Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Górzyca wraz z rurociągami przesyłowymi i siecią kanalizacyjna dla miejscowości Górzyca, Owczary, Pamięcin, Golice

Wójt Gminy Górzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 69-113 Górzyca, ul. 1 Maja 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7591211 , fax. 095 7591215
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Górzyca
    ul. 1 Maja 1 1
    69-113 Górzyca, woj. lubuskie
    tel. 095 7591211, fax. 095 7591215
    REGON: 00053941400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Górzyca wraz z rurociągami przesyłowymi i siecią kanalizacyjna dla miejscowości Górzyca, Owczary, Pamięcin, Golice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Górzyca wraz z rurociągami przesyłowymi i siecią kanalizacyjna dla miejscowości Górzyca, Owczary, Pamięcin, Golice Zakres robót do wykonania ( przedmiot umowy) obejmuje m. in wykonanie: 1. Oczyszczalni ścieków Górzyca przepustowość max 490 m 3/ dobę, 2. Budowę sieci przesyłowej o łącznej długości 13 862,5 mb w tym 8 190,5 mb sieci grawitacyjnej i 5672 mb sieci ciśnieniowej, 7 przepompowni ścieków typu PS jako kompletną prefabrykowana z polimerobetonu o średnicy d= 1200 i d= 1500 mm 3. Po zakończeniu przeprowadzeniu rozruchu i uruchomieniu nowej oczyszczalni rozebranie i likwidacja wszystkich istniejących budynków starej oczyszczalni, w tym uporządkowanie terenu, 4. Prace archeologiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 300.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. 3. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia 3.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania Zamówienia. 3.2.1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 2 zamówień, zakończonych i rozliczonych takich jak przedmiot zamówienia, przy czym wartości co najmniej jednej inwestycji wynosiła min 10.000.000 zł brutto. Należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie każdego zamówienia potwierdzone musi być dokumentami stwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. 3.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Posiada polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1000.000 zł (jeden milion złotych). Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu 3.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów 4. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz wykonanych robót, w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty wykonania zamówienia , wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. wykaz osób, które będą realizować zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu czynności, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. dowód wniesienia wadium. 9. Harmonogram rzeczowo- finansowy robót (zgodnie z wytycznymi zawartymi w formularzu)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyca.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach