Gmina Szubin ogłasza przetarg
- Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska 12
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3910700 , fax. 52 384 80 71
- Data zamieszczenia: 2012-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
ul. Kcyńska 12 12
89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3910700, fax. 52 384 80 71
REGON: 09235091000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZYGOTOWANIE I PUBLIKACJA ARTYKUŁU PRASOWEGO (SPONSOROWANEGO) W PRASIE O ZASIĘGU OGÓLNOKRAJOWYM W RAMACH PROJEKTU PN.: PROMOCJA MARKI GMINY SZUBIN POPRZEZ PRZYGOTOWANIE OFERTY I REALIZACJĘ DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i publikacji artykułu sponsorowanego o Gminie Szubin w prasie o zasięgu ogólnokrajowym (ogólnopolskim), obejmującym teren całej Polski, w ramach projektu pn.: Promocja Marki Gminy Szubin poprzez przygotowanie oferty i realizację działań promocyjnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej 5. Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych produktów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013, zgodnie z wymaganiami: 1) Opracowanie edytorskie, przygotowanie do druku i zamieszczenie w dzienniku ogłoszeń i artykułów sponsorowanych. 2) Odbiorcami artykułu będą osoby zamieszkujące teren Polski. 3) Dziennik, w którym zamieszczony zostanie artykuł sponsorowany powinien ukazywać się w postaci drukowanej, regularnie przez okres co najmniej 5 lat licząc od dnia upublicznienia informacji o przedmiotowym postępowaniu przetargowym, co najmniej 5 razy w tygodniu. 4) Nakład każdego wydania dziennika, w którym zostanie zamieszczony artykuł sponsorowany musi być nie mniejszy niż 30.000 egzemplarzy oraz swoim zasięgiem musi obejmować obszar całej Polski. 5) Zamawiający nie dopuszcza publikacji artykułu sponsorowanego w dziennikach, w których przeważają treści o charakterze sensacji i skandalu. Niedopuszczalne są także strony z nekrologami, repertuarami, komunikatami, informacjami o przetargach, strony miejskie (dodatki miejskie w dziennikach ogólnopolskich), strony motoryzacyjne, sportowe i kulturalne. 6) Zamawiający wymaga aby publikacja była zamieszczona bez stosowania niestandardowych formatów. 7) Przewidywana wielkość artykułu - cała strona. 8) Data emisji - dowolny dzień tygodnia pomiędzy poniedziałkiem a czwartkiem. 9) Artykuł ma być opublikowany w pełnym kolorze. 10) Publikacja artykułu odbędzie się na podstawie pisemnego zlecenia zawierającego tekst oraz komplet materiałów graficznych (ilustracje, zdjęcia, logo, itp.) niezbędne do jego przygotowania. Za przygotowanie merytoryczne i dostarczenie treści artykułu odpowiada Zamawiający. Za przygotowanie edytorskie (opracowanie graficzne z uwzględnieniem konieczności zamieszczenia obowiązkowych logotypów unijnych), skład komputerowy oraz publikację na zasadach określonych w SIWZ odpowiada Wykonawca. 11) Zamawiający żąda przedstawienia do akceptacji zlecanego do druku artykułu najpóźniej na 8 dni roboczych przed planowaną datą publikacji. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania ewentualnych korekt, najpóźniej na 2 dni robocze przed publikacją artykułu do godziny 9.00. Wykonawca zobowiązuje się również do zachowania szaty graficznej artykułu zgodnej z wytycznymi Zamawiającego. 12) Forma graficzna artykułu będzie konsultowana z upoważnioną osobą Zamawiającego w taki sposób, że Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia drogą elektroniczną gotowego do druku artykułu. Zamawiający w terminie 7 dni roboczych od otrzymania projektu artykułu poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną o dokonanej akceptacji lub jej braku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE I DOSTAWA ŚCIANKI PREZENTACYJNEJ POP UP ORAZ PLANSZY - SPRAWA NR 111/2015
Dodano: 2015-09-24 - Opracowanie elementów strategii promocji województwa kujawsko-pomorskiego w postaci scenariusza promocji oraz jego realizacji przy wykorzystaniu regionalnych tradycji kulturowych i kulinarnych oraz promocji gęsi kołudzkiej i rypińskiej.
Dodano: 2015-09-24 - Działania informacyjno - promocyjne dla realizacji projektu BUDOWA LINII TRAMWAJOWEJ DO DZIELNICY FORDON Z PRZEBUDOWĄ UKŁADU DROGOWEGO W BYDGOSZCZY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
Dodano: 2015-09-23 - Wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektu pn:Budowa wiaduktów i przystanków kolejowych w bydgosko-toruńskim obszarze metropolitalnym BiT-City- Solec Kujawski
Dodano: 2015-08-28 - WYKONANIE REKLAM ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH DLA WKU W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 66/2015
Dodano: 2015-06-22 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno informacyjnej oraz wykonanie materiałów promocyjnych Projektu: Zakup taboru kolejowego dla Szybkiej Kolei Metropolitalnej BiT-City
Dodano: 2015-05-21 - Usługi w zakresie promocji projektu Zasada zrównoważonego rozwoju w budownictwie energooszczędnym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii finansowanego ze środków funduszy norweskich oraz środków krajowych FSS2014HEIW0058
Dodano: 2015-05-20 - Działania promocyjne dla realizacji projektu Budowa linii tramwajowej do dzielnicy Fordon z przebudową układu drogowego w Bydgoszczy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko 2007-2013
Dodano: 2015-05-19 - Realizacja działań informacyjno-promocyjnych dla projektu Budowa wiaduktów i przystanków kolejowych w bydgosko-toruńskim obszarze metropolitalnym BiT-City, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet VII Transport Przyjazny Środowisku, Działanie 7.3 Transport Miejski w Obszarach Metropolitalnych
Dodano: 2015-04-30 - USŁUGA WYKONANIA I DOSTAWY PRZEDMIOTÓW REKLAMOWO-INFORMACYJNYCH, WIZUALIZACJA I WYSTRÓJ POMIESZCZEŃ - SPRAWA 27/2015
Dodano: 2015-04-29