Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego Nr 24 w Gdyni ul. Korczaka 22 - etap I

Przedszkole Samorządowe Nr 24 w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-473 Gdynia, ul. Korczaka 22
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 6222751 , fax. 0-58 6222751
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Samorządowe Nr 24 w Gdyni
    ul. Korczaka 22 22
    81-473 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 0-58 6222751, fax. 0-58 6222751
    REGON: 19058312600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gdynia.pl/bip/BIPInfo/4833_56686.html?page=&artg=1
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego Nr 24 w Gdyni ul. Korczaka 22 - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    rozbudowa budynku o klatkę schodową i korytarz z uwzględnieniem robót adaptacyjnych istniejącej części niezbędnych ze względu na lokalizację korytarza i klatki schodowej ( rozbiórki schodów istniejących od poziomu piętra do poziomu poddasza nieużytkowego i wykonanie stropów, przebudowy otworów okiennych istniejącej części) z oddzieleniem piwnicy drzwiami i wydzieleniem klatki do piwnicy, niezbędnymi instalacjami oraz ze zmianą przyłącza kanalizacji deszczowej. Zgodnie z zakresem rzeczowym wynikającym z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zamówienie obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - roboty budowlane ( dobudowa klatki schodowej i korytarza, przebudowa części budynku po dotychczasowej klatce schodowej wraz z robotami wykończeniowymi, przeróbka części dachu - połączenie z dachem nowoprojektowanym, wykonanie ścianek działowych, posadzek, stolarki okiennej i drzwiowej, tynkowanie, malowanie, położenie glazury i terakoty, wykonanie schodów zewnętrznych, zadaszenia wejścia i dojścia do nowoprojektowanej klatki - wykonanie elewacji części dobudowanej - wykonanie w dobudowywanej części instalacji elektrycznej od tablic piętrowych wraz z ich dostawą, montażem i podłączeniem (wymiana WLZ od złącza kablowego do tablicy głównej TG, wymiana tablicy głównej oraz zasilenie tablic piętrowych zostało wcześniej zrealizowane w zakresie zgodnym z dokumentacją powykonawczą), wentylacji mechanicznej, systemu oddymiania i usuwania ciepła, instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji odgromowej - wykonanie nowego przyłącza kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z dachu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. Spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych; 3. W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 3 roboty budowlane na wykonanie budowy, przebudowy lub remontu obiektu u?yteczności publicznej, o wartości netto minimum 500 000zł; 4. Wykażą się osobami, które posiadają następujące uprawnienia bez ograniczeń: -1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 3. Formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust.1; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 7. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 3 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich uprawnień; 8. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku nr 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/BIPInfo/4833_56686.html?page=&artg=1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach