Przetargi.pl
Rozbudowa Domu Przedpogrzebowego na cmentarzu komunalnym w Czerwieńsku.

Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 66-016 Czerwieńsk, Rynek 25
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3278565 , fax. 068 3278091
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta
    Rynek 25 25
    66-016 Czerwieńsk, woj. lubuskie
    tel. 068 3278565, fax. 068 3278091
    REGON: 00052879300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwiensk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Domu Przedpogrzebowego na cmentarzu komunalnym w Czerwieńsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego domu przedpogrzebowego w zabudowie wolnostojącej . Obiekt częściowo podpiwniczony, parterowy z dwuspadowym dachem krytym papą. Obiekt zlokalizowany w Czerwieńsku działka nr. 454/2 i 617. Obiekt wyposażony jest w przyłącze elektryczne. Działka jest częściowo zadrzewiona drzewami liściastymi i krzewami ozdobnymi, ciągi piesze utwardzone kostką, brukowa, ( polbruk). W wyniku omawianej inwestycji zagospodarowanie terenu nie ulegnie zmianie. Omawiany obiekt nie znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej i nie znajduje się w strefie narażonej na szkody górnicze. Omawiany obiekt nie stanowi zagrożenia dla środowiska naturalnego człowieka. W wyniku projektowanej rozbudowy powstanie pomieszczenie chłodni na przechowywanie zwłok, pomieszczenie na agregat i pomieszczenie dla księdza. Ponadto zaprojektowano zmianę pokrycia na istniejącym obiekcie, z papy na dachówkę ceramiczną karpiówkę. W zakresie instalacji elektrycznych projektowana jest nowa rozdzielnia zasilana z istniejącego łącza oraz instalacja oświetlenia w projektowanych pomieszczeniach W zakresie instalacji sanitarnej projektowana jest : - instalacja wod-kan. w pomieszczeniu socjalnym,- instalacja chłodnicza dla pomieszczenia przechowywania zwłok,- instalacja grzewcza pomieszczenia socjalnego.W istniejącej części budynku przewiduje się : - rozebranie istniejącej posadzki i ułożenie posadzki z płytek gresowych, - malowanie ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni, malowanie stolarki drzwiowej,-wykonanie elewacji budynków - jak dla części dobudowanej,- wykonanie zejścia do piwnicy z kostki polbruk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3500zł słownie: trzytysiące pięcset zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie : a/wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda, b/dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, c/ dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót oraz osobami, które mogą być wyznaczone na stanowiska : Kierownik budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymogom określonym w art.12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem. Kadra do kierowania robotami ( kierownik budowy ) musi być wpisany na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. Nr 5 z 2001r poz. 42 z późn. zm.) oraz, jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r, - musi posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 3) posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie : a. w ostatnim roku ( 2008r ) uzyskali wielkość przychodów na poziomie co najmniej wartości odpowiadającej wartości zamówienia, b. wyrażą zgodę na warunki zapłaty określone w rozdziale III pkt. 2. 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do ofert dokumentach i oświadczeniach. Wykonawca , który nie udokumentuje spełnienia wymienionych wymagań zostanie wykluczony , a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowanie w obrocie prawnym - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisa z opłacona składką lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Oświadczenia o sposobie realizacji zamówienia tj. - udzieleniu 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz rękojmi - zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w SIWZ - o zaakceptowaniu warunków umowy. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy PZP - wg załącznika nr 2,3 do SIWZ 6.Wykaz kadry przeznaczonej do wykonania zamówienia, kopie wpisów na OLIB i do rejestru GINB . Do wykazu należy dołączyć opis doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone- za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czerwiensk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach