Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja istniejącego systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia w obrębie placu Jana Pawła II oraz Dzielnicy Czterech Świątyń we Wrocławiu

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
  • Data zamieszczenia: 2018-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 42377
    50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
    REGON: 109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja istniejącego systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia w obrębie placu Jana Pawła II oraz Dzielnicy Czterech Świątyń we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne prace wchodzące w zakres procesu budowlanego oraz wymagania Zamawiającego, począwszy od uzyskania wymaganych decyzji i uzgodnień, przez wykonanie prac i realizację dostaw, do opracowania dokumentacji powykonawczej i uczestniczenia w procedurze odbiorowej. 2. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: Część A: rozbudowa oraz modernizacja punktu kamerowego na pl. Jana Pawła II; Część B: budowa punktu kamerowego na skrzyżowaniu ulic Włodkowica i Św. Antoniego; Część C: modernizacja punktu kamerowego przy ul. Św. Antoniego 22. 3. Modernizacja i konserwacja radiowych punktów kamerowych Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia obejmuje w szczególności niżej wymienione zadania: a) Wykonanie niezbędnych prac ziemnych, montażowych oraz odtworzenia nawierzchni związanych z budową rurociągów kablowych, udrażnianiem rurociągów oraz wprowadzeniem okablowania do szafek, słupów, latarni oświetleniowych i budynków zgodnie z dokumentacją projektową. b) Demontaż istniejących kamer, urządzeń sieciowych, innych urządzeń oraz okablowania w punkcie kamerowym pl. Jana Pawła II, włącznie z urządzeniami radiolinii LMDS. c) Demontaż istniejącej kamery, urządzeń sieciowych, innych urządzeń oraz okablowania w punkcie kamerowym ul. Św. Antoniego 22, włącznie z urządzeniami radiolinii LMDS. d) Wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej i teletechnicznej w szafach zasilania awaryjnego, szafach sterowniczych ITS, rurociągach kablowych miejskiej sieci CCTV, miejskich kanałach technologicznych oraz konstrukcjach słupowych, zgodnie z dokumentacją projektową. e) Dostawę i montaż dwóch kamer szybkoobrotowych wraz z dedykowanymi elementami mocującymi, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz dokumentacją projektową. f) Dostawę i montaż czterech kamer panoramicznych 360-stopni wraz z dedykowanymi elementami mocującymi, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz dokumentacją projektową. g) Dostawę i montaż jednej kamery panoramicznej 180-stopni wraz z dedykowanymi elementami mocującymi, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz dokumentacją projektową. h) Dostawę i montaż urządzeń sieciowych z zasilaczami PoE, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz dokumentacją projektową. i) Udział w procesie konfiguracji połączeń sieciowych z kamerami oraz konfiguracji systemu Milestone XProtect Corporate 2018 R2 w porozumieniu z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego Wrocławia. j) Wykonanie wymaganych prób, badań, czynności sprawdzających i pomiarów oraz potwierdzenie tych czynności stosownymi protokołami. k) Dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej oraz w edytowalnej wersji elektronicznej. Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl/index,idmp,3,r,r informacji z otwarcia ofert, o których mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach