - rozbiórka starego ogrodzenia z blachy ażurowej 38,4m2, rozbiórka fundamentu betonowego wraz z wywozem - wykonanie ogrodzenia z paneli prefabrykowanych na słupach betonowych na wys. 1,5 m Dł. 33,0m od terenu dla potrzeb działki 277/2; - otynkowanie ściany zewnętrznej od strony drogi na pow. 24m2; 2) roboty ziemne – usunięcie ziemi urodzajnej grub. 12cm wraz z wywozem – pow. 120m2 , wykonanie korytowania pod potrzeby jezdni 167,5m2 3) wykonanie w-wy odcinającej z piasku grub. 10cm o pow. 167,5m2; 4) wykonanie podbudowy tłuczniowej na poszerzeniach jezdni i skrzyżowaniu 167,5m2 z mieszanki żwirowo tłuczniowej; 5) ustawienie krawężników betonowych 15*30 cm dł. 108 m i 15*22 cm dł. 16 m na ławie z oporem o F=0,06m2 wzdłuż jezdni; 6) ułożenie warstwy profilowej bitumicznej w ilości 100kg/m2 – 34,4 t i geosiatki na złączach w ilości 120m2; 7) ułożenie warstwy wiążącej na poszerzeniach AC 11W 50/70 grub. 4cm po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową na pow.343,5 m2 ; 8) ułożenie w-wy ścieralnej AC 11S 50/70 po uprzednim skropieniu emulsją asfaltową na pow. 343,5 m2 ; 9) wykonanie chodników z kostki grub. 6cm na w-wie odcinającej z piasku o grubości 10cm o pow.101,4m2 w tym kostka w kolorze szarym 78,6 m2 i kostka w kolorze czerwonym 22,8 m2 wraz z obrzeżami dł. 64,0 m; 10) wykonanie oznakowania pionowego typ M - 4 szt. typ S - 2szt, przestawienie lustra drogowego i 2 szt. tabliczek z nazwą ulicy, oznakowania poziomego wykonanego materiałami grubowarstwowymi 24,0m2 zgodnie z Projektem Stałej Org. Ruchu; 11) wykonanie utwardzonych poboczy szer. 0,5m z tłucznia twardego 0/31,5 pochodzenia magmowego grub. 15cm na pow.30m2; 12) plantowanie terenu 20m2; 13) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 3.2.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym technologie i zakres prac, zostały określone w dokumentacji projektowej oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Gdziekolwiek w dokumentacji, SSTWiORB powołane są konkretne przepisy, normy, wytyczne i katalogi, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych przepisów, norm, wytycznych i katalogów. 3.3. Dodatkowe wymagania: W zakresie przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić: 1) likwidację wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach, kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej, w tym regulację wysokościową urządzeń obcych, 2) odtworzenie nawierzchni ulic przyległych, również w przypadku ingerencji większej niż przewidują dokumentacje projektowe (np. w przypadku usuwania kolizji), 3) roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, ewentualne sporządzenie dodatkowych projektów tymczasowej organizacji ruchu, 4) koszt odtworzenia punktów poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej zniszczonych w trakcie prowadzonych robót, 5) koszt ewentualnej naprawy urządzeń sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego oraz budowli / urządzeń / elementów zagospodarowania terenu, znajdujących się w sąsiedztwie prowadzonych robót, 6) wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 3.4. W przedmiotowych lokalizacjach mogą być jednocześnie prowadzone przez gestorów sieci na ich rzecz, bądź na rzecz Zamawiającego, inne roboty budowlane. Wykonawca, na polecenie Zamawiającego, ma obowiązek wpuścić na plac budowy wskazanych wykonawców robót. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, określone zostały w dokumentacji projektowej oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. będących załącznikami do SIWZ i zostały zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy Włocławek- www.bip.gmina.wloclawek.pl – link Przetargi własne urzędu oraz w siedzibie Zamawiającego. 3.7. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ, sztuką budowlaną i ogólną charakterystyką robót. Podstawą do określenia ceny, ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. UWAGA. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny. Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Tam, gdzie w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), a w treści SIWZ nie zostały określone wymagania Zamawiającego względem parametrów materiałów równoważnych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z ostateczną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno–eksploatacyjnych - pod względem funkcjonalnym nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 3.8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp., Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 3.9. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy” (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.): „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia, wskazane w szczególności w przedmiarze robót (dotyczące: przebudowy jezdni, przebudowy chodnika i zjazdów, urządzenia i utrzymania zieleni, wykonania oznakowania i organizacji ruchu), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna. 3.10. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.11. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.12. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 3.13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.14. Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w 29 ust. 3a ustawy szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji Wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp (w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty - zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 5) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach