Przetargi.pl
Zasuwy

Zakład Usług Komunalnych w Łowiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Armii Krajowej 2b
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8373662 , fax. 046 8373846
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Łowiczu
    ul. Armii Krajowej 2b 2b
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8373662, fax. 046 8373846
    REGON: 75002260100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.zuk.bip.lowicz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy powołany uchwałą rady miejskiej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zasuwy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest dostawa zasuw wodociągowych wraz z osprzętem , których szczegółowy wykaz wyszczególniony jest w załączniku 1a do SIWZ.
    Wymagania dotyczące zasuw i osprzętu:
    1. spełnianie wymagań normy PN-EN 10724 cz. 2
    2. posiadanie atestu PZH w Warszawie
    3. obudowa zasuwy i zasuwa od jednego producenta
    4. obudowa zasuw teleskopowa o zakresie długości 1,05-1,75 mb
    5. wykonanie z żeliwa sferoidalnego ( zasuwa 002)
    6. odlew korpusu z oznakowaniem określającym :producenta, średnicę, ciśnienie nominalnei materiał korpusu
    7. test na próbę szczelności wodą wg DIN 3230 cz. 4
    8. owiercenie kołnierzy : wg normy DIN 2501
    9. malowane farbą epoksydową o min. Gr 250 mikronów
    10. uszczelnienie pokrywy z korpusem za pomocą profilowanej uszczelki zagłębionej w korpusie,
    11. mocowanie pokrywy z korpusem za pomocą śrub, przy czym śruby mocujące pokrywy są otoczone uszczelką pokrywy, zagłębione w gniazdach i zalane masą na gorąco
    12. trzpień ze stali nierdzewnej z zawartością chromu min. 13% oraz z gwintem walcowanym na zimno z ogranicznikiem posuwu klina,
    13. potrójne uszczelnienie trzpienia ( pierścień górny min 4 oringi i uszczelka manszetowa)
    14. klin z żeliwa sferoidalnego z pełnym wewnętrznym przelotem przez klin, nawulkanizowany zewnętrznie i wewnętrznie powłoką EPDM o gr min. 1,5 mm
    15. prowadzenie klina z prowadnicach będących integralną częścią korpusu zasuwy
    16. pełny przelot zasuwy bez przewężeń na wysokości klinu
    17. łożyskowanie prowadnic klina łożyskami ślizgowymi z tworzywa sztucznego,
    18. stała nakrętka klina wykonana z mosiądzu o podwyższonej wytrzymałości
    19. skrzynki uliczne o wymiarach zgodnych z normą DIN 4056
    20. pokrywa skrzynki z żeliwa z wtopionym uchwytem stalowym i napisem W
    21. skrzynki i podstawy od jednego producenta z możliwością połaczenia przy pomocy zatrzasków z tworzywa sztucznego
    22. opcjonalność podstawy z HDPE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 421311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1.Wysokości wadium- 1000,00 zł ( słownie ; tysiąc złotych ) :
    2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
    - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Kredyt Bank S.A. O/Skierniewice nr 59 1500 1689 1216 8005 2942 0000
    - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
    - w gwarancjach bankowych,
    - w gwarancjach ubezpieczeniowych,
    - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
    W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał musi być złożony w kasie Zamawiającego z informacją dotyczącą sposobu ich zwrotu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy którzy:
    a) spełniają warunki określone art.22 ust.1 ustawy
    b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
    c) złożą oświadczenia o akceptacji SIWZ wraz załącznikami
    d) przedłożą wszystkie wymagane dokumenty wymienione w SIWZ
    f) wniosą wadium
    g) złożą w wymaganym terminie pisemna ofertę
    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły: spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    Wykonawcy muszą złożyć
    1 Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy
    2. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy :
    a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    Uwaga :
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w : p.pkt. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że :
    a1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
    3. w celu poświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
    a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców
    b) dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie ( przynajmniej 2 referencje);
    c) wykaz sprzętu , jakim dysponuje wykonawca , niezbędnego do realizacji zamówienia.
    4. W celu potwierdzenia, że oferowany towar odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego:
    a) karty katalogowe zasuw
    b) zaświadczenie właściwej urzędowej instytucji kontroli jakości, potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie produkt będący przedmiotem dostawy odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym ( atesty PZH i deklaracje zgodności )
    5.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.
    6.Upoważnienie lub pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela
    7.Wszystkie dokumenty, poza wymienionymi w pkt. 6.6, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.zuk.bip.lowicz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną