Przetargi.pl
Modernizacja i remont oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Drezdenko

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Warszawska 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
  • Data zamieszczenia: 2015-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Warszawska 1 1
    66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
    REGON: 00053000575110
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i remont oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Drezdenko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i remont oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Drezdenko 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków zlokalizowanej na działce nr 188 w Drezdenku. 3. Zakres prac obejmuje: 1) Wymianę kraty schodkowej w przepompowni ścieków surowych na kratę zgrzebłową z praso-płuczką skratek; 2) Wymianę wentylatorów dachowych w budynku przepompowni na nowe wykonane w wersji chemoodpornej; 3) Zainstalowanie w piaskowniku pionowym pompy do pulpy piaskowej; 4) Wykonanie rurociągu tłocznego pulpy piaskowej do separatora piasku w budynku stacji odwadniania osadu; 5) Instalację w budynku stacji odwadniania osadu istniejącego separatora piasku; 6) Instalację w budynku stacji odwadniania osadu przenośnika osadu odwodnionego do magazynu osadu odwodnionego; 7) Wymianę wentylatorów dachowych w budynku stacji odwadniania osadu na nowe wykonane w wersji chemoodpornej; 8) Podział komory napowietrzania reaktora biologicznego na dwie pracujące równolegle komory; 9) Instalację w każdej z wydzielonych komór systemu drobnopęcherzykowego napowietrzania, mieszadeł i aparatury kontrolno-pomiarowej; 10) Wykonanie rurociągów powietrza od stacji dmuchaw do wydzielonych komór napowietrzania; 11) Podział komory osadu nadmiernego na dwie jednakowe komory i zainstalowanie w obu komorach pomp do pompowania osadu do budynku stacji odwadniania osadu oraz strumienic do napowietrzania i mieszania osadu; 12) Wykonanie rurociągu tłocznego pulpy piaskowej z piaskownika pionowego do budynku stacji odwadniania osadu; 13) Wykonanie rurociągu tłocznego osadu zagęszczonego z komór tlenowej stabilizacji osadu do budynku stacji odwadniania osadu; 14) Wykonanie magazynu osadu odwodnionego z odwodnieniem skierowanym do istniejącej przepompowni technologicznej; 15) Modyfikacja automatycznego sterowania pracą oczyszczalni; 16) Wykonanie instalacji elektrycznych, rozdzielni; 17) Przebudowę reaktora biologicznego; 18) Budowę magazynu osadu odwodnionego; 19) Budowę stacji dozowania PIXu. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami - dokumentacją techniczną: Projekty budowlane wraz z rysunkami, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 6. Zadanie będzie rozliczone w formie ryczałtu więc załączony przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy do obliczenia ceny. 7. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją techniczną, b) warunkami pozwolenia na budowę, c) uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, d) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, f) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 8. Wszystkie prace należy prowadzić w taki sposób, aby zapewnić ciągłość pracy oczyszczalni podczas jej rozbudowy. 9. Ponieważ roboty będą prowadzone podczas pracy oczyszczalni Wykonawca ma obowiązek wyznaczyć koordynatora ds. BHP i kontaktów z zarządcą oczyszczalni tj. PGKiM Sp. z o.o.. 10. W trakcie prowadzonych prac Wykonawca ma obowiązek monitorować parametry (wykonywać badania) odprowadzanych ścieków oraz tak prowadzić prace aby parametry były zgodne z określonymi w pozwoleniach wodnoprawnych. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność gdy spowoduje przekroczenie parametrów odprowadzanych ścieków. 11. Prace należy prowadzić pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. 12. Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych oraz wykonanych instalacji. 13. Wykonawca przygotuje i dostarczy protokół przekazania - przejęcia środka trwałego (PT) w formie papierowej i elektronicznej. 14. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie map powykonawczych oraz pełnej dokumentacji powykonawczej (3 egz.) do odbioru inwestycji. 15. Wszelkie nazwy własne (jeśli zostały użyte w treści załączników do SIWZ tj. dokumentacji projektowej) należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne. Wskazane przez projektantów w dokumentacji projektowej nazwy własne są wyłącznie przykładowe i służą jedynie określeniu klasy wymaganych materiałów. 16. Rozliczenie zadania nastąpi ryczałtowo. Podstawą rozliczenia będzie dokumentacja projektowa. 17. Zamawiający przewiduje płatności częściowe pod warunkiem złożenia przed zawarciem umowy kosztorysu zawierającego stałe parametry robocizny, kosztów pośrednich, zysku. Kosztorys nie będzie podstawą rozliczenia inwestycji będzie stanowił element pomocniczy do określenia wysokości płatności częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drezdenko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach