Przetargi.pl
Poprawa dostępności komunikacyjnej terenów inwestycyjnych na terenie miasta Bydgoszczy - rozbudowa ulicy Wąbrzeskiej.

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-844 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5822723 , fax. 52 5822777
  • Data zamieszczenia: 2015-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
    ul. Toruńska 174a 174a
    85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5822723, fax. 52 5822777
    REGON: 09047697100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa dostępności komunikacyjnej terenów inwestycyjnych na terenie miasta Bydgoszczy - rozbudowa ulicy Wąbrzeskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 2 ust. 8 UPZP polegające na wykonaniu aktualizacji dokumentacji projektowej oraz rozbudowie ulicy Wąbrzeskiej w Bydgoszczy wraz z przebudową oświetlenia ulicznego oraz rozbudową kanalizacji deszczowej. Realizacja zadania odbywać się będzie w systemie zaprojektuj i wybuduj. CZĘŚĆ PROJEKTOWA - WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: Zamówienie obejmuje aktualizację dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą następujące elementy składowe: aktualizacja wydanych warunków, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami szczególnymi dla opracowanej dokumentacji projektowej (projekt budowlany, projekt wykonawczy), przygotowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych, ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U z 2012r. poz. 463), aktualizacja projektu budowlanego dla wszystkich projektowanych branż: drogowa, sanitarna, elektryczna, teletechniczna, zieleń, sporządzenie projektów podziałów nieruchomości z wyniesieniem podziałów w teren i sporządzeniem dokumentacji przewłaszczeniowej, uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, aktualizacja projektów wykonawczych dla wszystkich projektowanych branż: drogowa, sanitarna, elektryczna, teletechniczna, zieleń, stała organizacja ruchu drogowego, opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich projektowanych branż, przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania robót budowlanych. Dla wszystkich powyższych opracowań należy uzyskać wszystkie niezbędne warunki, uzgodnienia, opinie i pozwolenia umożliwiające rozpoczęcie robót budowlanych. Dokumentacja projektowa obejmuje następujące elementy składowe (branże): drogowa, kanalizacja deszczowa i sanitarna, sieć elektryczna, sieci teletechnicznej, zieleń, stała organizacja ruchu drogowego, usunięcie kolizji z projektowanym układem drogowym. CZĘŚĆ ROBÓT BUDOWLANYCH - WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: W zakres robót budowlanych ulicy wchodzą następujące elementy składowe: obsługa geodezyjna inwestycji, rozbiórka nawierzchni jezdni i chodników, wycinka drzew i krzewów znajdujących się w kolizji, wykonaniu koryta, wykonaniu nawierzchni jezdni o nawierzchni asfaltowej o szerokości 7,0m , wykonaniu chodników o szerokości 2,0m o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej, wykonaniu zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej, rozbudowie kanalizacji deszczowej, przebudowie oświetlenia ulicznego, przebudowie kanalizacji teletechnicznej, zabezpieczeniu istniejących sieci uzbrojenia podziemnego, wykonaniu stałej organizacji ruchu drogowego, wykonaniu organizacji ruchu drogowego na czas budowy, zorganizowaniu placu budowy, wykonaniu zieleni, sporządzeniu operatu kolaudacyjnego z kompletem wymaganych dokumentów, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, wyliczeniem kosztów porealizacyjnych dla poszczególnych elementów zadania (podział kosztów na środki trwałe powstałe w wyniku realizacji zadania). Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty, stanowiące integralną część SIWZ: 1.Dokumentacja projektowa, opracowana przez PROJ - PRZEM - PROJEKT Spółka z o.o., 85 - 739 Bydgoszcz, ul. Fordońska 110 - załącznik nr 9 do SIWZ, 2. Program funkcjonalno - użytkowy - załącznik nr 8 do SIWZ, 3. Wzór umowy - załącznika nr 1 do SIWZ. Dokumenty wymienione w pkt. 1-3 stanowią załączniki do SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.zdmikp.bydgoszcz.pl, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. Warunki realizacji zamówienia, zgodne z Programem Funkcjonalno - Użytkowym, stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ i dokumentacją projektową, stanowiącymi załącznik Nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 42.000,00 PLN (słownie: czterdzieści dwa tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, w Banku Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) - Nr konta: 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416 z adnotacją: WADIUM - Poprawa dostępności komunikacyjnej terenów inwestycyjnych na terenie miasta Bydgoszczy - rozbudowa ulicy Wąbrzeskiej. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85- 844 Bydgoszcz. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1.potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2. potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - wyłącznie w formie oryginału dołączonego do oferty. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielenie gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach