Przetargi.pl
Rozbudowa dworca PKP w Głogowie Młp. na centrum przesiadkowe i budowa P&R przy zajezdni autobusowej w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu „Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF”

Gmina Głogów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 36060 Głogów Małopolski, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8515123, 8515124, , fax. 178 515 120
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów Małopolski
    ul. Rynek 1
    36060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 8515123, 8515124, , fax. 178 515 120
    REGON: 69058207400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.glogow-mlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa dworca PKP w Głogowie Młp. na centrum przesiadkowe i budowa P&R przy zajezdni autobusowej w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu „Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn. Rozbudowa dworca PKP w Głogowie Młp. na centrum przesiadkowe i budowa P&R przy zajezdni autobusowej w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu „Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF” Zakres zadania obejmuje: 1. Wykonanie na podstawie programu funkcjonalno- użytkowego, koncepcji programowo - przestrzennej obiektu oraz jego otoczenia, obejmującej wizualizację obiektu wraz z rzutami poszczególnych kondygnacji i elewacji z wyszczególnieniem rozkładu pomieszczeń, określeniem ich funkcji i powierzchni, zagospodarowaniem terenu wraz z budową niezbędnej infrastruktury transportowej. 2. Wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji programowo- przestrzennej oraz programu funkcjonalno- użytkowego, obejmującej projekty budowlane we wszystkich branżach, projekty wykonawcze we wszystkich branżach oraz kosztorysów ofertowych. 3. Uzyskanie wymaganych opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, rzeczoznawcami: p.poż., sanitarno -higienicznym, bhp, ochroną środowiska, konserwatorem zabytków i innych wymaganych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. 4. Uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 5. Zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). Wykonanie robót budowlanych polegających na : Część A – Budowa zadaszonego parkingu dla rowerów i motocykli, oraz miejsc postojowych dla samochodów osobowych • przykrycie odcinka potoku Szlachcianka na działce nr 2731/16 • budowę zjazdu oraz drogi manewrowej z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych o nawierzchni z kostki betonowej i powierzchni ok. 285 m2 • budowę zadaszonych miejsc postojowych dla 10 motocykli o nawierzchni z kostki betonowej i powierzchni ok. 53 m2 • budowę zadaszonych miejsc postojowych dla 20 rowerów o nawierzchni z kostki betonowej i powierzchni ok. 42 m2 • budowę miejsc postojowych dla 24 rowerów o nawierzchni z kostki betonowej i powierzchni ok. 42 m2 • budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni z betonu asfaltowego i powierzchni ok. 55 m2 • budowę ciągów pieszych z kostki betonowej o łącznej powierzchni ok. 370 m2 • wykonanie uzbrojenia terenu w sieci i instalacje: kanalizacji deszczowej z urządzeniami do podczyszczania, instalację elektryczną oświetleniową • wykonanie monitoringu parkingów • wykonanie ogrodzenia terenu od strony linii kolejowej o długości ok. 75 mb • wykonanie oznakowania poziomego i pionowego • wykonanie trawników o powierzchni ok. 125 m2 • dostawa i montaż ławek - 5 szt., koszy na śmieci – 5 szt., zieleni dekoracyjne w betonowych donicach – 5szt, oraz zieleni urządzonej na placu utwardzonym ogrodzonej murkiem Część B – Budowa zadaszonego dworca/zajezdni dla autobusów • budowę zjazdów, jezdni manewrowej i miejsc postojowych o nawierzchni asfaltowej i powierzchni ok. 870 m2 • budowę peronów o nawierzchni z kostki betonowej i powierzchni ok. 140 m2 • budowę zadaszenia peronów o powierzchni ok. 200 m2 • budowę ciągów pieszych z kostki betonowej o łącznej powierzchni ok. 165 m2 • wykonanie uzbrojenia terenu w sieci i instalacje: kanalizacji deszczowej z urządzeniami do podczyszczania, instalację elektryczną oświetleniową • rozbiórkę części istniejącego uzbrojenia, oraz ewentualne zabezpieczenie istniejących sieci na terenie inwestycji • wykonanie ogrodzenia terenu od strony linii kolejowej długości ok. 65 mb • wykonanie oznakowania poziomego i pionowego • wykonanie tablic informacyjnych na peronach • wykonanie trawników o powierzchni ok. 35 m2 • dostawa i montaż ławek - 5 szt., koszy na śmieci – 5 szt. Część C – Przebudowa i nadbudowa istniejącego dworca PKP • przebudowę i nadbudowę o jedną kondygnacje istniejącego budynku dworca PKP o powierzchni zabudowy ok. 400 m2 i powierzchni całkowitej po nadbudowie ok. 800 m2. • odtworzenie istniejących ciągów pieszych o nawierzchni z kostki betonowej i powierzchni ok. 245 m2 • rozbiórkę ciągów pieszych z płyt chodnikowych o powierzchni ok. 480 m2 • budowę ciągów pieszych z kostki betonowej o powierzchni ok. 480 m2 • przebudowę istniejących przyłączy wraz z budową przyłącza gazu • wykonanie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej terenów utwardzonych -dostawa i montaż ławek - 7 szt., koszy na śmieci – 5 szt., zieleni dekoracyjnej w betonowych donicach – 7szt, robót W zakresie budowy P&R : budowa parkingu łącznie dla 70 miejsc postojowych (40 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w obszarze A, oraz 30 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w obszarze B), wraz z odwodnieniem terenów utwardzonych, oświetleniem i monitoringiem, oraz zaprojektowaniem rozwiązań komunikacyjnych wiążących przestrzeń parkingową z istniejącym układem komunikacyjnym. Zakres planowanej inwestycji obejmuje: - rozbiórkę istniejących obiektów na terenie inwestycji o powierzchni zabudowy ok. 850 m2 - rozbiórkę ogrodzenia o długości ok. 120 mb - rozbiórkę utwardzenia terenu o powierzchni ok. 2250 m2 - demontaż istniejącego uzbrojenia – przyłączy do budynków podlegających rozbiórce - przebudowę napowietrznych sieci energetycznej i telekomunikacyjnej kolidujących z planowaną inwestycją, oraz ewentualne zabezpieczenie istniejących sieci na terenie inwestycji - wykonanie uzbrojenia terenu w sieci i instalacje: kanalizacji deszczowej z urządzeniami do podczyszczania, instalację elektryczną oświetleniową - budowę drogi wewnętrznej o nawierzchni asfaltowej i powierzchni ok. 250 m2 - budowę dróg manewrowych wraz miejscami postojowymi o nawierzchni z kostki betonowej i powierzchni ok. 2835 m2 - budowę ciągów pieszych z kostki betonowej i powierzchni ok. 725 m2 - wykonanie monitoringu parkingów - dostawa i montaż ławek, koszy na śmieci oraz donic z zielenią - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego - wykonanie trawników o powierzchni ok. 755 m 6. Wykonanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 7. Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, pozwalającej na uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub o zakończeniu robót budowlanych Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był w dwóch etapach: Etap 1 obejmuje: 1. Rozpoczęcie prac projektowych. 2. Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej. 3. Opracowanie dokumentacji projektowej. Opisując przedmiot objęty niniejszą dokumentacją należy przestrzegać zakazu wskazywania w opisie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione jego specyfiką lub nie można go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń (np. cechy techniczne, jakościowe, itp.) a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” ze wskazaniem cech równoważności oraz zasad i metod oceny tych cech. Zamawiający wymaga aby projekt był adekwatny do przedmiotu zamówienia, dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewniał dostępność dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dołączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Program funkcjonalno- użytkowy wraz z załącznikami. Zamawiający udzieli wykonawcy pisemnego pełnomocnictwa w celu uzyskania wszystkich niezbędnych dokumentów i uzgodnień do uzyskania pozwolenia na budowę. Zamawiający wymaga aby wykonawca sprawował nadzór autorski na etapie realizacji inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest przenieść wszelkie prawa majątkowe do dokumentacji projektowej w sposób szczegółowo określony w § 3 ust. 6 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Etap 2 obejmuje: 1. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektowo-kosztorysową Wymagane jest, aby zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności – tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1645 z późn. zm.) oraz posiadały wymagane certyfikaty. Wskazane z nazwy materiały i urządzenia podane w dokumentacji przetargowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w dokumentacji przetargowej. Minimalne wymagania materiałów i urządzeń równoważnych –zgodnie z PFU. Obliczona cena będzie miała charakter ryczałtowy. Wymagania dotyczące stosowania art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez Wykonawcę obowiązków dotyczących zatrudnienia. 4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane przez Zamawiającego a wymienione poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Niezależnie od obowiązku zapłaty kar umownych, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt j-l umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, skierowanie - do wykonywania czynności określonych w pkt 1 - osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, stanowić będzie podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 30.000,00 zł ( słownie :trzydzieści tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy z podziałem na Etap I i II realizacji zadania (traktowany pomocniczo).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach