Gmina Stare Kurowo ogłasza przetarg
- Adres: 66-540 Stare Kurowo, ul. Daszyńskiego 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-95 76-15-052 , fax. 0-95 76-15-102
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Kurowo
ul. Daszyńskiego 1 1
66-540 Stare Kurowo, woj. lubuskie
tel. 0-95 76-15-052, fax. 0-95 76-15-102
REGON: 21096678600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starekurow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 1.940.000 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Stare Kurowo na 2009 rok - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa udzielenia długoterminowego kredytu inwestycyjnego do kwoty 1.940.000,00 zł słownie: jeden milion dziewięćset czterdzieści tysięcy złotych, przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Stare Kurowo na 2009 rok - na realizację zadań inwestycyjnych zapisanych w budżecie - przebudowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem jezdni na odcinku Stare Kurowo - Błotnica, karosacja samochodu pożarniczego dla OSP Stare Kurowo, rozbudowa przedszkola w Starym Kurowie oraz budowa zespołu boisk w Starym Kurowie. Kwota i waluta kredytu - do 1.940.000,00 PLN. Czas trwania zamówienia - 60 miesięcy, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca składający ofertę spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - złożenie stosownego oświadczenia na załączonym druku oraz innych wyszczególnionych poniżej dokumentów, 2.Oferta winna być złożona w miejscu, czasie i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3a do SIWZ), 2.Formularz ofertowy (załącznik nr 3b do SIWZ), 3.Formularz cenowy (załącznik nr 3c do SIWZ), 4.Oświadczenie o zaakceptowaniu zapisów do umowy (załącznik 3d do SIWZ), 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składnia ofert, 6.Zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych lub inny stosowny dokument uprawniający do wykonywania tych czynności, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 7.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Prowizja za uruchomienie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starekurowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 750 000 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 750.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Stare Kurowo w 2016 roku
Dodano: 2016-07-19 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DLA GMINY KOŻUCHÓW
Dodano: 2016-07-14 - Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 500 000,00 z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu 2016 roku przejściowego deficytu budżetu gminy Gubin
Dodano: 2016-06-29 - Wybór banku udzielającego kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2016-05-17 - Udzielenie kredytu długoterminowego na refinansowanie zadania inwestycyjnego.
Dodano: 2016-05-13 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych) z przeznaczeniem na: - pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2016r. w kwocie 1.592.500 zł, - spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 407.500 zł.
Dodano: 2016-02-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 880 000,00 PLN
Dodano: 2015-11-30 - Przetarg nieograniczony na wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 700.000 zł
Dodano: 2015-10-20 - Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2015-10-09