Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie oświetlenia ulic i parków na terenie Miasta Zielona Góra w okresie od dnia 01.12.2016r. do dnia 30.11.2019r.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2016-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie oświetlenia ulic i parków na terenie Miasta Zielona Góra w okresie od dnia 01.12.2016r. do dnia 30.11.2019r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oświetlenia ulic i parków na terenie Miasta Zielona Góra w okresie od dnia 01.12.2016r. do dnia 30.11.2019r. polegające między innymi na usuwaniu usterek i awarii urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego oraz do utrzymania we właściwym stanie technicznym oświetlenia ulic oraz obiektów parkowych na terenie Miasta. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ. 3. Przewidywany zakres ilościowy prac określa Tabela Elementów Rozliczeniowych zawarta w załączniku nr 11 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 12 do SIWZ. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres 24 miesięcy i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru robót. 6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 7. kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę min. 500.000,00 zł na okres na każdy rok trwania zawartej umowy, stanowiącą załącznik do umowy; 8. kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2013 r., poz. 932 tekst jednolity z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 38.000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na przystąpienie do usunięcia awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach