Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Szpitala Psychiatrycznego w Suwałkach polegająca na budowie dźwigu szpitalnego i wiatrołapu wejściowego

Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna 62
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5626406 , fax. 087 5626402
  • Data zamieszczenia: 2013-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 62 62
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5626406, fax. 087 5626402
    REGON: 79024405500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spspzoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Szpitala Psychiatrycznego w Suwałkach polegająca na budowie dźwigu szpitalnego i wiatrołapu wejściowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami, w tym techniczno - budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej obiektu: dźwigu szpitalnego i wiatrołapu wejściowego. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 1a. Przedmiot zamówienia nie obejmuje: 1) zagospodarowania terenu w postaci: - uporządkowania zieleni niskiej (projekt budowlany - pkt 3.3.3 Planowana zieleń), - rozbudowy układu drogowego o sięgacz komunikacyjny (projekt budowlany - pkt 3.3.4 Planowany układ drogowy), Zagospodarowanie terenu zostanie wykonane w Etapie II przy innym zamówieniu. 2) modernizacji istniejącego systemu oddymiania klatki schodowej (projekt budowlany pkt 4.7 Warunki ochrony przeciwpożarowej). System oddymiania zostanie wykonany na etapie prowadzenia robót budowlanych w oparciu o odrębny projekt wykonawczy i pozwolenie na budowę. Element jest niezbędny do prawidłowej realizacji inwestycji i uzyskania niezbędnych zezwoleń. 2. Opis, wielkość i zakres zamówienia: 1) Zgłoszenia w imieniu Zamawiającego rozpoczęcia robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym. 2) Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie szybu windowego wraz z przystankami, wykonanie niezbędnego zasilania, zgodnie z dokumentacją projektową wraz z przeprowadzeniem procedury odbiorowej. 3) Dostawa i montaż windy wraz z rozruchem, rejestracją i odbiorem UDT. 4) Sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej w tym dokumentacji niezbędnej do odbioru inwestycji przez odpowiednie służby. 3. Ponadto, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przyjęte metody organizacyjne podczas realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że muszą one uwzględniać możliwość maksymalnego skrócenia okresu wykonywania tych prac, które spowodują utrudnienia w pracy szpitala. 2) Niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót. 3) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. 4) Udzielenie rękojmi za wady i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres: 60 miesięcy za wyjątkiem zamontowanych maszyn i urządzeń w stosunku do których rękojmia za wady i gwarancja jakości wynosi 36 miesięcy. 4. Przedstawiony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar robót jest tylko materiałem informacyjnym i nie stanowi zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w projekcie budowlanym lub z niego wynikające nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót i projektem budowlanym decydujący dla ustalenia zakresu robót jest projekt budowlany. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji inwestycji okaże się, że nie uwzględnił on elementów opisanych w projekcie budowlanym. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań technicznych. Użyte w dokumentacji projektowej znaki towarowe, patenty lub pochodzenie są przykładowe i mają na celu wyłącznie wskazanie standardu jakościowego i parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, nie gorszego niż przywołany w dokumentacji. Uwaga: Roboty będą prowadzone na terenie czynnego kompleksu szpitalnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 42150017191217100154550000 z adnotacją wadium - na rozbudowę budynku Szpitala Psychiatrycznego w Suwałkach polegająca na budowie dźwigu szpitalnego i wiatrołapu wejściowego. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 8. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spspzoz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach