Przetargi.pl
Remont odtworzeniowy basenu Gimnazjum nr 1 przy ul. Stefana Wyszyńskiego w Zielonej Górze.

GIMNAZJUM NR 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 65-536 Zielona Góra, ul. Stefana Wyszyńskiego 101
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 326 36 80 , fax. 0-68 326 36 80
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GIMNAZJUM NR 1
    ul. Stefana Wyszyńskiego 101 101
    65-536 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 326 36 80, fax. 0-68 326 36 80
    REGON: 97112239690000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum1.zielonagora.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont odtworzeniowy basenu Gimnazjum nr 1 przy ul. Stefana Wyszyńskiego w Zielonej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont odtworzeniowy basenu Gimnazjum nr 1 przy ul. Stefana Wyszyńskiego w Zielonej Górze. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót ( STWiOR) i Projekt Wykonawczy stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. 3. Wyszczególnienie prac zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ . 4. Zakres zamówienia obejmuje remont odtworzeniowy istniejącego zespołu pomieszczeń basenu i zaplecza sanitarno-higienicznego. 4.1 Budynek szkolny w zakresie architektoniczno-konstrukcyjnym pozostaje bez zmian. 4.2. Obiekt jest wyposażony w niżej wymienione instalacje: - ciepła i zimna woda użytkowa, - woda basenowa, - kanalizacja sanitarna, - centralne ogrzewanie, - wentylacja mechaniczna, - elektryczna podłączona do istniejących rozdzielnic, które nie podlegają przebudowie (oświetlenie, gniazda wtykowe, gniazda siłowe). 4.3. Pomieszczenia basenu i zaplecza sanitarnego zlokalizowane są na parterze budynku szkoły pod salą gimnastyczną. 4.5. Powierzchnia pomieszczeń podlegających remontowi wynosi 557,90 m2. 4.6. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą niżej wymienione roboty: a) roboty przygotowawcze: 1) zrzut wody i oczyszczenie basenu oraz instalacji technologicznej m3 150,00 2) demontaż wyposażenia stałego i ruchomego obiektu kpl. 1 3) rozbiórka okładzin ceramicznych ścian i posadzek oraz niecki basenowej m2 912,00 4) rozbiórka warstw izolacyjnych (p wodnych i cieplnych) m2 152,00 5) rozbiórka warstw podkładów betonowych podposadzkowych m3 8,00 6) rozbiórka fragmentów ścian m3 0,50 7) wycięcie otworów w stropie żelbetowym m3 0,60 8) zabezpieczenie terenu robót oraz oznakowanie ostrzegawcze. kpl. 1 b) roboty budowlane 1) przygotowanie powierzchni elementów tynkowanych i betonowych do robót okładzinowych i izolacyjnych m2 952,00 2) izolacja powierzchni plaży basenowej m2 155,00 3) podkład (jastrych cementowy) podposadzkowy z zaprawy systemowej m2 170,00 4) gładzie wyrównawcze powierzchni betonowych m2 952,00 5) warstwa powłokowej izolacji przeciwwodnej powierzchni hali basenu m2 512,00 6) warstwa powłokowej izolacji p wodnej powierzchni zaplecza sanitarnego m2 358,00 7) okładziny powierzchni pionowych i poziomych basenu i plaży z płytek i kształtek ceramicznych m2 504,00 8) okładziny ceramiczne posadzek zaplecza sanitarnego basenu z płytek i kształtek ceramicznych p poślizgowych m2 148,00 9) okładziny ceramiczne ścian zaplecza sanitarnego z płytek ceramicznych systemowych ściennych m2 292,00 10) dostawa i zabudowa drzwi wewnętrznych płycinowych wzmocnionych z ościeżnicami metalowymi kpl. 10,00 11) powłoki malarskie ścian i stropów z farby emulsyjnej akrylowej m2 920,00 12) dostawa i montaż zestawów prysznicowych szt. 12 13) j.w. lecz umywalka szt. 4 14) j.w. lecz muszla WC szt. 3 15) j.w. lecz pisuar szt. 1 16) j.w. lecz grzejnik panelowy szt. 4 17) j.w. lecz ścieki posadzkowe szt. 13 18) j.w. lecz przewody wentylacyjne szt. 6 19) j.w. lecz oprawy oświetleniowe szczelne szt. 20 20) j.w. lecz suszarki do włosów szt. 12 21) dostawa i montaż kratka wentylacyjna naścienna szt. 30 22) j.w. lecz liny torów basenowych szt. 3 23) j.w. lecz drabinki basenowe szt. 2 24) j.w. lecz ławki basenowe szt. 8 25) j.w. lecz zegar basenowy szt. 1 26) j.w. lecz klapa włazowa szt. 2 27) j.w. lecz elementy oznakowania ewakuacyjnego kpl. 1 28) j.w. lecz zawór mieszający wodę szt. 2 29) j.w. lecz systemowe kabiny przebieralni szt. 4 30) zabetonowanie konstrukcyjne otworów m3 0,36 31) remont i oczyszczenie komory zastawki szt. 1 32) naprawa miejscowa ścian betonowych niecki basenowej w podbaseniu m2 25,00 33) ścianki działowe z cegły pełnej gr. 12 cm m2 4,00 34) malowanie kanałów wentylacji mechanicznej farbą epoksydową antykorozyjną m2 85,00 5. Wymagania organizacyjno - techniczne związane z realizacją przedmiotu zamówienia : 5.1. Remont basenu Gimnazjum nr 1 będzie odbywać się w okresie funkcjonowania obiektu. Dlatego też Wykonawca robót budowlanych powinien: 1) wykonać niezbędne prace zabezpieczające teren robót budowlanych przed dostępem dzieci, rodziców, personelu oraz innych osób; 2) uzgodnić sposób zabezpieczenia terenu budowy z inspektorem nadzoru oraz z dyrektorem szkoły; 3) okresy, w którym będą wykonywane roboty budowlane uciążliwe dla otoczenia (np. hałas) lub roboty stwarzające szczególne niebezpieczeństwo dla dzieci powinny być także każdorazowo uzgodnione przez Wykonawcę z inspektorem nadzoru i dyrektorem szkoły; 5.2.Wszystkie prace budowlane należy wykonywać zgodnie ze STWiOR - (Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót) oraz Projektem Wykonawczym. Wszelkie roboty ulegające zakryciu i zanikające muszą być odebrane przez inspektora nadzoru. 5.3. Wszystkie wbudowywane materiały muszą posiadać stosowne certyfikaty lub aprobaty techniczne. 5.4. Obiekty (elementy) budowlane po wykonaniu powinny być poddane odbiorowi technicznemu (zgodnie z wymaganiami przepisów) i przekazane w tym terminie do użytku. 5.5.Utylizacja odpadów - zgodnie z wytycznymi zawartymi w STWiOR i ogólnymi przepisami. 5.6. Basen powinien spełniać wszelkie warunki określone: 1) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - t. j. z późn. zm; 2) Zarządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 12.03.1996r. w sprawie dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników szkodliwych dla zdrowia, wydzielanych przez materiały budowlane, urządzenia i elementy wyposażenia w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi, 3) ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1229 - j.t. z późn. zm.). 5.7. Zgodnie z postanowieniami Zgłoszenia o remoncie kierownik robót jest obowiązany: 1) co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem robót przekazać dyrektorowi Szkoły oświadczenia kierownika robót stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązku kierowania robotami budowlanymi, a także zaświadczenie, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy - Prawo budowlane. 6. Obowiązki Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) przekazania Wykonawcy 1 kompletu STWiOR i Projektu Wykonawczego najpóźniej w dniu podpisania umowy, 2) wskazanie miejsca na zaplecze budowy i przekazania terenu budowy w terminie do 3 dni po podpisaniu umowy, 3) zapewnienia nadzoru inwestorskiego, 4) dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy, 5) zapewnienie nadzoru autorskiego ( osoby, która opracowała specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót oraz projekt wykonawczy). 7.Uwaga! Wszelkie nazwy własne użyte w niniejszej SIWZ należy traktować jako wskazanie parametrów jakościowych i należy je rozumieć jako takie lub równoważne. 8. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopie aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 300.000, 00 zł obejmującej okres realizacji i wartości zamówienia obejmującej okres realizacji i wartości zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 7 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 10. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót i terminów realizacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122125
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu, przebudowy lub rozbudowy basenów , udokumentowaną, że została wykonana należycie; 1.2. Dysponują osobami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) w specjalności: a. konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy) potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego; b. instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego; c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie ( uprawnienia E o napięciu do 1 kv) potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.10) SIWZ. 3. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z uwzględnieniem art. 26 ust 3 ustawy pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 8) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2.a, b,c SIWZ; 9) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.8 SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2.a,b,c SIWZ; 10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2.a,b,c SIWZ; 11) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 12) dokładnie wypełniony kosztorys ofertowy ( w polskich złotych , z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wg załącznika nr 8 do SIWZ 13) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 2.1. pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. pkt 6.1.6) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się go dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum1.zielonagora.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach