Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska ogłasza przetarg
- Adres: 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 213
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6313700 , fax. 042 6365663
- Data zamieszczenia: 2009-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska
ul. Wólczańska 213 213
90-924 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6313700, fax. 042 6365663
REGON: 00000158300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zp.p.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa systemu serwerów typu blade ze stawką 0% VAT - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa systemu serwerów typu blade ze stawką 0% VAT - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, aby wziąć udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 tej ustawy. 2. Udzielą gwarancji na wymienione urządzenia i sprzęt na czas nie krótszy niż 36 miesięcy. 3. W przypadku awarii dostarczonego sprzętu czas reakcji serwisu, nie może być dłuższy niż 4 godziny zegarowe od powiadomienia. Przez czas reakcji serwisu rozumie się przystąpienie serwisanta do usuwania awarii w miejscu zainstalowania sprzętu. 4. Czas przywrócenia funkcjonalności sprzętu uszkodzonego nie będzie dłuższy niż 14 dni. Przywrócenie funkcjonalności rozumiane jest jako naprawa sprzętu lub podstawienie sprzętu zastępczego o porównywalnych parametrach. 5. Oferta Wykonawcy spełnia warunki techniczne zawarte w zestawieniu proponowanego sprzętu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych parametrów skutkuje odrzuceniem oferty. 6. Złożą następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, formularz opisu oferowanego sprzętu, stanowiący załącznik 1a do SIWZ oraz tabelaryczne zestawienie proponowanego sprzętu - specyfikacja cenowa, stanowiące załącznik 1b do SIWZ. b) formularz Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art.24 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.)., stanowiące załącznik nr 2a do SIWZ c) formularz Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.). stanowiące załącznik nr 2b do SIWZ. d) wypełniony formularz Oświadczenie o przyjęciu warunków gwarancji stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. e) wypełniony formularz Deklaracja zgodności CE stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. f) wypełniony formularz Oświadczenie o przyjęciu warunków serwisu stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. g) certyfikat lub inny dokument potwierdzający, że sprzęt został wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub równoważną. h) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, formularz opisu oferowanego sprzętu, stanowiący załącznik 1a do SIWZ oraz tabelaryczne zestawienie proponowanego sprzętu - specyfikacja cenowa, stanowiące załącznik 1b do SIWZ. b) formularz Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art.24 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.)., stanowiące załącznik nr 2a do SIWZ c) formularz Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.). stanowiące załącznik nr 2b do SIWZ. d) wypełniony formularz Oświadczenie o przyjęciu warunków gwarancji stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. e) wypełniony formularz Deklaracja zgodności CE stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. f) wypełniony formularz Oświadczenie o przyjęciu warunków serwisu stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. g) certyfikat lub inny dokument potwierdzający, że sprzęt został wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub równoważną. h) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zp.p.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa systemu wirtualizacji
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa sprzętu informatycznego dla Sądu Apelacyjnego w Łodzi
Dodano: 2014-12-01 - Dostawa sprzętu komputerowego i pakietów oprogramowania dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Łodzi
Dodano: 2014-11-20 - Dostawa serwera oraz biblioteki taśmowej FC wraz z instalacją i konfiguracją
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa serwerów na potrzeby aplikacji Business Inteligence oraz MPI (Medyczny Portal Informacyjny). (Sprawa nr: 48/2014)
Dodano: 2014-11-04 - Dostawa serwera oraz biblioteki taśmowej FC wraz z instalacją i konfiguracją
Dodano: 2014-11-04 - Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2014-07-25 - PZOZ.DZP.PN.280.3-29/2014 SERWER Z OPROGRAMOWANIEM
Dodano: 2014-07-17 - Wirtualizacja oraz backup serwerów/2014
Dodano: 2014-06-27 - Dostawa serwerów
Dodano: 2014-02-13