Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa części budynku Internatu ZSLiT na centrum szkoleniowo-konferencyjne z bazą noclegową dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi

Powiat Tucholski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, Ul. Pocztowa 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5590700 , fax. 52 5590701
  • Data zamieszczenia: 2012-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tucholski
    Ul. Pocztowa 7 7
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5590700, fax. 52 5590701
    REGON: 09235109600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bippowiat.tuchola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa części budynku Internatu ZSLiT na centrum szkoleniowo-konferencyjne z bazą noclegową dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie pn. Rozbudowa i przebudowa części budynku Internatu ZSLiT na centrum szkoleniowo-konferencyjne z bazą noclegową dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi finansowane jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach zadań samorządu województwa kujawsko-pomorskiego. 2. Prace dotyczą przystosowania części budynku internatu, małej sali gimnastycznej i pracowni krawieckiej na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi. Budynki położone są na działkach nr 1460/9 i 1460/7 w Tucholi, przy ul. Świeckiej 89a. 3. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45200000-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45262300-4 - betonowanie, 45262500-6 - roboty murarskie i murowe, 45410000-4 - tynkowanie, 45261210-9 - wykonywanie pokryć dachowych, 45321000-3 - izolacja cieplna, 45421146-9 - instalowanie sufitów podwieszanych, 45431000-7 - kładzenie płytek, 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45442100-8 - roboty malarskie, 45233222-1 - roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania, 45332400-7 - roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych, 45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania, 45315100-9 - instalacyjne roboty elektrotechniczne. 4. Zakres robót obejmuje w szczególności: przebudowę budynku w zakresie robót branży budowlano - konstrukcyjnej, elektrycznej, sygnalizacji p.poż., instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, instalacji CO i CUW, wentylacyjnej, monitoringu, teleinformatycznej, RTV, hotelowej, informacyjnej dla osób niepełnosprawnych oraz dostawę i montaż windy. 5. Przebudowa budynku obejmuje przystosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych (niedowidzących, upośledzonych ruchowo i głuchych). 6. W ramach przedmiotu zamówienia wykonane będą m. in. następujące prace: - fundamenty pod windę, - dostawa i montaż windy, - roboty rozbiórkowe, w tym m. in. rozbiórka komina i ścianek działowych, - murowanie nowych ścianek działowych, - remont posadzek, - roboty wykończeniowe polegające na tynkowaniu i malowaniu, - wymiana stolarki drzwiowej, - wykonanie instalacji elektrycznej, w tym m.in. wymiana przewodów kablowych i oświetlenia, - wykonanie instalacji pożarowej, - wykonanie instalacji wodociągowej, w tym wody zimniej, wody ciepłej oraz dla ochrony p.poż., - wykonanie instalacji kanalizacyjnej, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania (źródło ciepła istniejące - węzeł cieplny), - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, - wykonanie instalacji monitoringu, - wykonanie instalacji telefonicznej, - wykonanie instalacji informatycznej i rtv, - docieplenie części budynku i części dachu. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę MAGA Agnieszka Mazur z siedzibą przy ul. Wiejskiej 4, 89 - 500 Tuchola stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ oraz w przedmiarze robót, który stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ i jest elementem pomocniczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) najpóźniej na dzień 25.09.2012 r. do godz. 11:00 i obejmować okres związania z ofertą wynoszący 30 dni. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzający wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Tucholi, ul. Pocztowa 7, pokój nr 105. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego Bank Millennium SA Nr 06 1160 2202 0000 0000 6090 5250. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Natomiast kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy w sposób trwały związać z ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie oraz zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach