Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Zespołu Szkół o halę sportową wraz z zapleczem socjalno-technicznym w miejscowości Sidzina

Gmina Bystra-Sidzina ogłasza przetarg

  • Adres: 34235 Bystra Podhalańska, Bystra Podhalańska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. ,
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystra-Sidzina
    Bystra Podhalańska 373
    34235 Bystra Podhalańska, woj. małopolskie
    tel. ,
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystra-sidzina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Zespołu Szkół o halę sportową wraz z zapleczem socjalno-technicznym w miejscowości Sidzina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa budynku Zespołu Szkół o halę sportową wraz z zapleczem socjalno-technicznym w miejscowości Sidzina, na podstawie projektu opracowanego przez Biuro Projektów „ETA” Sp. z o.o. , ul. Śniadeckich 8, 33-300 Nowy Sącz. Projektowany obiekt jest budynkiem parterowym- w części mieszczącej salę gimnastyczną oraz dwukondygnacyjnym – w części zaplecza socjalno-technicznego, budynek niepodpiwniczony . Dane zaprojektowanego budynku: - powierzchnia zabudowy - 1474,00m2 - powierzchnia użytkowa - 1581,40 m2 - kubatura - 16349,00m3 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Przyłącz wody PE 2) Roboty rozbiórkowe 3) Roboty ziemne 4) Roboty fundamentowe, izolacyjne 5) Drenaż opaskowy 6) Spody kanalizacyjne 7) Roboty murowe i konstrukcyjne 8) Wentylacje - kominy 9) Konstrukcja nośna - dźwigary z drewna klejonego 10) Konstrukcja drewniana dachu 11) Roboty pokrywcze 12) Stolarka zewnętrzna 13) Rusztowania zewnętrzne 14) Ocieplenie dachów i stropów 15) Podłogi i posadzki 16) Roboty ślusarskie 17) Montaż parapetów 18) Stolarka wewnętrzna 19) Montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych 20) Rusztowania wewnętrzne 21) Roboty okładzinowe, tynki wewnętrzne 22) Roboty malarskie 23) Ocieplenie ścian zewnętrznych 24) Wyposażenie sali gimnastycznej - stałe 25) Trybuny 26) Dostawa i montaż dźwigu osobowego 27) Kotłownia 28) Instalacja c.o. 29) Instalacja ciepła technologicznego 30) Instalacja wod-kan. i p.poż. 31) Wentylacja mechaniczna 32) Zasilanie, rozdzielnie 33) Instalacja elektryczna 34) Instalacja przyzywowa 35) Instalacja odgromowa 36) Instalacja SSWIN, CCTV, nagłośnienie, telefoniczna, komputerowa 37) Kanalizacja sanitarna 38) Kanalizacja deszczowa 39) Zasilanie elektryczne 40) Nawierzchnie utwardzone 41) Ogrodzenie Dodatkowe uwagi zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia: Przy kalkulowaniu oferty należy uwzględnić: - obsługę geodezyjną z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej włącznie, - staranne zabezpieczenie placu budowy ze względu na czynną szkołę, - ziemię z wykopu należy przewieźć we wskazane przez inwestora. - w przypadku korzystania z energii elektrycznej oraz sieci wodociągowej z budynku szkoły oferent (wykonawca) zabuduje podliczniki na własny koszt, - utylizację wszelkich zbędnych materiałów pokrywa wykonawca robót, - dojazd do placu budowy- w razie konieczności wykonawca zdemontuje na własny koszt część istniejącego ogrodzenia a po wykonaniu robót odtworzy ogrodzenie, - wykonawca po wykonaniu wszystkich robót doprowadzi zarówno teren budowy jak drogi dojazdowe do stanu pierwotnego, - teren budowy ze względu na funkcjonującą szkołę należy szczególnie starannie ogrodzić ( po uzgodnieniu z Urzędem Gminy Bystra-Sidzina), Zamówienie jest realizowane z udziałem dofinansowania z Ministerstwa Sportu i Turystyki 3.2. Ponadto opis przedmiotu zamówienia określają a) Dokumentacja techniczna – złącznik nr 9 do SIWZ b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 10 do SIWZ c) Przedmiar robót- załącznik nr 11 do SIWZ Uwaga: 1) Wszędzie gdzie w w/w dokumentach przetargowych przedmiot zamówienia opisany jest poprzez wskazanie : a) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę lub, b) norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy, należy je rozumieć jako przykładowe- w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych pod względem: a) charakteru użytkowego (tożsamość zastosowania i funkcji), b) parametrów dotyczących bezpieczeństwa użytkowania, c) wymogów opuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie ( dla obiektów szkolnych), d) zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, oraz gwarantujących realizację robót i uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach przetargowych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadawaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia .Podczas wykonywania robót wykonawca musi liczyć się z utrudnieniami wynikającymi z ciągłego użytkowania budynku szkolnego. Wszelkie roboty należy prowadzić w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji na drogach oraz nie utrudniać użytkowania nieruchomości przylegających. 