Gmina Milicz ogłasza przetarg
- Adres: 56-300 Milicz, Trzebnicka 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
Trzebnicka 2
56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
REGON: 931934710 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz modernizacja sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Miliczu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz wykonanie modernizacji istniejącej sieci LAN jest częścią realizowanego projektu pn. Cyfrowa Gmina Os Priorytetowa V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia:- podwyższenia parametrów transmisyjnych wyeksploatowanej istniejącej sieci teleinformatycznej;- rozbudowy sieci o dodatkowe punkty logiczne (PL);- budowy dedykowanej instalacji sieci zasilającej dla potrzeb węzłów sieci;- modernizacji węzłów sieci LAN;- optymalizacji rozmieszczenia Punktów Logiczno (PL);Modernizacja sieci LAN będzie dotyczyła fizycznej rozbudowy infrastruktury kablowej obejmującej wykonanie nowych przyłączy logicznych w pomieszczeniach urzędu oraz dostawę urządzeń aktywnych. W ramach zadania należy wykonać 186 nowych linii sieci LAN. Struktura sieci będzie sprowadzona do topologii gwiazdy-drzewa ograniczonej wyłącznie do węzłów dystrybucyjnych, bez kolejnych rozgałęzień. Zostaną wymienione przełączniki sieciowe, przez co cała struktura będzie zarządzalna oraz pozwoli na znaczące podniesienie poziomu bezpieczeństwa i wydajności sieci.Materiał zawarty w niniejszym PFU jest wytyczną dla wykonawcy do wykonania kompleksowej realizacji zadania. Zawiera niezbędne informacje do przygotowania oferty przetargowej, a w późniejszym etapie do zaprojektowania i wykonania zadania.Przedmiot zamówienia obejmuje podstawowe szkolenie stacjonarne, jednodniowe w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania.2. Szczegółowy zakres i opis robót stanowi:Program Funkcjonalno Użytkowy (ZAŁĄCZNIK NR 9 DO SWZ) ,3. Na podstawie art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w PFU i SWZ. Jeżeli wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w PFU, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 ustawy. Wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.4. Tam, gdzie w PFU oraz opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w niniejszej Specyfikacji i Programie Funkcjonalno – Użytkowym .5. Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno – użytkowych założonych w dokumentacji technicznej i PFU dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje. Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania.6. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:1) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.), dotyczących osób wykonujących roboty budowane określone za pomocą dokumentacji projektowej, przez cały okres realizacji danej roboty wynikającej z przedmiotowego zamówienia. Zobowiązanie to dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją roboty budowlanej objętej zakresem niniejszego zamówienia.2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 1 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób o których mowa w pkt 1 oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana oświetlenia sztucznego boiska na stadionie ŚOSIR
Dodano: 2021-01-27 - Wymiana oświetlenia sztucznego boiska na stadionie ŚOSIR
Dodano: 2020-11-27 - Modernizacja instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT Wrocław
Dodano: 2020-09-02 - „Budowa oświetlenia ul. Chocianowskiej w Polkowicach”
Dodano: 2020-06-05 - Budowa oświetlenia na terenie gminy Polkowice – w 2 częściach
Dodano: 2019-10-02 - "Rozbudowa sieci logiczno-elektrycznej” w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy ul. Kasztanowej 1.
Dodano: 2019-09-02 - „Modernizacja infrastruktury sieciowej wraz z zakupem systemu kompleksowej obsługi Rady Miejskiej, w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Kłodzko projektu pn. Budowa innowacyjnych e-usług w Gminie Miejskiej Kłodzko”.
Dodano: 2019-07-26 - „Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach Straży Miejskiej w Legnicy przy Al. Rzeczypospolitej 3”
Dodano: 2019-05-08 - „Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach Straży Miejskiej w Legnicy przy Al. Rzeczypospolitej 3”
Dodano: 2019-04-10 - Przebudowa budynku Domu Dziecka „Catharina” w Nowym Siodle
Dodano: 2019-03-19