Gmina Kłodawa ogłasza przetarg
- Adres: 66-415 Kłodawa, ul. Gorzowska 40
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7216665, 7216670 , fax. (095) 721 66 60
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodawa
ul. Gorzowska 40 40
66-415 Kłodawa, woj. lubuskie
tel. 095 7216665, 7216670, fax. (095) 721 66 60
REGON: 00054206600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Kłodawa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: rozbudowę i modernizację oświetlenia drogowego na terenie gminy Kłodawa, polegającą na dobudowie pojedynczych stanowisk oświetlenia drogowego. Zakres robót, z uwzględnieniem części zamówienia obejmuje m.in.: a) rozbudowę oświetlenia drogowego w Kłodawie - ul.Strumykowa, Os.Leśne Wzgórze, ul.Wodna - Kolorowa, Tęczowa, b) rozbudowę oświetlenia drogowego w Różankach - ul.Myśliwska-Piaskowa, ul.Dębowa /przy bibliotece/, Rybakowo ul.Łąkowa - Sosnowa, Łośno /droga pod lasem/; c) rozbudowę i modernizację oświetlenia drogowego w Santocku przy ul.Śliwkowej, Kościelnej i Dębowej oraz Spokojnej, Mironicach (krzyżówka w kier. na Zamoksze), Zamokszu i Chwalęcicach przy ul.Łąkowej oraz w centrum. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogę się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj.: a/ posiadają wiedzę i doświadczenie rozumiane jako: należyte zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego zamówienia tożsamego z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości zbliżonej do wymagań określonych przez Zamawiającego; b/ dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. kierownikiem robót instalacji elektrycznych; c/ dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy gwarancyjnej minimum 50.000 złotych; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5) Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca zgodnie z formułą spełnia/niespełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy - wg zał. nr 3 do SIWZ; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zmawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych zamówień (odpowiadających przedmiotowi zamówienia zgodnie z wymaganiami w rozdz. VI pkt 2 SIWZ) z podaniem ich wartości oraz daty ich wykonanie oraz nazwy i adresu inwestora wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg zał. nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klodawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie oświetlenia ulic i parków na terenie Miasta Zielona Góra w okresie od dnia 01.12.2016r. do dnia 30.11.2019r.
Dodano: 2016-07-18 - Budowa kablowej oświetleniowej linii energetycznej 0,4 kV w miejscowości Jodłów gm. Nowa Sól- etap II
Dodano: 2016-06-27 - Budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego-drogi wojewódzkiej nr 297-w m. Wrociszów, gmina Nowa Sól
Dodano: 2016-05-12 - Budowy oświetlenia terenu przy garażach w rejonie ul. Marcinkowskiego i Niemcewicza - I etap
Dodano: 2016-04-27 - Przetarg nieograniczony na budowę sieci elektroenergetycznej linii kablowej 0,4kV oświetlenia drogowego przy ulicach 1 Maja oraz Transportowej w Słubicach
Dodano: 2016-04-26 - Budowa linii kablowej nn-0,4kV oświetlenia drogi gminnej w m. Wawrów, ul. Sadowa
Dodano: 2016-03-11 - Przetarg nieograniczony na budowę sieci elektroenergetycznej linii kablowej 0,4 kV oświetlenia drogowego przy ulicy Nocznickiego w Słubicach
Dodano: 2016-03-02 - Przetarg nieograniczony na budowę sieci elektroenergetycznej linii kablowej 0,4kV oświetlenia drogowego przy ulicach 1 Maja oraz Transportowej w Słubicach
Dodano: 2016-03-01 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Tarnówek i Głuchów w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy program przebudowy dróg lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój
Dodano: 2015-08-17 - Przebudowa sieci elektroenergetycznej polegającej na wymianie oświetlenia ulicznego (opraw) na LED po istniejącej trasie sieci oraz budowa oświetlenia ronda w Sławie na ul. Powstańców Śląskich, Wiejskiej i Polnej
Dodano: 2015-05-26