3) Stosownie do treści art.29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez wykonawcę lub podwykonawcą na podstawie umowy o pracę: - roboty dotyczące wykonania przyłącza wody PE - roboty dotyczące wykonania robót rozbiórkowych - roboty dotyczące wykonania robót ziemnych - roboty dotyczące wykonania robót fundamentowych, izolacyjnych - roboty dotyczące wykonania drenażu opaskowego - roboty dotyczące wykonania Spodów kanalizacyjnych - roboty dotyczące wykonania robót murowych i konstrukcyjnych - roboty dotyczące wykonania wentylacji - kominy - roboty dotyczące wykonania konstrukcji nośnej - dźwigary z drewna klejonego - roboty dotyczące wykonania konstrukcji drewnianej dachu - roboty dotyczące wykonania robót pokrywczych - roboty dotyczące wykonania stolarka zewnętrznej - roboty dotyczące montażu rusztowań zewnętrznych - roboty dotyczące wykonania ocieplenia dachów i stropów - roboty dotyczące wykonania podłóg i posadzek - roboty dotyczące wykonania robót ślusarskich - roboty dotyczące montaż parapetów - roboty dotyczące wykonania stolarki wewnętrznej - roboty dotyczące montażu uchwytów dla osób niepełnosprawnych - roboty dotyczące montażu rusztowań wewnętrznych - roboty dotyczące wykonania robót okładzinowych, tynków wewnętrznych - roboty dotyczące wykonania robót malarskich - roboty dotyczące wykonania ocieplenie ścian zewnętrznych - roboty dotyczące wyposażenia sali gimnastycznej - stałe - roboty dotyczące montażu trybun - roboty dotyczące montażu dźwigu osobowego - roboty dotyczące wykonania kotłowni - roboty dotyczące wykonania instalacji c.o. - roboty dotyczące wykonania Instalacji ciepła technologicznego - roboty dotyczące wykonania Instalacji wod-kan. i p.poż. - roboty dotyczące wykonania Wentylacja mechaniczna - roboty dotyczące wykonania zasilania, rozdzielnie - roboty dotyczące wykonania instalacji elektrycznej - roboty dotyczące wykonania Instalacji przyzywowej - roboty dotyczące wykonania Instalacji odgromowej - roboty dotyczące wykonania Instalacji SSWIN, CCTV, nagłośnienie, telefoniczna, komputerowa - roboty dotyczące wykonania kanalizacji sanitarnej - roboty dotyczące wykonania kanalizacji deszczowej - roboty dotyczące wykonania zasilania elektrycznego - roboty dotyczące wykonania nawierzchni utwardzonych - roboty dotyczące wykonania ogrodzenia 3.3 Obowiązki stron w okresie gwarancji i rękojmi: Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4 Podwykonawstwo: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, nie zastrzegając obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę żadnej części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie: a) wskazać części zamówienia (zakres prac), które zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz, b) podać nazwy (firmy) tych Podwykonawców. 2) W przypadku powierzenia Podwykonawcom wykonania części zamówienia, Zamawiający żądał będzie, aby przed przystąpieniem do jego wykonania Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak z podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. Jeżeli wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 5) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SIWZ. 6) Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu, określone zostały szczegółowo w Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SIWZ. 3.5 Wymagania ogólne. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz warunkami wykonania określonymi przez producenta zabudowywanych materiałów, z najwyższą starannością zgodnie ze sztuką budowlaną, podczas sprzyjających warunków atmosferycznych. 3.6 Wymagania dotyczące materiałów. 1. Wszystkie niezbędne materiały i urządzenia potrzebne do wykonania przedmiotu umowy zapewni i dostarczy Wykonawca we własnym zakresie. 2. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz dla obiektów szkolnych. 3. Na każde żądanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru), Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 4. Materiały i urządzenia, o których mowa powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia, atesty i aprobaty techniczne oraz powinny odpowiadać: 1) Polskim Normom. 2) Wymaganiom Dokumentacji projektowej. 3) Wymaganiom Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100). 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 8.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 8.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 8.4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.4.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 8.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, tj.: Gmina Bystra-Sidzina, 34-235 Bystra Podhalańska 373, Bank Spółdzielczy w Jordanowie nr 44 8799 0001 0000 0000 0462 0014 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 8.6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 8.7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 8.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. 8.8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 8.9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w pkt 8.3. lit. b) - e) SIWZ (w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 8.10. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Rozbudowa budynku Zespołu Szkół o halę sportową wraz z zapleczem socjalno-technicznym w miejscowości Sidzina” oznaczenie sprawy: IR.271.5.2017. 8.11. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 8.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 8.12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach