Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ogłasza przetarg
- Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. M. C. Skłodowskiej
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 15 8462651 w. 120
- Data zamieszczenia: 2020-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
ul. M. C. Skłodowskiej
39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
tel. 15 8462651 w. 120
REGON: 56329800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zoznowadeba.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Rozbudowa i przebudowa budynku wymiennikowni ciepła wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świadczenie usług zdrowotnych w zakresie psychiatrii, lokalizacja: dz. ew. nr 1869/6, obręb 12, Tarnobrzeg - Dzienny Oddział Psychiatryczny dla Dorosłych wraz z Poradnią Psychiatryczną” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa i przebudowa budynku wymiennikowni ciepła wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świadczenie usług zdrowotnych w zakresie psychiatrii, lokalizacja: dz. ew. nr 1869/6, obręb 12, Tarnobrzeg - Dzienny Oddział Psychiatryczny dla Dorosłych wraz z Poradnią Psychiatryczną” Rodzaj zamówienia - Roboty budowlane Wykonawca musi zapewnić pełny zakres robót zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz SIWZ zawierającą istotne dla Zamawiającego postanowienia i zobowiązania Wykonawcy. Zakres robót: - skucie istniejącej posadzki wewnątrz obiektu, - skucie luźnych tynków i okładzin wewnątrz obiektu, - wykonanie podbudowy i warstwy betonowej posadzki, zamurowanie otworów istniejących wg projektu, - wykonanie nowych otworów w ścianach zewnętrznych, - zamurowanie części istniejących otworów - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - usunięcie warstw pokrycia dachowego i wykonanie nowej izolacji termicznej i pokrycia papą, obróbki przejść przez stropodach, - wykonanie ścian działowych i obudów z płyt gipsowo-kartonowych - wykonanie instalacji wewnętrznych tj.: instalacji z.w.u., c.w.u., instalacji centralnego ogrzewania, instalacji kanalizacji, instalacji elektrycznej, instalacji fotowoltaiki, instalacji teletechnicznej, instalacji SSP - roboty wykończeniowe wewnętrzne - montaż urządzeń, armatury - wykonanie elewacji na wełnie mineralnej - montaż rynien i rur spustowych - remont i budowa chodników zewnętrznych oraz opasek budynku - montaż drzwi wewnętrznych - inne wskazane w projektach branżowych Wykonawca musi zapewnić pełny zakres robót zgodnie z projektem budowlanym i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz SIWZ zawierającą istotne dla Zamawiającego postanowienia i zobowiązania Wykonawcy. Przy wykonywaniu prac należy stosować wyroby dopuszczalne do stosowania w budownictwie (ustawa z dnia 16kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych – t.j. Dz.U.2020. poz. 215, wraz z rozporządzeniami wykonawczymi). Wskazane w przedmiarze materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą standardu. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów, równoważnych ze wskazanymi w przedmiarze pod warunkiem zachowania wszystkich istotnych parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych oraz dostarczeniu wraz z ofertą na wykonanie przedmiotu zamówienia kompletu dokumentów potwierdzających o ich dopuszczeniu do stosowania oraz zawierających charakterystykę techniczną. Roboty należy wykonywać pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wraz z potwierdzeniem członkostwa tej osoby we właściwej Izbie Samorządu Budowlanego. Prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, bhp, ppoż. oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób niezagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. Wykonawca podczas prowadzenia robót jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy, utrzymania należytego porządku w miejscu pracy i otoczeniu mającym związek z prowadzonymi robotami, uniemożliwienia wejścia na teren wykonywania robót osobom trzecim. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku nr 7 do SIWZ – Wzorze umowy oraz pozostałych załącznikach do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wniesienia wadium: Wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy podany SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299) Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty (najlepiej w osobnej kopercie, opisanej zgodnie z poniższym pkt.19.4. z dopiskiem WADIUM) jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. Kserokopię dowodu –prosimy załączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wstępnym potwierdzeniem spełniania warunków udziału przez Wykonawcę będzie złożenie wraz z ofertą Oświadczenia - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, zgodnie z SIWZ pkt. 9.2.1. Wstępne potwierdzenie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Harmonogram rzeczowo-finansowy, który poza terminami rozpoczęcia i zakończenia robót będzie uwzględniał terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów lub elementów robót. 9.4.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, c) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwa dołączone do oferty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu zasobów muszą być złożone w formie oryginału. DOKUMENTY DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY: 7.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 7.2. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: - zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem do SIWZ. Zgodnie z art. 36 b.1. Ustawy - Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1a. W przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 1b. Zamawiający może żądać informacji, o których mowa w ust. 1a, w przypadku zamówień na dostawy, usługi inne niż dotyczące usług, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, lub zamówień od dostawców uczestniczących w realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 7.4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. d) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis pkt c) stosuje się odpowiednio. 9.4.6 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 9.5 W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 9.5.1 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. 9.5.2 W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki podmiotowe, o których mowa w pkt. 9.4.2 i 9.4.3 podlegają sumowaniu. 9.5.3 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w pkt. 9.4.4, 9.4.5 i 9.4.6 wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie. Wszystkie dokumenty i oświadczenia zgodnie z SIWZ; a) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy; b) Załącznik nr 1a do SIWZ – Oświadczenie o podwykonawcach c) Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu; d) Załącznik nr 7 do SIWZ – Wzór umowy; e) Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia z postępowania; f) Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie dot. grupy kapitałowej; g) Załącznik nr 7 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia; h) Załącznik nr 2 do SIWZ – Oświadczenie RODO i) Załącznik nr: 10 Istotne postanowienia umowy o podwykonawstwo, j) Załącznik nr: 9 Dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiary robót
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boisk wielofunkcyjnych
Dodano: 2024-04-24 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły podstawowej z przeznaczeniem na żłobek w Krajowicach
Dodano: 2024-04-22 - „ Kompleksowa modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą rozdzielni głównej w budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie przy ul. Poniatowskiego 4
Dodano: 2024-04-19 - Zaprojektowanie i wykonanie remontu kładki przez potok bez nazwy w m. Pustynia w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 985 Nagnajów – Baranów Sandomierski – Mielec – Dębica w km 59+602
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 162 R Mielec - Rzochów- Przyłęk - Ostrowy Tuszowskie - Podtrąba w km 13+140 do km 14+708 w miejscowości Ostrowy Tuszowskie
Dodano: 2024-04-17 - Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów
Dodano: 2024-04-11 - „Remont i renowacja pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu”.
Dodano: 2024-04-11 - „Wykonanie budynku magazynowo - warsztatowego (...) remont placu i parkingu, przełożenie sieci, rozbiórka budynku i wiaty w RDW Stalowa Wola”- etap I. - II postępowanie
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja dachu i elewacji budynku Małej Sceny.
Dodano: 2024-04-09 - Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Świerczów na dz. o nr. ewid oraz w obrębie Nowa Wieś na dz. o nr ewid. 1019
Dodano: 2024-04-09