Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
- Data zamieszczenia: 2009-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
ul. Sadowa 6A 6A
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
REGON: 47206842300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa drogi gruntowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa drogi gruntowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków. Nadzór obejmować będzie roboty budowlane polegające na: a) wykonaniu i odbiorze robót związanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków na długości 1350,00 m; b) wykonaniu i odbiorze robót związanych z wykonaniem i wyprofilowaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, na powierzchni 5670,00 m? w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków; c) wykonaniu warstwy podbudowy z kruszywa łamanego lub tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie gr.15 cm po zagęszczeniu, na powierzchni 6370,00 m?, w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków; d) wykonaniu i odbiorze robót, związanych z wykonaniem wyrównania poprzecznego i podłużnego podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi, w ilości 50kg/m?, w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków; e) wykonaniu i odbiorze robót związanych z oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni na powierzchni 5670,00 m?, w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków; f) wykonaniu i odbiorze robót związanych z wykonaniem warstw konstrukcji (warstwa ścieralna gr. 3,0 cm) nawierzchni z betonu asfaltowego, na powierzchni 5400,00 m?, w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków; g) wykonaniu i odbiorze robót związanych z wykonaniem warstwy odsączającej gr. 10,00 cm, w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków; h) wykonaniu i odbiorze robót związanych z usunięciem drzew, karczowaniem pni i wywozem karpiny, w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków. 2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi, lub w siedzibie Zamawiającego, Zgierz, ul. Sadowa 6a, III piętro, pok.307 lub 309. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski przy inwestycji Przebudowa drogi gruntowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków. Wykonawca jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji technicznej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. 4. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), i obejmuje w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; c) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających; e) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; f) potwierdzanie ilości wykonanych robót; g) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; h) sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i rozliczenie końcowe inwestycji; i) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji; j) inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.). 6. Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu Wykonawcy na roboty budowlane. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu zawarte w pkt V. SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ - wymagane dysponowanie osobami: które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg - minimum 1 osoba; Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że wskazane przez Wykonawcę osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane w wymaganej branży oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych; * - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w a i c., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. ** Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wykonawca składa tylko jedno oświadczenie na potwierdzenie każdego warunku. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt. X SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: Budowa budynku przedszkola i żłobka wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz infrastrukturą zewnętrzną
Dodano: 2016-01-21 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Rozbudowa czterech odcinków dróg wraz z budowa infrastruktury technicznej w Żłobnicy -łączna długość dróg ok 5730mb - nr zam ZP.271.14.2015
Dodano: 2015-10-16 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa układu drogowego wraz z budowa pełnej infrastruktury technicznej w miejscowości Czyżów - łączna długość dróg 8 805,82 mb. nr zam. IZP.271.05.2013
Dodano: 2013-03-21 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: Rozbudowa dwóch dróg gminnych w Łuszczanowicach; IZP.271.29.2012
Dodano: 2012-11-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową dróg gminnych w Kleszczowie, ul. Słoneczna i Sosnowa - dł. odc. 1250mb oraz w Wolicy /obok boiska/ - dł. odc. 402mb część I: branża drogowa część II: branża wod-kan część III: branża gazowa część IV: branża elektryczna część V: branża teletechniczna - nr zam. IZP.271.1.13.2012
Dodano: 2012-06-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Prace budowlane - budowa instalacji oświetlenia boiska szkolnego ze słupami oświetleniowymi oraz instalacji monitoringu boiska i bieżni z kamerami przy Zespole Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Głownie, ul. Tadeusza Kościuszki 10 realizowanego w ramach projektu Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Głownie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województw
Dodano: 2010-08-06 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn.Prace budowlane - wykonanie boiska szkolnego do gry w piłkę siatkową-koszykową z bieżnią prostą w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie, ul. Traugutta 1
Dodano: 2010-06-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wymiana przepustu w drodze powiatowej Nr 5110 E.
Dodano: 2010-06-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 5106 E - ul. Piłsudskiego i drogi powiatowej Nr 5156 E - ul. 1 Maja w Zgierzu.
Dodano: 2010-05-14 - Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych - 3 zadania
Dodano: 2010-02-24