Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej nr 4102W ul. Górnej na odc. dł. ok. 1500 mb w m. Radonice i Żukówka, gm. Błonie

Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Poznańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 221 380 , fax. 227 221 380
  • Data zamieszczenia: 2020-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim
    ul. Poznańska 300
    05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 221 380, fax. 227 221 380
    REGON: 14900974000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.pwz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej nr 4102W ul. Górnej na odc. dł. ok. 1500 mb w m. Radonice i Żukówka, gm. Błonie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 .„Rozbudowa drogi powiatowej nr 4102W ul. Górnej na odc. dł. ok. 1500 mb w m. Radonice i Żukówka, gm. Błonie” w zakresie: 1) Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, wycinka drzew, karczowanie pni, krzaków, rozbiórka ogrodzeń, bram i furtek, demontaż studni zasilającej budynek w wodę utylizacja materiałów z rozbiórki). 2) Roboty rozbiórkowe: - mechaniczne rozebranie nawierzchni/podbudowy z kruszywa w ilości ok.3360 m2 - mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej w ilości ok.3040 m2 - rozebranie nawierzchni betonowej, z kostki bet., z płyt bet. w ilości ok. 320 m2 - rozbiórka obrzeży wraz z ławą w ilości ok. 100 m - frezowanie nawierzchni bitumicznej o pow. ok. 5600 m2 - wywóz materiału z rozbiórki w ilości. ok. 1130 m3 3) Roboty ziemne: - odhumusowanie, korytowanie w ilości ok. 3228 m3 - nasyp w ilości ok. 150 m3 4) Podbudowy: - warstwa stabilizacji Rm=2,5MPa gr. 20 cm – w ilości 3050 m2 - warstwa kruszywa łamanego gr. 20 cm – 2850 m2 - warstwa odsączająca pospółka gr. 10 cm – 47 m2 - warstwa stabilizacji Rm=2,5MPa gr. 10 cm – w ilości 2417 m2 5) Nawierzchnia bitumiczna: - oczyszczenie i skropienie o pow. ok. 20 450 m2 - podbudowa AC 22P gr.8 cm o pow. ok. 2850 m2 - wiążąca AC 16 W gr. 6 cm o pow. ok.2850 m2 - siatka z włókna szklanego o pow. ok. 6470 m2 - ścieralna AC 11 S gr. 5 cm o pow. ok. 8800 m2 - wyrównawcza AC16W gr. 3-5 cm o pow. 5950 m2 6) Nawierzchnia chodników z kostki bet. bezfazowej gr. 6 cm o pow. ok. 2370 m2 7) Nawierzchnia zjazdów z kostki bet. gr. 8 cm o pow. ok. 1435 m2 8) Pobocza z kruszywa łamanego gr. 10 cm o pow. ok. 1415 m2 9) Krawężniki betonowe drogowe 15x30 cm wtopione i najazdowe na ławie betonowej o łącznej dł. ok. 1580 m 10) Opornik betonowy 12x25 cm o łącznej dł. ok. 2360 m 11) Obrzeża betonowe 8x30 cm o dł. ok. 1245 m 12) Ściek uliczny przykrawężnikowy i podchodnikowy o dł. ok. 1255 m 13) Przebudowa przepustu w km 1+391,00: - wykopy w ilości ok. 12 m3 - przygotowanie rury istniejącej do wydłużenia – 1 szt. - kanały z rur WIPRO DN 800 o łącznej dł. ok. 2,5 m - zasypka przepustu materiałem dowiezionym w ilości ok. 25 m3 - umocnienie wlotu i wylotu przepustu brukiem kamiennym na betonie C20/25 gr. 10 cm w ilości ok. 18 m2. - monolityczna ściana żelbetowa DN800 wraz z posadowieniem w ilości 1 szt. - odwodnienie wykopu i palisada z pali śr. 10-12 cm w ilości ok. 6 m 14) Kanalizacja deszczowa i drenaż: - wykopy w ilości ok. 1451 m3 - wywóz nadmiaru ziemi w ilości ok. 945 m3 - kanały z rur litych PVC SN8 DN 200 o łącznej dł. ok. 224,5 m - kanały z rur strukturalnych PP SN8 perforowanych z filtrem PP DN 200 o łącznej dł. ok. 383 m - kanały z rur strukturalnych PP SN8 DN 300 o łącznej dł. ok. 410 m - studnie rewizyjne z PP śr. 425 mm w ilości 26 szt. - studnie rewizyjne z PP śr. 600 mm w ilości 2 szt. - studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1000 mm w ilości 6 szt. - studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1200 mm w ilości 11 szt. - studnie ściekowe uliczne śr. 500 mm w ilości 33 szt. - zasypka i obsypka rurociągu materiałem dowiezionym w ilości ok. 1011 m3 - złoża filtracyjne wykonywane mechanicznie w ilości ok. 258 m3 - ułożenie geowłókniny filtracyjne 110g/m2 w ilości ok. 1600 m2 - odwodnienie wykopu i inspekcja kamerą wizyjną dł. ok. 1017 m - prefabrykowana zbrojona ścianka wylotu DN 200 w ilości 21 szt. - prefabrykowana zbrojona ścianka wylotu DN 300 w ilości 1 szt. 15) Sieć gazociągowa – przebudowa przyłącza: - wyłączenie gazu, demontaż urządzeń – 1 kpl. - wykopy w ilości ok. 536 m3 - wywóz nadmiaru ziemi w ilości ok. 194 m3 - zasypka z zagęszczeniem wykopów w ilości ok. 342 m3 - rurociągi z rur PE, 100 RC, SDR 11, DN25x3,0mm o łącznej dł. ok. 16 m - rurociągi z rur PE, 100, SDR 11, DN63x5,8mm o łącznej dł. ok. 520 m - rury osłonowe o śr. 90 mm w ilości ok. 5 m - połączenia elektrooporowe rur śr. 63 mm w ilości ok. 30 szt. - połączenia rur stal/PE w ilości ok. 21 szt. - oznakowanie trasy gazociągu drutem identyfikacyjnym i taśmą o dł. 536 m - przedmuchanie oraz próba szczelności o łącznej dł. ok. 536 m - nagazowanie wykonanej sieci gazowej – 1 kpl. 16) Rów drogowy: - wykopy w ilości ok. 735 m3 - wywóz nadmiaru ziemi w ilości ok. 694 m3 - umocnienie skarp i dna rowu płytami EKO w ilości ok. 100 m2 - kruszywo naturalne 31,5/62 w dnie rowu o gr. 20 cm w ilości ok. 208 m2 - kanały z rur PP SN8 DN 315 o łącznej dł. ok. 19 m - kanały z rur PP SN8 DN 400 o łącznej dł. ok. 83 m - studnie rewizyjne z PP śr. 600 mm w ilości 3 szt. - zasypka i obsypka rurociągu materiałem dowiezionym w ilości ok. 41 m3 - prefabrykowana zbrojona ścianka wylotu DN 300 w ilości 12 szt. 17) Oznakowanie pionowe i poziome (demontaż słupków i tablic znaków – 11 szt. ustawienie słupów znaków – 7 szt. Przestawienie istniejącego oznakowania pionowego – 6 szt. montaż znaków – 10 szt. malowanie oznakowania poziomego grubowarstwowego – ok. 185 m2) 18) Rekultywacja terenu (humusowanie z obsianiem) w ilości ok. 2500 m2 19) Przeniesienie kapliczki w ilości 1 szt. 20) Dostosowanie wysokościowe hydrantów oraz zaworów wodociągowych i gazowych w ilości ok. 4 szt. 21) Umocnienie skarp i dna rowu płytami EKO w ilości 13 m2. 22) Wykonanie schodów terenowych – 3 kpl. 23) Obsługa geodezyjna w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca wykaże „roboty budowlane” określone w art. 4 § 1 ust. 2 pkt 3 a SIWZ. - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca wykaże „roboty budowlane” określone w art. 4 § 1 ust. 2 pkt 3 b SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach