Miasto Inowrocław ogłasza przetarg
- Adres: 88100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
- Data zamieszczenia: 2018-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
ul. F. D. Roosevelta 36
88100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
REGON: 59636900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 16 w Inowrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 16 im. Jana Pawła II w Inowrocławiu przy ul. Zygmunta Kurka 6, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w Inowrocławiu. Budynek po rozbudowie - zlokalizowany od strony wschodniej, o kształcie prostokąta, niepodpiwniczony, parterowy, kryty dachem dwuspadowym będącym przedłużeniem istniejącej konstrukcji głównej; budowany w technologii tradycyjnej murowanej; konstrukcja dachu oparta na ścianach nośnych wykonanych z bloczków z betonu; elewacja z tynku mineralnego. wymiary zewnętrzne rozbudowy budynku - 18,13 m x 11,42 m wysokość - 4,10 m pow. zabudowy - 207,04 m2 pow. użytkowa - 182,10 m2 kubatura - 828,16 m3. 2. W zakres zamówienia wchodzi: 1) wykonanie robót ziemnych i fundamentowych; 2) wybudowanie ścian nośnych o grubości 24 cm z bloczków z betonu komórkowego o długości 59 cm; 3) wykonanie ścianek działowych o grubości 12 cm z płytek z betonu komórkowego o długości 12 cm; 4) wykonanie konstrukcji dachu – wiązary deskowe o rozstawie do 1,5 m; 5) pokrycie dachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowe; 6) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej; 7) montaż rynien o średnicy 15 cm; 8) wykonanie obróbek murarskich i blacharskich; 9) montaż rur spustowych; 10) wykonanie instalacji odgromowej oraz wentylacyjnej wewnętrznej; 11) wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej; 12) osadzenie okien w połaci dachowej – okna 100 x 100 cm; 13) wykonanie ocieplenia elewacji płytami styropianowymi gr. 15 cm; 14) malowanie elewacji farbą silikonową; 15) wykonanie tynków wewnętrznych – tynki zatarte gr. 20 mm 16) roboty malarskie wewnątrz budynku; 17) wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych; 18) wykonanie posadzek z izolacją cieplną; 19) montaż instalacji elektrycznej i centralnego ogrzewania; 20) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej; 21) uporządkowanie terenu budowy, wywóz gruzu i odpadów budowlanych wraz z ich utylizacją. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) usunięcie na własny koszt wszelkich odpadów, b) prowadzenie prac w sposób nieuciążliwy, niewpływający na możliwość funkcjonowania szkoły, c) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej między innymi protokoły z pomiarów, skuteczności ochrony przeciwpożarowej, stanu izolacji, z badań bakteriologicznych instalacji a także atesty, aprobaty, certyfikaty itp. na wbudowywane materiały i urządzenia, d) wykonanie prac zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, prawem budowlanym, przepisami bhp i ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej, e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany, przedmiar robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Łankowicach
Dodano: 2024-01-23 - EDUKACJA I SPORT -termomodernizacja wraz z robotami budowlanymi budynków użyteczności publicznej w m. Gostycyn
Dodano: 2024-01-11 - Budowa Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Brześciu Kujawskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2023-11-10 - Budowa budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego przy ulicy Młyńskiej w Sępólnie Krajeńskim
Dodano: 2023-07-21 - Budowa świetlicy wiejskiej w Gliszczu
Dodano: 2023-07-12 - Budowa Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Pakości
Dodano: 2023-06-27 - „Budowa dwóch budynków mieszkalnych na potrzeby powiatowych placówek opiekuńczo - wychowawczych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Nasiegniewo”
Dodano: 2023-05-29 - Budowa budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego przy ulicy Młyńskiej w Sępólnie Krajeńskim
Dodano: 2023-05-25 - Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Zboże
Dodano: 2023-04-07 - „Przebudowa wraz z rozbudową świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaroszewo”.
Dodano: 2022-11-20