Przetargi.pl
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Działy na dz. nr ewid. 82 i 101

GMINA CZARNOŻYŁY ogłasza przetarg

  • Adres: 98-310 Czarnożyły, 48
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438416805 , fax. 438416281
  • Data zamieszczenia: 2024-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CZARNOŻYŁY
    48
    98-310 Czarnożyły, woj. łódzkie
    tel. 438416805, fax. 438416281
    REGON: 730934619
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Działy na dz. nr ewid. 82 i 101
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Działy na dz. nr ewid. 82i 101” o długości: 998, 58 mb Zakres robót obejmuje w szczególności:- roboty przygotowawcze - roboty ziemne - roboty w zakresie podbudowy drogi (m.in. profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne) - roboty w zakresie nawierzchni drogi (poprzez ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - jezdnia o długości 998,58 mb oraz o szerokości 5,0 m- roboty wykończeniowe, m.in. regulacja pionowa urządzeń podziemnych w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia - roboty w zakresie poboczy - obustronne pobocza na długości jezdni 998,58 mb- wykonanie oznakowania - zapewnienie organizacji ruchu na czas robótDo zadań Wykonawcy należy również: - dostawa i montaż dwóch tablic informacyjnych o wymiarach 180x120 cm na stelażu lub słupkach ze stali nierdzewnej/ ocynkowanej proszkowo - tablice informujące o dofinansowaniu zadania - wykonanie dokumentacji powykonawczej - obsługa geodezyjna oraz przeprowadzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej- dostawa i montaż progu zwalniającego w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia.Przedmiot zamówienia obejmuje również poniesienie kosztów naprawy dróg gminnych, użytkowanych w związku z realizacją inwestycji w ilości 300 (słownie: trzysta) ton betonu asfaltowego ułożonego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego wraz z przygotowaniem nawierzchni przez frezowanie korekcyjne, czyszczenie i skropienie emulsją, obsypanie poboczy destruktem z frezowania wraz z ścinką zawyżonych poboczy, oznakowaniem poziomym w miejscach remontowanych odcinków dróg.4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1. Składają się na niego następujące dokumenty:1) dokumentacja projektowa 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),3) Przedmiar robót,Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.3. 1), STWiORB i przedmiarze robót. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach