Przetargi.pl
Rozbudowa drogi gminnej nr 030919C w miejscowości Korytowo, gm. Bukowiec, na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1275C do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1282C

Gmina Bukowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 86122 Bukowiec, ul. Ceynowy
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 309 310 , fax. 523 309 312
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bukowiec
    ul. Ceynowy 14
    86122 Bukowiec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 309 310, fax. 523 309 312
    REGON: 53155900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-bukowiec.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi gminnej nr 030919C w miejscowości Korytowo, gm. Bukowiec, na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1275C do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1282C
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zadania jest rozbudowa drogi gminnej nr 030919C w miejscowości Korytowo, gm. Bukowiec, na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1275C do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1282C. Długość modernizowanej drogi wynosi 1316,23 m (wg założonej kilometracji). Inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie świeckim, na terenie gminy Bukowiec, w miejscowości Korytowo. W skład zadania inwestycyjnego wchodzą: rozbiórka elementów dróg, wycinka kolidujących drzew i krzewów, przestawienie kolidujących ogrodzeń, przestawienie kolidujących z drogą elementów istniejącej infrastruktury (istniejący hydrant i zdrój), przebudowa istniejących skrzyżowań z drogami powiatowymi, wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej, wykonanie robót ziemnych, wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV pod konstrukcję nawierzchni, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5Mpa, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm, wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej i betonu asfaltowego, wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej, wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mastyksowo-grysowej (SMA), wykonanie przystanku autobusowego z peronem, wykonanie obustronnych gruntowych poboczy o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu (budowę oznakowania aktywnego na przejściu dla pieszych; budowę oświetlenia przejścia dla pieszych), regulacja istniejących zaworów wodociągowych, studni telekomunikacyjnych i kanalizacyjnych, wykonanie lub renowacja rowów przydrożnych, wykonanie robót wykończeniowych. 3.2 Tam, gdzie na rysunkach, w SST, Przedmiarach Robót, Kosztorysie ofertowym lub Opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ÷ 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie ze zgłoszeniem robót budowlanych i Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w/w dokumentach. Wszelkie materiały użyteczne z rozbiórki przewidziane do ponownego wbudowania, w szczególności: destrukt asfaltowy, kostka betonowa, płytki betonowe, krawężniki betonowe, znaki drogowe stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca przetransportuje je oraz złoży we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ramach wynagrodzenia ustalonego w umowie. Materiały rozbiórkowe wskazane przez Zamawiającego Wykonawca ułoży na dostarczonych przez siebie paletach, które zabezpieczone zostaną przed ich dekompletacją. Pozostałe materiały należy usunąć poza teren budowy z zachowaniem zasad wynikających z przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 1987 z późn. zm.). 3.4 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został za pomocą projektu technicznego, szczegółowych specyfikacji technicznych oraz przedmiaru robót opracowanych przez Biuro Projektów Drogowych M STUDIO Maciej Wojnowski, ul. Gen. W. Sikorskiego 1/17c, 86-100 Świecie. Załączona dokumentacja stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Roboty realizowane będą na podstawie poniższych dokumentów: 1. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, pismo nr WOO.4240.1062.2016.DM.2 z dnia 10.03.2017 r., opinia w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, 2. Gmina Bukowiec, pismo nr RRiB.6220.65.7.2016.RS z dnia 19.05.2017 r., decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, 3. Orange Polska S.A., pismo nr 18647/TODDWBU/U11/2017 z dnia 22.03.2017 r., uzgodnienie, 4. Zakład Gospodarki Komunalnej w Bukowcu, pismo nr ZGK-7012.10.2017.MT z dnia 02.03.2017 r., uzgodnienie, 5. Zakład Gospodarki Komunalnej w Bukowcu, pismo nr ZGK-7012.32.2017.MT z dnia 06.06.2017 r., uzgodnienie, 6. Powiatowy Zarząd Dróg w Świeciu, pismo nr PZD 434/25/2017 L. dz. 139/11/MK z dnia 07.03.2017 r., uzgodnienie przebudowy skrzyżowań, 7. Gmina Bukowiec, pismo z 05.2017, uzgodnienie projektu (branża drogowa), 8. Gmina Bukowiec, pismo nr RRiB.7225.16.2017.RS z 06.06.2017, uzgodnienie projektu (branża kanalizacyjna), 9. Gmina Bukowiec, pismo nr RRiB.7225.17.2017.RS z 06.06.2017, uzgodnienie projektu (branża wodociągowa), 10. Powiatowy Zarząd Dróg w Świeciu, pismo nr PZD 434/50/2017 L. dz. 379/11/MK z dnia 13.06.2017 r., uzgodnienie projektu (branża kanalizacyjna), 11. Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Świeciu, protokół nr WGK.I.ZUD.6630.216.2017 z dnia 14.06.2017 r., uzgodnienie. "Zamawiający informuję, że w kosztach ogólnych inwestycji należy uwzględnić m. in.: - koszt wykonania zniszczenia 2 siedlisk mazurka i sikory oraz 1 siedliska sierpówki, wywieszeniem w ramach kompensacji 4 skrzynek lęgowych typu A oraz opracowaniem sprawozdań i przekazaniem ich do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Bydgoszczy (zgodnie z decyzją nr WOP.6401.1.105.2017.RS z dnia 21.07.2017 r.) - wszystkie koszty realizacji zapisów wynikających z zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego opinii, uzgodnień, decyzji i wytycznych Informujemy również, że ilekroć w zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego opiniach, uzgodnieniach, decyzjach i wytycznych użyto sformułowania "Inwestor zobowiązany jest..." należy przez to rozumieć przyszłego Wykonawcę robót."
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20.000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BS Świecie - O/Bukowiec 21 8168 0007 0000 8471 2000 0003 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej, dokument wadium należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię dołączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. - posiadania wiedzy i doświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - załącznik nr do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 6 do SIWZ; 3) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z treścią załącznika nr 5 SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach