Przetargi.pl
Świadczenie usług odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. w Lądku Zdroju

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8115470 , fax. 74 8115470
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
    ul. Wolności 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8115470, fax. 74 8115470
    REGON: 00028828300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot Leczniczy- Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. w Lądku Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: - świadczenie usług odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych powstających na terenie obiektów będących własnością Uzdrowiska w Lądku Zdroju, w sposób zapewniający przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa m.in. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.), uchwały nr XX/135/2020 Rady Miejskiej Lądka-Zdroju z dnia 25 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lądek-Zdrój (Dz. Urz. Woj. Dolnośląskiego z 08.07.2020 r. poz.4194), - zorganizowanie jednej objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych (jeżeli Wykonawca zadeklaruje organizację takiej zbiórki- kryterium pozacenowe) - wyposażenie nieruchomości w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych i utrzymywaniu ich w należytym stanie technicznym i sanitarnym - zał. nr 6 zawiera wykaz obiektów Zamawiającego i deklarowane ilości pojemników; - każdorazowe porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami po odbiorze odpadów. 2. Wykonawca ponosi całkowite koszty związane z zbieraniem, transportem i zagospodarowaniem odpadów oraz pozostałe koszty zamówienia. Ponadto w kosztach uwzględnia się również opłatę za umieszczenie odpadów na składowisku, tzw. opłatę środowiskową – dla masy odpadów, których unieszkodliwienie będzie konieczne podczas zagospodarowania odpadów odebranych przez Wykonawcę. 3. W trakcie realizacji usługi możliwe są zmiany adresów i ilości pojemników wg potrzeb Zamawiającego. Zmiany mogą dotyczyć zarówno zmniejszenia, jak i zwiększenia liczby adresów nieruchomości i ilości pojemników. 4. Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Zdrój obejmuje następujące rodzaje odpadów komunalnych: - odpady komunalne zmieszane, - odpady komunalne zbierane selektywnie zawierające frakcje: papieru i tektury, tworzyw sztucznych i metalu, opakowań wielomateriałowych, szkła i opakowań ze szkła, odpadów ulegające biodegradacji w tym odpady zielone, - meble i odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony oraz wielkogabarytowe opakowania ulegające biodegradacji (w przypadku zadeklarowania organizacji takiej zbiórki – kryterium pozacenowe). 5.1. W ramach odbioru zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady umieszczone w pojemnikach, przystosowanych do ich składowania oraz odpady, których Zamawiający nie umieścił w pojemniku na odpady ze względu na jego przepełnienie tzw. nadwyżki np. w workach, a także odpady, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania, wywiane lub wyrzucone przez osoby trzecie (np. w wyniku aktów wandalizmu). 5.2. Wykonawca ma obowiązek odbioru zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów pozostałych po segregacji z minimalną częstotliwością: a) Zmieszane odpady komunalne (odpady pozostałe po segregacji): - raz na tydzień; b) Frakcje papieru i tektury, tworzyw sztucznych i metalu: - raz na dwa tygodnie c) frakcje szkła i opakowań szklanych: - raz na cztery tygodnie. d) "bioodpady" w tym odpadów zielonych: – raz w tygodniu. Wartość tej części zamówienia nie przekracza 30tys. euro, ale łączna wartość poszczególnych części zamówienia przekracza 30tys.euro(zamówienie udzielane w częściach).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: - złożenie oświadczenia, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wg zał. 2 do SIWZ; - posiadanie wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Lądka - Zdroju, o którym mowa w art. 9b ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.) co najmniej zakresie odpadów o kodach: 200101, 200102, 200108, 200139, 200140, 200301, 200399
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg zał. nr 1 do SIWZ, 2. Wypełnione i podpisany formularz cenowy – wg zał. nr 1a do SIWZ, 3. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby(osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach