Przetargi.pl
Rozbudowa drogi gminnej do Kadzionki.

Gmina Koronowo ogłasza przetarg

  • Adres: 86010 Koronowo, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 826 400 , fax. 523 826 401
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koronowo
    Plac Zwycięstwa 1
    86010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 826 400, fax. 523 826 401
    REGON: 9235066500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi gminnej do Kadzionki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie drogi gminnej do Kadzionki (050108C) – odcinek km 0 + 996,39 w technologii betonu wałowanego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze – odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, – usunięcie drzew i krzaków, karczowanie pni, oczyszczenie terenu, wywóz materiałów z karczowania na składowisko wskazane przez Inwestora, – mechaniczne usunięcie warstwy humusu wraz z wywozem na wysypisko, – rozebranie jezdni z kruszywa i nawierzchni asfaltowej, – likwidacja oznakowania pionowego z odwiezieniem na składowisko Inwestora – odległość do 10 km. 2) Roboty ziemne – wykonywanie wykopów z transportem gruntu i utylizacją, – formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0m, 3) Odwodnienie korpusu drogowego - budowa przepustu drogowego: wykonanie wykopu, fundamentu z kruszywa, podkładu z betonu niekonstrukcyjnego pod umocnienie wlotu i wylotu, ułożenie kamienia łamanego na betonie oraz izolacji nad przepustem z geowłókniny i geomembrany, montaż przepustu z rur HDPE o śr. wew. 60 cm, zasypanie wykopu wraz z zagęszczeniem, - odtworzenie rowów przydrożnych, w miejscach, w których będzie to niemożliwe wzdłuż jezdni wykonanie ścieków drogowych. 4) Podbudowy – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i zjazdów, – wykonanie podłoża z kruszywa łamanego gr. 20 cm, warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym, 5) Nawierzchnie – wykonanie warstwy nawierzchniowej z betonu wałowanego gr 18 cm, – wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej, – wykonanie poboczy gruntowych umocnionych kruszywem gr. 15 cm i szer. 0,75 m, na odcinku z projektowaną barierą ochronną o szer. 1,0 m. 6) Roboty wykończeniowe – umocnienie dna rowu – kaskada z narzutu kamiennego na zaprawie betonowej 7) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu – oznakowanie poziome nawierzchni, – przymocowanie tablic znaków drogowych – przymocowanie słupków do znaków drogowych z rur stalowych, – montaż barier ochronnych stalowych. 8) Elementy ulic – montaż oporników betonowych na zjazdach na ławach betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej. 9) Wykonanie zjazdu nie ujętego w dokumentacji projektowej (zmiana nieistotna) – zgoda zarządcy drogi – wykonanie zjazdu do działki nr 2/5. 10) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, 11) Wszystkie prace budowlane, zgodnie z wytycznymi zawartymi w uzgodnieniach branżowych oraz koszty z nich wynikające, np.: koszty nadzoru właścicielskiego przy pracach w strefie sieci telekomunikacyjnej. 12) Wykonawca w ramach wykonania robót zobowiązany jest do: - sporządzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych zatwierdzeń; - zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem wraz z ich ustawieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), 2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt III,3) ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3). 5) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, Zamawiający , z zastrzeżeniem art. 24 aa uPzp, zbada czy nie zachodzą wobec innych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 uPzp oraz podstawy wykluczenia przewidziane w art. 24 ust. 5 uPzp, które wskazane zostały przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w siwz, 6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 7) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 8) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 9) Wymagania Zamawiającego, dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę. 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3A uPzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z siwz, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. Z 2016 r. , poz. 1666, dalej kp.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane z: - obsługą sprzętu mechanicznego, - wykonywaniem prac w zakresie podbudowy drogi i nawierzchni z betonu wałowanego. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. 2) dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w ppkt 1) czynności polegać będzie na: a) etapie składania ofert – Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym, b) na etapie realizacji umowy – w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy wykonawca złoży oświadczenie o ilości osób zatrudnionych przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania poszczególnych czynności określonych w rozdziale III, pkt 11, ppkt 1) siwz. W razie zaistnienia potrzeby (nie później niż na 5 dni przed przystąpieniem do realizacji danych czynności określonych w rozdziale III, pkt 11, ppkt 1) siwz ww. oświadczenie będzie podlegać modyfikacji/aktualizacji w zakresie ilości zatrudnionych osób do wykonania przedmiotowych czynności. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia zastrzega możliwość żądania przedłożenia: - wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących czynności wskazane w pkt III.11.1) siwz wtaz ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę, wymiaru czasu pracy i określeniu czynności wykonywanych przez poszczególne osoby, - druków RCA, dot. każdego pracownika (zanonimizowane – zawierające tylko imię, nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy i kod tytułu ubezpieczenia), - zanonimizowanych umów o pracę (zanonimizowane tj. zawierające tylko nazwę pracodawcy, imię, nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach