Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Ładzice, wykonanie nowej klatki schodowej i łącznika z budynkiem Gminnego Ośrodka Kultury

Wójt Gminy Ładzice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-561 Ładzice, ul. Wyzwolenia 36
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6821525, 6840820, 6840895 , fax. 044 6840822
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ładzice
    ul. Wyzwolenia 36 36
    97-561 Ładzice, woj. łódzkie
    tel. 044 6821525, 6840820, 6840895, fax. 044 6840822
    REGON: 00055105900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ladzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Ładzice, wykonanie nowej klatki schodowej i łącznika z budynkiem Gminnego Ośrodka Kultury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Ładzice, wykonanie nowej klatki schodowej i łącznika z budynkiem Gminnego Ośrodka Kultury polegającego na: 1.Roboty przygotowawcze. 2.Wykonanie wykopów w gruntach III i IV kategorii. 3.Wykonywanie monolitycznych konstrukcji żelbetowych. 4.Deskowanie. 5. Izolacje przeciwwilgociowe wykonywane na zimno. 6. Izolacje przeciwwilgociowe papowe. 7. Izolacje przeciwwilgociowe z tworzyw sztucznych. 8. Roboty murowe. 9. Konstrukcje z drobnowymiarowych prefabrykatów betonowych. 10. Konstrukcje drewniane. 11. Konstrukcje stalowe. 12. Pokrycia dachowe. 13. Izolacje cieplne. 14. Tynki. 15. Układanie posadzek. 16. Montaż stolarki. 17. Okładziny z glazury. 18. Malowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452628009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)zrealizowali należycie (rozpoczęli i zakończyli) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nie mniej niż: 2 remonty lub modernizacje obejmującą prace zewnętrzne i wewnętrzne o wartości nie mniejszej niż 200 tyś zł brutto każdy, w zakresie i charakterze jak w niniejszym zamówieniu w budynkach użyteczności publicznej wzór wykazu zrealizowanych obiektów zawiera SIWZ; b)Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w szczególności do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Kierownik budowy winien spełniać wymagania ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Kierownik robót winien spełniać wymagania ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia Uwaga: Zmawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy wykonawca przystępujący do postępowania winien złożyć oświadczenie, że: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszym postępowaniu działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada taki obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptują je bez zastrzeżeń, 6)oferowane materiały spełniają wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadają wszystkie wymagane atesty i certyfikaty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ladzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach