Przetargi.pl
Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Białebłoto - Stara Wieś

Gmina Brańszczyk ogłasza przetarg

  • Adres: 07-221 Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6794040 w. 47 , fax. 029 6794040
  • Data zamieszczenia: 2014-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brańszczyk
    ul. Jana Pawła II 45 45
    07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie
    tel. 029 6794040 w. 47, fax. 029 6794040
    REGON: 55066782400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.branszczyk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Białebłoto - Stara Wieś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - klasyfikacja drogi - droga gminna klasy D (dojazdowa), - szerokość projektowanego pasa drogowego 15,0 m, - szerokość warstwy ścieralnej - 5,00 m, - pobocza obustronne szerokości 1,0 m,- prędkość projektowa 50 km/h, - spadek poprzeczny jezdni na prostej i na łukach poziomych R500 - daszkowy 2%, - konstrukcja nawierzchni na obciążenie ruchem KR1, Przekrój poprzeczny. Zastosowano przekrój drogowy. Szerokość jezdni (warstwy ścieralnej) 5,0 m. Pobocza z mieszanki kruszywa łamanego o szerokości 1,00 m, spadek poprzecznym poboczy na odcinkach prostych i łuku R500 8% w kierunku przeciwnym do osi jezdni zgodnie z przekrojami normalnymi (Rys. nr 3). Zjazdy zlokalizowane zgodnie z planem zagospodarowania (Rys. nr 2), spadek zmienny w zależności od istniejącego zagospodarowania. Plan sytuacyjny. Przebudowę drogi projektuje się istniejącym śladem z korektami profilu podłużnego i poprzecznego, uwzględniając istniejące zagospodarowanie pasa drogowego i terenu przyległego. Dla potrzeb opracowania przyjęto pikietaż roboczy od km 0+000 na krawędzi drogi gminnej Białebłoto - Stara Wieś - Białebłoto - Kurza. Z uwagi na większą zajętość elementów istniejącej drogi w stosunku do obecnego stanu ewidencyjnego pasa drogowego projektuje się jego poszerzenie do 15,0 m zgodnie z ze stanem istniejącym i warunkami technicznymi. W km 0+213,70 zlokalizowany jest zjazd publiczny o konstrukcji jak droga gminna. Lokalizację drogi, parametry łuków poziomych i wymiary charakterystyczne pokazano na projekcie zagospodarowania terenu (Rys. nr 2). Rozwiązanie wysokościowe. Niweletę osi jezdni zaprojektowano z uwzględnieniem istniejącego zagospodarowania, przy jednoczesnym zapewnieniu spływu wód opadowych do rowów przydrożnych. Spadki podłużne i łuki pionowe oznaczono na przekroju podłużnym (Rys. nr 4), spadki poprzeczne przedstawiono na przekrojach normalnych (Rys. nr 3) Konstrukcja nawierzchni. Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni i zjazdu bitumicznego: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR-1 o gr. 4, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W dla KR-1 o gr. 5 cm, - uzupełnienie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, - istniejąca podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po wyprofilowaniu 15-20 cm, - istniejące podłoże gruntowe stabilizowane mechanicznie, Z uwagi na zakładane korekty przekroju podłużnego i poprzecznego przewidziano uzupełnienie istniejącej podbudowy z kruszywa naturalnego kruszywem łamanym do projektowanych profili. Łączna grubość konstrukcji jezdni wynosi 39-44 cm. Na zjeździe indywidualnym zaprojektowano wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm o gr. warstwy 20 cm po zagęszczeniu. Projektowana konstrukcja przy ewentualnym wzroście natężenia ruchu ciężkiego umożliwia w przyszłości podniesienie nośności konstrukcji do wyższej kategorii poprzez zwiększenie grubości pakietu warstw z betonu asfaltowego. Odwodnienie Odwodnienie nawierzchni projektuje się jako powierzchniowe przez spływ wody opadowej do istniejących rowów odparowujących (do oczyszczenia). Z uwagi na kategorię drogi (KDD) nie są wymagane urządzenia do podczyszczania ścieków z jezdni i nie stanowią one zagrożenia dla środowiska. Technologia robót. Szczegółowo technologię robót przedstawiono w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących odrębne opracowanie. Zabezpieczenie robót. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI W GRANICACH OPRACOWANIA. - powierzchnia warstwy ścieralnej jezdni z betonu asfaltowego - 1215,8 m2 - powierzchnia poboczy z mieszanki kruszywa łamanego - 455,0 m2 - powierzchnia zjazdów z mieszanki kruszywa łamanego - 5,3 m2 Powierzchnia zagospodarowania łącznie 1676,1 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.branszczyk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach