Przetargi.pl
„Rozbudowa drogi powiatowej nr 1913E w miejscowości Zdzieszulice Górne od km 0+000 do km 0+815,00”.

Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, Lipowa 67A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 632 79 14 , fax. 44 632 79 22
  • Data zamieszczenia: 2022-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie
    Lipowa 67A
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 44 632 79 14, fax. 44 632 79 22
    REGON: 590653601
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat-belchatowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1913E w miejscowości Zdzieszulice Górne od km 0+000 do km 0+815,00”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1913E w miejscowości Zdzieszulice Górne od km 0+000 do km 0+815,00.2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:Zakres robót budowlanych obejmuje m. in.: wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych, budowa ścieżki pieszo-rowerowej, budowa chodników w rejonie przystanków, budowa nawierzchni jezdni, przebudowa zjazdów, wykonanie zjazdów, przebudowa przepustu pod drogą, przebudowa rowu przydrożnego oraz konserwacji systemu odwodnienia drogi, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, rozbiórka i budowa linii napowietrznej 0,4kV, oraz przebudowa przyłącza kablowego 0,4kV, oraz przebudowa przyłączy kanalizacji sanitarnej.Dokładny zakres robót znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej.UWAGA: Ofertę należy sporządzić w oparciu o Projekt Budowlany i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – przedmiar robót należy traktować jako pomocniczy. W ofercie należy dodatkowo doliczyć koszt wykonania badań wskaźnika zagęszczenia gruntu, a w przypadku uzyskania nieprawidłowych wyników z ww. badań, należy doliczyć koszt wymiany gruntu celem uzyskania prawidłowego wskaźnika gruntu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium zgodnie z art. 97 i art. 98 ustawy Pzp:1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).2) Termin wniesienia wadium upływa dnia 08.08.2022 r., godz. 11:00.3) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 06.09.2022 r.4) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Santander, numer rachunku 61 1090 2705 0000 0001 4766 5539. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,c) kwotę gwarancji/poręczenia,d) termin ważności gwarancji/poręczenia,e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczący:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie wykształcenia i kwalifikacji zawodowej, jeżeli:wykonawca dysponuje osobami do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi oraz robotami branży instalacyjnej, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, uprawnień budowlanych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.:- co najmniej jedną osobę na stanowisku Kierownika budowy posiadającego stosowne wykształcenie i uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów oraz Kierownika robót w branży instalacyjnej zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia,- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,kierownik budowy kierował 3 robotami budowlanymi polegającymi na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o długości łącznie nie mniej niż 3 km oraz o wartości łącznie co najmniej 2 000 000 zł brutto,orazkierownik robót branży instalacyjnej kierował 3 robotami branży instalacyjnej polegającymi na budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci elektroenergetycznej lub elektrycznejorazkierownik robót branży instalacyjnej kierował 3 robotami branży instalacyjnej polegającymi na budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej;b) zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia zawodowego, jeżeli:w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał przynajmniej 3 roboty budowlane polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o długości łącznie nie mniej niż 3 km oraz o wartości łącznie co najmniej 2 000 000 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty miejsca wykonania, oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,c) zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie potencjału technicznego, jeżeli:będzie dysponować narzędziami lub urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, zgodnie z poniższym wykazem:- układarka do układania mieszanek min. - asfalt. - 1 szt.,- zestaw walców: ogumionych – min. 1 szt., stalowych wibracyjnych – min. 2 szt., łącznie 3 szt.,- samochody samowyładowcze z przykryciem – min. 4 szt.,- skrapiarka – 1 szt.,- szczotka mechaniczna – 1 szt.,- frezarka – 1 szt.- koparko-ładowarka – min 1 szt.,- zagęszczarka – min 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach