Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja budynku Inspektoratu ZUS przy ul. Andersa 6a w Dzierżoniowie.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-390 Wałbrzych, Kasztanowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 64 97 254, , fax. 74 6497112
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
    Kasztanowa 1
    58-390 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 64 97 254, , fax. 74 6497112
    REGON: 00001775600198
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja budynku Inspektoratu ZUS przy ul. Andersa 6a w Dzierżoniowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową budynku Inspektoratu ZUS w Dzierżoniowie przy ul. Gen. Wł. Andersa 6a, a także zagospodarowanie terenu wraz z infrastrukturą techniczną. Rozbudowę Inspektoratu przewidziano, jako budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony przylegający do ściany szczytowej budynku istniejącego od strony południowej. Budynek istniejący składa się z dwóch części A i B, które zostaną przebudowane. Zakres prac w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: roboty rozbiórkowe, prace w zakresie budowy, przebudowy i zagospodarowania terenu, roboty remontowe, w szczególności: 1.1. Prace rozbiórkowe: - demontaż istniejących obróbek blacharskich, - demontaż istniejących rynien i rur spustowych, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, - demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - demontaż instalacji odgromowej, - rozbiórkę podestów, schodów zewnętrznych i ramp, - skucie tynków zewnętrznych i warstw wykończeniowych stropodachu, - rozbiórkę konstrukcji drewnianej dachu nad środkową klatką schodową, - rozbiórkę konstrukcji dachów wentylowanych, - skucie tynków wewnętrznych i warstw wykończeniowych ścian, sufitów i posadzek, - rozbiórkę istniejącej podłogi na gruncie, - rozbiórkę ścian wewnętrznych wskazanych na części rysunkach, - wykucie otworów wskazanych w części rysunkowej, - rozbiórkę kominów na dachu, - demontaż oświetlenia i innych elementów wyposażenia elewacji, - demontaż bramy wjazdowej na działkę i części ogrodzenia od strony północno-zachodniej. 1.2. Prace w zakresie budowy, przebudowy i zagospodarowania terenu: - roboty ziemne związane z wykonywaniem nowych utwardzeń terenu i instalacji doziemnych, - wykonanie zbiornika pożarowego wody i punktu czerpania wody na terenie działki, - wykonanie szybu windowego i montaż dźwigu, - wykonanie nowych elementów konstrukcyjnych, - wykonywanie nowej izolacji przeciwwodnej budynku i nowej podłogi na gruncie, - wykonanie instalacji wewnętrznych, - wykonanie nowych warstw wykończeniowych ścian, podłóg i sufitów, - wykonanie sufitów podwieszanych, - montaż nowych okien i drzwi, - wykonanie robót związanych z termomodernizacją obiektu, - wykonanie prac elewacyjnych, - wykonanie obróbek blacharskich, parapetów, rynien, rur spustowych, - wykonanie nowych schodów zewnętrznych, - wykonanie ścian projektowanych, - wykonanie instalacji odgromowej, monitoringu i oświetlenia zewnętrznego, - wykonanie wentylacji mechanicznej i wychładzania budynku, - udrożnienie istniejących kanałów grawitacyjnych i wykonanie dodatkowych, - wykonanie nowych nawierzchni drogowych i pod miejsca parkingowe, - wycinka istniejących drzew i wykonanie nowych nasadzeń, - montaż ogrodzenia, bramy i oświetlenia zewnętrznego. 1.3. Prace w zakresie remontu: - wymiana instalacji centralnego ogrzewania, - wymiana warstw posadzkowych, - uszczelnienie przejść instalacyjnych, - wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, - wymiana urządzeń sanitarnych, - wymiana posadzek w biurach i korytarzach, - malowanie wszystkich pomieszczeń, - renowacja istniejącego ogrodzenia zgodnie z zagospodarowaniem terenu, - renowacja warstw wykończeniowych dachu części A i B. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o: 2.1. Decyzję nr 1057 z dnia 22 października 2018 r. o pozwoleniu na budowę. 2.2. Projekt Budowlany „Przebudowa oraz budowa polegająca na rozbudowie budynku usługowego (administracyjnego) Inspektoratu ZUS wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Andersa 6a w Dzierżoniowie” opracowany przez Firmę DEMIURG sp. z o. o. z Poznania. 2.3. Projekt Wykonawczy „Przebudowa oraz budowa polegająca na rozbudowie budynku usługowego (administracyjnego) Inspektoratu ZUS wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Andersa 6a w Dzierżoniowie” opracowany przez Firmę DEMIURG sp. z o. o. z Poznania. 2.4. Aneks do projektu „Przebudowa oraz budowa polegająca na rozbudowie budynku usługowego (administracyjnego) Inspektoratu ZUS wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Andersa 6a w Dzierżoniowie” obejmujący swym zakresem zmiany elewacji i konstrukcji dachu wraz z robotami towarzyszącymi, opracowany przez Biuro Inżynierskie BITL z Częstochowy. 2.5. Aneks do projektu „Przebudowa oraz budowa polegająca na rozbudowie budynku usługowego (administracyjnego) Inspektoratu ZUS wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Andersa 6a w Dzierżoniowie – Instalacja schładzająca” opracowany przez Biuro Inżynierskie BITL z Częstochowy. 2.6. Przedmiary robót. 2.7. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR-y). 2.8. Informacje o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia (BIOS). 2.9. Obowiązujące przepisy prawa budowlanego oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Publikowane w terminach późniejszych zmiany Dzienników Promulgacyjnych aktów prawnych występujących w Dokumentacji projektowej, nie mają wpływu na moc wiążących wskazanych regulacji prawnych. Przywołane w Dokumentacji projektowej polskie normy, znajdują zastosowanie jedynie w sytuacji, gdy w tym obszarze tematycznym brak jest polskich norm przenoszących normy europejskie, adekwatnie do art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz art. 30 ust. 3 uPzp. Dokumentacja projektowa może zostać wykorzystana jedynie w celu sporządzenia i złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Dokumentacja, będzie udostępniona elektronicznie poprzez udostępnienie Wykonawcy dostępu do zasobu internetowego, bądź osobiście w siedzibie Zamawiającego - Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu, ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych, od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 14:00, pok. 265. Dokumentacja zostanie udostępniona Wykonawcy po złożeniu Oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy informacji stanowiących tajemnicę Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 13 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia -przed upływem terminu składania ofert - wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3. Złożone wadium musi zabezpieczyć ofertę w terminie związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 71 1020 5590 0000 0302 9360 7014 z dopiskiem: „WADIUM w postępowaniu znak sprawy: 430000/271/9/2020-ZAP na „Rozbudowę i modernizację budynku Inspektoratu ZUS przy ul. Andersa 6a w Dzierżoniowie”. 5. Wadium w formie pieniężnej musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 6. Wadium w pozostałych dopuszczalnych formach niepieniężnych (oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XII pkt 1, w oddzielnej kopercie niż oferta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wraz z załącznikami. 2. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie (lub przez mocodawcę). 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, złożone w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach