Przetargi.pl
Przebudowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5150 E w m. Leśmierz, gm. Ozorków

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5150 E w m. Leśmierz, gm. Ozorków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5150 E w m. Leśmierz, gm. Ozorków (jednostronnie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 2513 E do wjazdu do cukrowni Leśmierz). 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) mechaniczne rozebranie krawężników betonowych (100x30x15) na podsypce cementowo - piaskowej (40 m), 2) rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x70 cm na podsypce cementowo - piaskowej (319,20 m2), 3) rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej (70,00 m), 4) rozebranie nawierzchni z pyt drogowych betonowych o grubości 12 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (231,25 m2), 5) transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odległość 5 km (63,28 m3), 6) wykonanie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15 x 30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem, na podsypce cementowo - piaskowej (40 m), 7) wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, na chodnikach i jako obramowanie zjazdów (144,00 m), 8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na chodniku (319,20 m2), 9) mechaniczne wykonanie koryt gł. 15 cm, na zjazdach (231,25 m2), 10) roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi (34.690 m3), 11) transport ziemi samochodem samowyładowczym (34.690 m3), 12) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na zjazdach (231.25 m2), 13) wykonanie warstwy górnej podbudowy z tłucznia kamiennego lub kruszywa łamanego o gr. 15 cm na zjazdach (231.25 m2), 14) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kolorowej, grubości 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej, na zjazdach (231.25 m2), 15) wykonanie regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu od 0,2 do 0.3 m3 (3,90 m3), 16) wymiana studzienki ściekowej z gotowych elementów (2 szt), 17) planowanie poboczy wzdłuż chodnika (160 m2). 3. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-00.00.00. Wymagania ogólne, które stanowią załącznik Nr 6 do SIWZ, 2) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D - 01.02.04, Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów, które stanowią załącznik Nr 7 do SIWZ, 3) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D - 08.04.01 Wjazdy i wyjazdy z bram, które stanowią załącznik Nr 8 do SIWZ, 4) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D - 08.02.00 Chodniki, które stanowią załącznik Nr 9 do SIWZ, 5) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-04.01.01 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, które stanowią załącznik Nr 10 do SIWZ, 6) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) Krawężniki, które stanowią załącznik Nr 11 do SIWZ, 7) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (0ST) D - 08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe, które stanowią załącznik Nr 12 do SIWZ, 8) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D - 04.04.00 ¸ 04.04.03 Podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, które stanowią załącznik Nr 13 do SIWZ, 9) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (0ST) D - 03.02.01a Regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej, które stanowią załącznik Nr 14 do SIWZ, 10) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Rozbiórka elementów dróg, które stanowią załącznik Nr 15 do SIWZ, 11) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Krawężniki betonowe, które stanowią załącznik Nr 16 do SIWZ, 12) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, które stanowią załącznik Nr 17 do SIWZ, 13) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Betonowe obrzeża chodnikowe, które stanowią załącznik Nr 18 do SIWZ, 14) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Chodniki z brukowej kostki betonowej, które stanowią załącznik Nr 19 do SIWZ, 15) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, które stanowią załącznik Nr 20 do SIWZ, 16) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Wjazdy i wyjazdy z bram, które stanowią załącznik Nr 21 do SIWZ, 17) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D - Regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej, które stanowią załącznik Nr 22 do SIWZ. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. 5. Zamawiający informuje, iż stanowiący załącznik Nr 23 do SIWZ przedmiar robót jest dokumentem pomocniczymi. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w SIWZ, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przedstawić do odbioru min. 40 % robót do dnia 30.11.2009 r., które łącznie z zakupionymi i pozostawionymi do dyspozycji Zamawiającego materiałami do dnia 30.11.2009 r., nie przekroczą kwoty 30.000 zł brutto. 7. W celu wykazania rzeczywistej wartości zakupionych i pozostawionymi do dyspozycji Zamawiającego materiałów, Wykonawca zobowiązuje się okazać Zamawiającemu dowodów ich zakupu. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 24 miesięcznej gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca rozszerzył odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres 24 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332609
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w dziale X SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione świadczenia i dokumenty: 1. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2). pkt 1 należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2). pkt 2 należy przedłożyć oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy robót drogowych - wg załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, wystawionym przez podmiot do tego uprawniony. 3. W celu spełnienia warunków określonych w dziale III.2). pkt 1 i pkt 4 należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa w ust. 4 i 5 zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach