Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej nr 4303E w Tomaszowie Mazowieckim ul. Mostowa

Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: Tomaszów Mazowiecki, ul. św. Antoniego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim
    ul. św. Antoniego 41 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    REGON: 59065355300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej nr 4303E w Tomaszowie Mazowieckim ul. Mostowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4303E ul. Mostowa” 3.2. Zakres prac wykonanie projektu budowlanego i utwardzenia dróg: a) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie PFU, b) Wykonanie robót budowlanych dla wskazanego zadania 3.3. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: 3.3.1. w zakresie projektowania - na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego, stanowiącego załącznik do SIWZ opracowanie dokumentacji projektowej tj. m.in. projektu budowlano - wykonawczego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem dokumentu zezwalającego na realizację inwestycji drogowej lub pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę dla każdego z asortymentów robót budowlanych zgodnie z zamieszczonym harmonogramem robót i etapowaniem budowy; • Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dokumentację projektową o której mowa powyżej, po uzyskaniu akceptacji projektu budowlanego przez Zamawiającego, • Wykonawca dokona etapowania projektu, uzyska dla każdego z etapów bądź asortymentów robót prawomocne, ostateczne decyzje umożliwiające realizację zadania w oparciu o projekty uzgodnione z Zamawiającym. • Wykonawca po zatwierdzeniu dokumentacji w stosunku do danej branży, etapu bądź asortymentu robót przez odpowiedni organ zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, ma obowiązek dostarczyć w/w dokumentacje do Zamawiającego, w formie pisemnej, w ilości 4 egz., Utrzymując w mocy wszystkie postanowienia, zapisy niniejszej specyfikacji jak i zapisy programu funkcjonalno-użytkowego • Wykonawca dokona wznowienia granic działek drogowych, w przypadku konieczności - odnowienie punktów osnowy geodezyjnej, podziału działek • Wykonawca dokona uzgodnień dokumentacji z Zamawiającym oraz uzyska niezbędne uzgodnienia i decyzje, opracuje kompletną dokumentację powykonawczą w zakresie umożliwiającym oddanie i dopuszczenie do użytkowania wykonanych robót budowlanych. 3.3.2. w zakresie wykonania robót budowlanych : wykonania robót polegających na rozbudowie dróg których mowa w SIWZ. Oraz w programie funkcjonalno-użytkowym tj:, • budowie polegającej na rozbudowie jezdni ciągu głównego polegającego na wymianie podbudowy, poszerzeniu jezdni, usunięciu kolizji, budowie wysp kanalizujących ruch, budowie wyniesionego przejścia dla pieszych • przebudowie ciągu pieszego • budowie ciągu rowerowego • odnowie nawierzchni na zatoce autobusowej • budowa kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do odbiornika • przebudowa infrastruktury kolidującej z ciągiem głównym • budowie oświetlenia ulicznego z wymianą istniejących opraw na oprawy tupu led - wykonanie nawierzchni dróg, o których mowa w dokumentacji projektowej, programie funkcjonalno-użytkowym oraz SIWZ. - wykonanie robót z zakresu branży instalacyjnej w tym budowie kanalizacji deszczowej, przebudowy wodociągów, sieci gazowej - przebudowie instalacji elektrycznych w tym budowie oświetlenia ulicznego, - przebudowie sieci teletechnicznych - przebudowie zatok autobusowych w tym ustawieniu wiat przystankowych oraz zorganizowanie miejsc dla postoju jednośladów, - ustawianiu oznakowania pionowego, - uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ, 3.5. Informacje szczegółowe: 1) Dalszy opis przedmiotu zamówienia wraz z technologią wykonania robót budowlanych określony został w dokumentach opisanych w pkt 3.4. SIWZ. 2) W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia: a) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy, b) zapewnienie zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż., c) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, d) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, e) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, f) przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca, w/w dokumenty dostarczy Zamawiającemu przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów, g) wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami przedstawiciela Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także z pozostałymi załącznikami, h) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie z korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. i) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu robót zatwierdzonego przez zamawiającego, na podstawie którego, inspektor nadzoru dokonywał będzie kontroli terminowości realizacji robót budowlanych, j) Odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy. k) Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. l) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych, zakupionych przez siebie i zgodnych z dokumentacją projektową. m) Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą (zgodną z wymogami zawartymi w STWiOR), opracowanie oraz uzgodnienie czasowej organizacji ruchu i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy robót. n) Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie. o) W celu wykonania robót budowlanych, po stronie Wykonawcy leży opracowanie niezbędnej dokumentacji oraz uzyskanie wszelkich opinii, decyzji i zezwoleń. p) Wykonanie projektu oznakowania i zabezpieczenia terenu prac (tymczasowa zmiana organizacji ruchu) leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty. q) Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy. r) W trakcie prac Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłej dostawy wody, energii oraz odbiorów nieczystości ciekłych i umożliwienia odbioru nieczystości stałych – jeżeli prace Wykonawcy będą miały wpływ na zaburzenie prawidłowości zaopatrzenia w w/w dostawy/usługi. s) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. t) Wykonawca ma obowiązek przedstawienia dokumentów, potwierdzających, że wbudowane materiały zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawa. u) Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. v) Prace polegające na przebudowie kolidującej infrastruktury, ciągu pieszego i ciągu rowerowego roboty należy wykonywać „pod ruchem” tj. zapewnić obsługę komunikacyjną dla mieszkańców 3) Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonywane w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wymaga się aby Wykonawca, na ciągach jezdnych i pieszych, układał robocze pomosty lub stosował metody wykonania pozwalające na ruch pieszy i zapewniające dojście do budynków. Wszelkie spory mogące wyniknąć z powstałej sytuacji będą rozstrzygane na indywidualnych spotkaniach, przy udziale przedstawicieli – Zamawiającego, Wykonawcy i mieszkańców posesji. W związku z powyższym, na podstawie dołączonej do SIWZ organizacji ruchu w zakresie dostosowanym do własnego planu i organizacji realizacji zadania, Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z opracowaną przez siebie i zatwierdzoną przez Starostę Powiatu oraz Zamawiającego, organizacją ruchu na czas budowy. Do nie przewidzianych, a wynikających z wprowadzonego sposobu przebudowy potrzeb lub związaną z technologią robót Wykonawca wykona, zatwierdzi i będzie aktualizował organizację ruchu na własny koszt, który należy ująć w wycenie robót. 4) Inspektor nadzoru wskaże materiały przydatne, które wykonawca zdemontuje bez uszkodzeń i przekaże Zamawiającemu oraz wskaże materiały nieprzydatne, które staną się własnością Wykonawcy i które będą musiały być zagospodarowane zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach na koszt wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach