Przetargi.pl
Rozbudowa drogi gminnej 101403E w Łękińsku i w Wolicy oraz drogi gminnej 101361E w Łękińsku wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia do użytkowania bez sprzeciwu

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2016-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi gminnej 101403E w Łękińsku i w Wolicy oraz drogi gminnej 101361E w Łękińsku wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia do użytkowania bez sprzeciwu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej 101403E w Łękińsku i w Wolicy oraz drogi gminnej 101361E w Łękińsku wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia do użytkowania bez sprzeciwu. 2. Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu: Powierzchnia jezdni SMA - 11 577 m2 Powierzchnia ścieżki rowerowej z kostki (bez zjazdów) 5441 m2 Powierzchnia zjazdów 758 m2 Powierzchnia drogi asfaltowej i chodników do rozbiórki - 5064 m2 Powierzchnia pobocza utwardzonego destruktem gr 10 cm 1 668 m2 Powierzchnia lasu do wycięcia i wykarczowania 13 780 m2 Powierzchnia humusowania i obsiania trawą 8 740 m2 Długość krawężnika betonowego do rozbiórki 41 mb Długość istniejącego krawężnika betonowego do obniżenia na wys +3 cm - 13 mb Długość krawężnika betonowego 30 x 15 na ławie betonowej 2 615 mb Długość przepustu D500 na ławie betonowej 3 mb Długość przepustu D400 na ławie betonowej 353 mb Przyczółki betonowe prefabrykowane 150x25x110 cm 92 szt 3. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem m.in.: - Wykonanie rozbiórki istniejących elementów jezdni - Wykonanie robót ziemnych, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej - Wykonanie wycinki drzew i krzewów z terenów przeznaczonych pod pas drogowy. Drewno pozyskane z wycinki należy przewieźć i złożyć w sposób uporządkowany na terenie oczyszczalni ścieków w Łękińsku oraz 1) Wykonanie jezdni: Jezdnia szerokości 5 m, spadek daszkowy ograniczona krawężnikami betonowymi 15 x 30 na ławie betonowej z oporem z bet C16/20. Warstwę ścieralną należy wykonać z asfaltobetonu SMA 11 grubości 6 cm. Warstwę Wiążącą należy wykonać z asfaltobetonu półścisłego AC 16W grubości 10 cm. Podbudowę zasadniczą należy wykonać z betonu asfaltowego otwartego AC 32P grubość warstwy 10 cm. Podbudowę pomocniczą należy wykonać z tłucznia łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm. Warstwę odcinającą mrozoodporną należy wykonać z betonu C8/10 o grubości 20 cm. 2) Wykonanie ścieżki rowerowej: Ścieżka rowerowa zamknięta obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej z oporem z betonu C16/20. Nawierzchnię należy wykonać z kostki betonowej bezfazowej typu behaton gr 8 cm barwionej w masie na cały przekroju, koloru czerwonego na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm. Podbudowę należy wykonać z chudego betonu C8/10 grubości 10 cm i warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm. 3) Wykonanie zjazdów: Konstrukcja zjazdów zamknięta obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej z oporem. Nawierzchnię należy wykonać z kostki betonowej bezfazowej typu behaton gr 8 cm barwionej w masie na cały przekroju, koloru czerwonego na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm. Podbudowę należy wykonać z chudego betonu C8/10 grubości 20 cm i warstwy odsączającej z piasku grubości 15 cm. Tył zjazdu należy zamykać krawężnikiem betonowym 15x30 cm na płask na ławie betonowej z oporem z betonu C16/20. Uwaga: wszystkie podane grubości warstw konstrukcyjnych dotyczą grubości po zagęszczeniu 4) Wykonanie stałej organizacji ruchu wraz z wdrożeniem 5) Wykonanie rowów przydrożnych z profilowaniem, utwardzeniem przyczółków i obsianiem trawą. 6) Wykonanie robót porządkowych, profilowaniem terenu, obsianiem trawą. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - dokumentacja techniczna - dodatek nr 11 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - dodatek nr 8 do SIWZ, - przedmiar robót - dodatek nr 3 do SIWZ oraz wymagania szczególne przedstawione w SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 6 do SIWZ. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie materiałem pomocniczym. 5. Warunki szczególne realizacji zamówienia: 1) Zamawiający nie dopuszcza wbudowania kostek betonowych, krawężników betonowych, obrzeży z wykwitami technologicznymi, zabrudzeniami substancjami ropopochodnymi, przebarwieniami, zarysowaniami i uszczerbieniami. Elementy niespełniające tych wymogów będą odrzucone. 2) Wszystkie kostki betonowe muszą być barwione w masie na całym przekroju. Kostki kolorowe winny mieć intensywną barwę (kostki czerwone - ciemnoczerwony). Elementy niespełniające tych wymogów będą odrzucone. 3) Wykonanie wszelkich robót rozbiórkowych istniejących elementów, wycinka zieleni, utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wbudowania, odtworzeń nawierzchni po przekopach do stanu co najmniej zgodnego z pierwotnym, zapewnienie prawidłowego odwodnienia wykopów na czas prowadzonych prac, leży po stronie Wykonawcy. 6. Obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca wykona we własnym zakresie doprowadzenie wody i energii elektrycznej w obrębie placu budowy. Koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej i elektrycznej oraz koszt zamontowania liczników, elektrycznych i wody, koszt tymczasowego składowania materiałów pochodzących z rozbiórki ponosić będzie Wykonawca. b) Zapewnienie kontenera - biura budowy, c) Wykonawca w trakcie trwania umowy zobowiązuje się przestrzegać obowiązków nałożonych na Zamawiającego a wynikających z odrębnych decyzji - np. pozwolenia wodnoprawnego, decyzji środowiskowych, pozwoleń zezwoleń na realizację itp. d) Przygotowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz poniesienie kosztów wykonania tej dokumentacji leży po stronie Wykonawcy. Organizację ruchu należy wykonać w sposób zapewniający dogodny objazd dla ruchu ciężkiego i autobusowego oraz osobowego. W trakcie trwania prac należy zapewnić dojazd do posesji, lasu służbom leśnym i osobom prywatnym. Zamawiający przewiduje możliwość całkowitego zamknięcia drogi dla ruchu drogowego pod warunkiem zapewnienia dojazdu do lasu. e) Wykonawca odtworzy wszystkie punkty osnowy geodezyjnej i zniszczone graniczniki. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca zlokalizuje wszystkie istniejące graniczniki wzdłuż pasa drogowego i potwierdzi protokolarnie ich istnienie/lub ich brak z właścicielem nieruchomości zlokalizowanych wzdłuż pasa drogowego. W przypadku nie dopełnienia tego obowiązku zaspokojenie przyszłych roszczeń właścicieli działek z tytułu odtworzenia ograniczników spoczywa na Wykonawcy. f) Wszelkie elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użytku w ocenie Zamawiającego Wykonawca oczyści poukłada na paletach, zafoliuje, przewiezie i złoży (wraz z paletami bez dodatkowego wynagrodzenia) w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Materiał winien być posegregowany kolorystycznie, rozmiarowo, według typu itp. Pozostałe materiały z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania, nadmiar gruntu, gruz Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo na etapie prowadzenia robót do dookreślenia materiałów jakie Wykonawca winien przekazać. Elementy zniszczone podczas robót, a przeznaczone do ponownego wbudowania (włazy, studzienki, zasuwy, obrzeża, kostka itp.) Wykonawca winien jest wymienić na nowe na swój koszt lub zostanie mu to potrącone z należnego wynagrodzenia. g) Wszelkie prace nad czynnymi sieciami, w szczególności kolizje Wykonawca będzie wykonywał za uprzednim powiadomieniem gestorów sieci, na ich warunkach i na swój koszt. h) Przed wejściem na plac budowy Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną w wersji elektronicznej na płycie CD dla terenów, na których będą prowadzone roboty, ze szczególnym uwzględnieniem terenu pasa drogowego przejętego na mocy decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Dokumentację fotograficzną Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z pierwszą fakturą częściową na zrealizowane roboty. i) Wykonawca na swój koszt zapewni wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej i laboratoryjnej inwestycji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia własnej jednostki laboratoryjnej celem przeprowadzenia badań kontrolnych. j) Wykonawca zapewnia, że wykonywane roboty i towarzyszące im instalacje nie spowodują szkód lub zakłóceń w połączeniach komunikacyjnych takich, jak drogi powiatowe, gminne, lokalne. Wykonawca weźmie zwłaszcza pod uwagę ograniczenia dotyczące dopuszczalnego ciężaru lub obciążenia przy wyborze tras dojazdowych i rodzaju pojazdów dostawczych. k) Wszelkie działania i zachowania, które Wykonawca uważa za konieczne i niezbędne w celu ochrony lub wzmocnienia odcinków dróg będą podjęte na koszt Wykonawcy. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wszelkich w/w działaniach, które zamierza podjąć, przed przystąpieniem do ich realizacji. Wszelkie naprawy szkód spowodowanych na drogach, mostach w wyniku transportu materiałów, maszyn i urządzeń dokonane będą na koszt Wykonawcy. l) Zapewnienie stałego nadzoru ornitologicznego. 7. Wymagania dotyczące dokumentacji odbiorowej - Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji odbiorowej oddzielnie dla każdej branży w dwóch egzemplarzach (dla branży drogowej w 1 egz.) zawierającej: a) Pozwolenie na użytkowanie/zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, /zatwierdzenie wdrożonej organizacji ruchu itp. w zależności od specyfiki danej branży - opcjonalnie b) kserokopia decyzji o pozwoleniu na budowę, zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zgłoszeń zamiaru wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub innych dokumentów sankcjonujących wydanie zgody na wykonanie robót budowlano montażowych w świetle przepisów szczegółowych- opcjonalnie c) Oryginał/kserokopia dziennika budowy, d) Mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej e) Sprawozdanie rzeczowo - finansowe obejmujące charakterystykę techniczną wykonanego zakresu (zgodnie ze specyfiką danej branży), długości, ilości, powierzchnie, kwoty itp. f) Oryginał oświadczenia Kierownika Budowy: - o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami, - o uporządkowaniu terenu budowy i terenów sąsiednich jeżeli w trakcie prac konieczne było wejście na nie - o wbudowaniu materiałów i wyrobów budowlanych zgodnie z projektem budowlanym i Ustawą o wyrobach budowlanych, g) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do stosowania na terenie RP. h) Oryginał/kopia projektu budowlanego powykonawczego - podpisany przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót i) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian, j) oryginał oświadczenia geodety o odtworzeniu zniszczonych punktów osnowy geodezyjnej (opcjonalnie, jeśli zajdzie taka potrzeba wynikająca z zrealizowanych robót), k) charakterystyka techniczna obiektu, ogólna informacja o inwestycji, nazwa, terminy itd. l) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji, m) oświadczenia właścicieli działek przyległych na których prowadzone były prace związane z realizacją inwestycji w branży drogowej o uporządkowaniu tych działek i braku zastrzeżeń, n) dokumentacja fotograficzna na płycie CD/DVD stanu po zrealizowaniu wszystkich prac, o) wersję elektroniczną dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf. i dwg.) na płycie CD/DVD, p) inne dokumenty wytworzone w trakcie realizacji przedmiotu umowy dotyczące branży drogowej, protokoły z narad spotkań, itp. q) Instrukcja użytkowania i eksploatacji obiektu wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych - opcjonalnie, jeśli zajdzie taka potrzeba w wyniku zrealizowanych robót. Uwaga: w odniesieniu do postanowień specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik do dokumentacji technicznych, Zamawiający rezygnuje z obowiązku sporządzenia przez Wykonawcę programu zapewnienia jakości. 8. Ilekroć w przedmiocie zamówienia jest mowa o siatkach wzmacniających, Zamawiający wymaga zastosowania siatki o wytrzymałości na rozciąganie nie mniejszej niż 50 kN/m. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: - minimum 4 letniej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego robót. Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia podlega dodatkowej ocenie w ramach innych kryteriów oceny ofert (z zastrzeżeniem okresu minimalnego - 4 letniego i maksymalnego - 7 letniego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 120 000,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w punkcie IV.4.4). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kleszczowie: Nr rachunku: 93 8978 0008 0000 0244 2000 0040 z dopiskiem: Wadium - Rozbudowa drogi gminnej 101403E w Łękińsku i w Wolicy oraz drogi gminnej 101361E w Łękińsku wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia do użytkowania bez sprzeciwu Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2)-5) wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria ogólna w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Rozbudowa drogi gminnej 101403E w Łękińsku i w Wolicy oraz drogi gminnej 101361E w Łękińsku wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia do użytkowania bez sprzeciwu. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: WYDLUŻENIE OKRESU GWARANCJI I RĘKOJMI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach